Hallo, Voor school moet ik een opdracht doen over een eigen bedrijf opzetten. Nu wil ik misschien een pensionstal opzetten.
Hiervoor heb ik een enquete gemaakt. De vragen gaan over algemene dingen. ik hoop hiermee meer zicht te krijgen op wat de mensen die hun paard in pension zetten het belangrijkste vinden.
Ik heb hem ingevuld. Je valt wel in herhaling. En bij sommige vragen krijg ik heel sterk het gevoel dat je dingen voorgekauwd wilt hebben. Ik kan natuurlijk geen complete pension overeenkomst neer gaan krabbelen voor je
Succes met je enquête en je opdracht! Volg je een MBO opleiding of een HBO studie?
Ik was al een beetje bang dat het te langdadig werd. Maar van mijn lerares moest ik het zo doen. Ik wil natuurlijk niet dat iemand mij iets gaat voorkauwen om het maar zo te zeggen, maar ik hoop dingen te horen waar ik zelf nog niet aan gedacht heb, dus van die kleine dingen die je even vergeet. Toch bedankt voor het invullen!
Heb hem ook ingevuld voor je. Vind het alleen vrij onduidelijk en erg warrig geschreven. Staan veel spelfouten in en je hebt vragen dubbel staan. Even 2e keer nalezen voor je op enter drukt de volgende keer
ingevuld echter veel dubbele vragen en misschien als inleiding situatie schetsen pas bij vraag 357 oh het is een klein hobby pension oeps overdekt rijbak en warmte lampen voor wanneer het paard uit het zwembad komt zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn
ik was begonnen maar ben gestopt vind het echt veels te lang, zo haken er denk ik meerdere af daarnaast lijken vragen ook veel op elkaar. sorry was ie korter denk ik dat je groter publiek qua invullen aantrekt
MarliesV
Geplaatst: 14-01-14 13:04
Ingevuld, bij een aantal vragen (26/27) heb ik verwezen naar voorgaande antwoorden omdat deze in mijn ogen dubbel staan.
Verder vond ik het wel duidelijk qua vraagstelling.
Ingevuld. Zoals anderen al gezegd hebben was je enquête rommelig, ook vaak dat er niet werd begonnen met hoofdletter e.d. Is geen groot probleem maar oogt vaak weer direct een stuk rommeliger. Maar hier leer je weer van voor de volgende keer
Ik heb je enquete ingevuld, maar vond hem eigenlijk te lang. Ik vond sommige vragen niet echt van belang. Bijv wat er in je pensionovereenkomst moet staan. Het lijkt me dat het het belangrijkst is om eerst de wensen van je klant te weten.