Mijn vriend volgt op dit moment een opleiding op de vliegbasis in woensdrecht per eind februari gaat hij stage lopen op vliegbasis volkel en in juni vervolgt zijn opleiding daar na die 3 maanden heeft hij vast werk(4 jaar) en zijn we genoodzaakt daar te gaan wonen het is best een grote stap om vanuit friesland naar volkel (of in de omgeving) te gaan wonen wat is er allemaal te doen? kwa winkels etc manege`s etc etc..
Ik zou dan persoonlijk ervoor kiezen om in Uden te gaan wonen. Uden is best een leuk stadje, niet te groot en ontzettend veel mogelijkheden qua manage's. Heeft een prima centrum qua winkels en een erg leuke bios
Inderdaad volkel is vrij klein. Maar Uden wat daar vlak bij ligt heeft een leuk centrum met leuke winkels. Je kunt er prima stappen en er zijn genoeg mogelijkheden.
Ook ben je zo in wat grotere plaatsen zoals Eindhoven, Den Bosch of Oss.
waar alles aanwezig is, supermarkten en een centrum dus uden lokt mij opzich wel aan heb net de woningbouw een email gestuurd ivb met urgentie of defensie iets voor ons kan betekenen
Albion
Geplaatst: 14-01-14 01:05
Uden is een leuke plaats inderdaad Fijn om te winkelen (en te werken), niet te "stads" maar heeft zeker alles wat je nodig hebt. Ook een zwembad, bioscoop en veel (eet)cafeetjes etc.
Diverse manege's ook. Tinkerboerderij en een 'gewone' manege. Prachtige wandel locaties op Bedaf en natuurlijk de Maashorst. Leuke winkel stad, heeft inderdaad alles wat je nodig hebt vlak aan de snelweg de a50.