Ik geef mijn moeder mijn oude Iphone, maar daar moet een micro sim in. Die heb ik maandag aangevraagd, en deze zou binnen twee werkdagen komen. We hebben hem nog niet ontvangen. Helaas hebben ze vandaag wel haar oude simkaart gedeactiveerd zonder dat wij ervan op de hoogte waren dat dit uberhaupt zou gebeuren.
Maar goed, dan kijk ik wel op de site. Daar staat echt 0,0 informatie over dit soort dingen.
Ok, dan maak ik een 'Mijn Hi' aan en dan zet ik mijn vraag op het forum. Ik registreren. Bevestigings e-mail ontvangen, moest op een link klikken om de registratie te voltooien. Gelukt. Ik zou nu een mail krijgen met een tijdelijk wachtwoord wat ik dan later moest veranderen. Alleen krijg ik die mail niet.
Ok, dan vraag ik een nieuw wachtwoord aan. Via mail, want die simkaart doet het dus niet meer. Kan ik een wachtwoord alleen via sms aanvragen omdat de registratie niet voltooit was...
Nou, dan bellen we naar de klantenservice. Die ik nu dan al dicht, maar op de site staat dat ze dan een klantnummer willen weten. Ja, die had ik via 'Mijn Hi' willen achterhalen...
Echt, wat een prutsers bij Hi... Bijna spijt dat ik mijn moeder niet heb laten overstappen naar T-Mobile...
Heeft iemand hier ervaring mee? En heeft het zin om de klantenservice te bellen of hang ik dan eindeloos in de wacht? Was al naar de shop geweest voor een minisim kaart, maar daar konden ze me toen al niet helpen. Moest het online doen... Maar daar ben ik dus ook niet zo blij mee...
Waar ik bezorgd om ben, is dat de oude simkaart dus niet meer werkt, dus ik neem aan dat die nieuwe geactiveerd is? Want wij hebben hem niet, dus ik vraag me af wie hem dan wel heeft, en of die persoon er nu dan ook mee kan bellen. Mijn moeder heeft prepaid tegoed, maar er staat wel veel geld op....