Ik zal bij het begin beginnen.. Ik sliep afgelopen nacht bij m'n vriendin en was niet thuis. Ineens word ik om half 4 wakker van m'n telefoon. Oproep gemist van m'n huisgenootje.. Huh
Da's raar.. Dus ik bel terug, huisgenootje compleeeeeet over de zeik: Er staat iemand op de voordeur te bonken en tegen de ramen aan te slaan! Ik in alle rust vragen of ze onze semi-mannelijke huisgenoot al wakker had gemaakt. Nee, hij neemt z'n telefoon niet op en ik durf m'n kamer niet meer uit, maar heb wel de politie al gebeld. Uhh okee? Nou, bel de ene vrouwelijke huisgenoot maar. Ja, die neemt ook niet op. En op het moment dat ik zeg dat ze dan huisgenoot nummer 3 moet bellen, brabbelt ze wat en hangt op.. VAAG 
Dus ik stuur haar een whatsapp over wat the hell er aan de hand is. Geen reactie. Tot ik na 10 minuten ineens een berichtje krijg: Ik kan niet praten, bel mannelijke huisgenoot maar. Dus ik bel hem, jaa de politie staat hier binnen en ze hebben net een inbreker gevangen.. Uhhhhh okee?!
Iedereen ok? Ja! Niks weg? Nee! Super, dan ga ik wel weer slapen! Neeee hij is ook bij huisgenootje 3 op haar kamer geweest.. Nja, prima, dat hoor ik morgen wel! Dus ik kom net thuis en ga verhaal halen bij huisgenootje 3. Blijkt dus dat de inbreker (was een junk die net weer uit de bak was en een bekende van de politie) zich toegang tot ons huis heeft verschaft door het ruitje in de voordeur in te slaan met een steen (dat was ook het moment waarop vrouwe hysterica me heeft weggedrukt). Hij is schijnbaar alle kamers langs geweest, maar alles zat op slot, behalve de kamer van huisgenootje 3, die helemaal achterin, bovenin het huis woont. Daar was hij naar binnen gegaan en toen ze er wakker van werd, had hij gezegd: Oh sorry schatje! En zij in al haar slaapdronkenheid: Ohhh geeft niks!
Bleek dus dat ze dacht dat het onze huisbaas was, die wel vaker op hele rare tijdstippen in huis is om dingen te maken oid.Zij op de wekker kijken, is het half 4.. Dus naar beneden, waar inmiddels huisgenootje 2 ook wakker was en naar beneden ging. Toen ging de deurbel, politie, ze hadden de inbreker herkend en hem ingerekend! Eerste vraag: mogen we even in jullie vriezer kijken? Bleek meneer junk met 2 ijsjes en een fles ranja over straat te hebben gehobbeld
Whahahaha!
Waarop huisgenootje 3 zegt: Inbreker?! Oh, dan was het dus niet de huisbaas die ineens in m'n kamer stond! Hahahahaha! Zelfs de politie stond een beetje met hun bek vol tanden.. Maar junk is dus ingerekend en zit weer veilig in z'n celletje, bleek dat hij het al bij 4 andere huizen in de straat had geprobeerd, alleen bij ons was hij binnen gekomen.Gebeurt er eens iets in huis, mis ik alles.. Flauw hoor!
Zo achteraf vind ik het allemaal maar wat grappig en alles is goed afgelopen, maar wilde het toch even kwijt! Zoiets overkomt je ook niet elke dag! Tip van de week: Altijd dubbel slot op je deur!