Software KPN Dongel werkt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Software KPN Dongel werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 15:46

Ik heb al geruime tijd een prepaid dongel van KPN, altijd tot tevredenheid. Hij wil echter nu niet meer opstarten. Ik heb de software verwijderd, opnieuw geïnstalleerd vanaf de dongel. Software verwijderd, nieuwe software vanaf de KPNsite geïnstalleerd. Beide maakt niet uit. Contact gehad met KPN, met de dongel zou niks mis moeten zijn. Kan wel kloppen, want het probleem is softwarematig. Daarvoor hebben ze de technische dienst nodig, waar ze mij niet naar door mogen verbinden en waarvoor ze zelf max 2 minuten in de wachtrij mogen staan.... Ik moet later maar weer bellen. Dat zit er helaas niet in, want ik moet onverwacht met spoed naar Zeeland (ik woon in Friesland). Daar heb ik nou net die dongel voor nodig. Dus wie oh wie heeft een goede tip voor mij?

Ik heb een asus laptop met windows 7, en dus de nieuwste versie van de dongelsoftware. Probleem is dat aan het eind bij het installeren het vinkje aanstaat om het programma te openen maar dat gebeurt dus gewoon niet. Als ik zelf op het icoontje klik om het programma te openen, kan ik aan mijn boostmonitor (laat het gebruik van de computer zien) zien dat er wel iets gebeurd, maar het programma opent dus niet. Met geen mogelijkheid.

Choiix

Re: Software KPN Dongel werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:00

Wat is het typenummer wat op je dongel staat? Vaak kan je ook een programma van de leverancier gebruiken (bij Huawei is dat Mobile Partner) en anders MWConn (iets lastiger in te stellen) via http://www.mwconn.net/mwconn.zip

Ik zit in de mobiele internethandel (zij het meer op vakantie in het buitenland gericht maar het idee is hetzelfde) en ik denk dat Mobile Partner de zooi in de war aan het schoppen is.