Ik zal proberen dit zo duidelijk mogelijk uit te leggen,
Ik woon boven een winkel in een soort ''studentenhuis'' (nog 6 anderen), de eigenaar van de winkel is ook mijn huisbaas die 1 maand geleden naar Turkije is vertrokken voor onbepaalde tijd.
Voor vragen,problemen etc. moet ik bij de winkel beneden zijn.
Nu 4 weken geleden deed het warme water het niet, nou bleken er al 2 huisgenootjes naar beneden te zijn geweest en er zou een monteur komen, nou probleem opgelost zou je denken.
Helaas, geen monteur... dag erna nog geen monteur.
Toen zou de monteur vrijdagmiddag komen, ik moest die dag naar school en ging daarna naar mijn vriend met de gedachte dat het gemaakt zou zijn als ik zondag terug zou komen, WEER NIET !
Zo loop ik nu al 4!!! weken te ''vechten'' voor warm water, of ik nou vriendelijk/boos/behulpzaam naar beneden ga, het helpt niet. Elke keer hoor ik : Ja er komt een monteur, de monteur is ziek, de monteur is op vakantie.
Hallo, er is toch niet 1 monteur in deze stad die dit kan oplossen? Nee maar dit is de vaste monteur en als er dan een andere monteur komt, dan loopt het door de war..
Nou prima...nog even wachten dus.
Tot mijn geduld echt op was en ik de huisbaas een mailtje heb gestuurd dat ik mijn huur niet ga betalen voor het opgelost was, en als ik wel mijn huur ging betalen ik wat van de prijs af wou hebben...
Hier ging hij natuurlijk niet mee akkoord maar verzekerde mij dat het (vorige week) opgelost zou zijn...
Nu raden jullie het natuurlijk al.... niet opgelost.
Wat nu ? Mijn geduld is echt op en ik ben in staat om te mailen dat ik voor elke dag dat ik geen warm water heb/had €5,- ga inhouden... maarja kan ik dat maken??
Help me ! wat zouden jullie doen?
Je zou eens naar het juridisch loket kunnen gaan om informatie te winnen.
.