Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

K_im schreef:Zelf heb ik niet één trui of shirt met een tekst erop. Negen van de tien keer weet ik of niet wat het betekend/het idee erachter is, of de tekst past gewoon totaal niet bij mij (love, sweet, sexy en dat soort woorden).. Nee hoor, zijn zat leuke dingen zonder tekst.
Edit: Ik heb even gegoogeld, maar kom niet verder dan (poker)spelletjes en het feit dat een piano 88 toetsen heeft. Waar staat 'play 88' voor?

Maar ik zou nooooit met een shirt rondlopen waar een tekst op staat à la "nice but naughty" oid. Ik wil wel serieus genomen worden
Citaat:"In de morsetelegrafiewereld staat de afkorting "88" voor: "Love and Kisses"."
Citaat:"De 8 staat voor de 8ste letter van het alfabet de 'H'. Daarvanuitgaande wordt het getal 88 gebruikt voor neonazi symboliek en staat voor Heil Hitler. Naast dat 88 "Heil Hitler" betekent (de H is de achtste letter van ons alfabet) kan deze ook verwijzen naar "Heinrich Himmler", aan wie sommige neonazi's zich meer verwant voelen dan aan Hitler zèlf. Veelal gebruiken neonazi's dit getal samen met 18, wat verwijst naar "Adolf Hitler", als tatoeage."
MarlindeRooz schreef:neonnaties...
.
kwartje viel pas toen iemand voor de grap even wou voelen (neem niet echt maar hij zei; t is wel een uitnodiging en stak zijn handen al uit haha).