Hahaha! Er is ingebroken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Hahaha! Er is ingebroken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 21:15

Nu zullen jullie wel denken, wat is daar nou hahaha aan..?

Ik zal bij het begin beginnen.. Ik sliep afgelopen nacht bij m'n vriendin en was niet thuis. Ineens word ik om half 4 wakker van m'n telefoon. Oproep gemist van m'n huisgenootje.. Huh :? Da's raar.. Dus ik bel terug, huisgenootje compleeeeeet over de zeik: Er staat iemand op de voordeur te bonken en tegen de ramen aan te slaan! Ik in alle rust vragen of ze onze semi-mannelijke huisgenoot al wakker had gemaakt. Nee, hij neemt z'n telefoon niet op en ik durf m'n kamer niet meer uit, maar heb wel de politie al gebeld. Uhh okee? Nou, bel de ene vrouwelijke huisgenoot maar. Ja, die neemt ook niet op. En op het moment dat ik zeg dat ze dan huisgenoot nummer 3 moet bellen, brabbelt ze wat en hangt op.. VAAG :\

Dus ik stuur haar een whatsapp over wat the hell er aan de hand is. Geen reactie. Tot ik na 10 minuten ineens een berichtje krijg: Ik kan niet praten, bel mannelijke huisgenoot maar. Dus ik bel hem, jaa de politie staat hier binnen en ze hebben net een inbreker gevangen.. Uhhhhh okee?! :? Iedereen ok? Ja! Niks weg? Nee! Super, dan ga ik wel weer slapen! Neeee hij is ook bij huisgenootje 3 op haar kamer geweest.. Nja, prima, dat hoor ik morgen wel!

Dus ik kom net thuis en ga verhaal halen bij huisgenootje 3. Blijkt dus dat de inbreker (was een junk die net weer uit de bak was en een bekende van de politie) zich toegang tot ons huis heeft verschaft door het ruitje in de voordeur in te slaan met een steen (dat was ook het moment waarop vrouwe hysterica me heeft weggedrukt). Hij is schijnbaar alle kamers langs geweest, maar alles zat op slot, behalve de kamer van huisgenootje 3, die helemaal achterin, bovenin het huis woont. Daar was hij naar binnen gegaan en toen ze er wakker van werd, had hij gezegd: Oh sorry schatje! En zij in al haar slaapdronkenheid: Ohhh geeft niks! _O- :') Bleek dus dat ze dacht dat het onze huisbaas was, die wel vaker op hele rare tijdstippen in huis is om dingen te maken oid.

Zij op de wekker kijken, is het half 4.. Dus naar beneden, waar inmiddels huisgenootje 2 ook wakker was en naar beneden ging. Toen ging de deurbel, politie, ze hadden de inbreker herkend en hem ingerekend! Eerste vraag: mogen we even in jullie vriezer kijken? Bleek meneer junk met 2 ijsjes en een fles ranja over straat te hebben gehobbeld _O- Whahahaha! :') Waarop huisgenootje 3 zegt: Inbreker?! Oh, dan was het dus niet de huisbaas die ineens in m'n kamer stond! Hahahahaha! Zelfs de politie stond een beetje met hun bek vol tanden.. Maar junk is dus ingerekend en zit weer veilig in z'n celletje, bleek dat hij het al bij 4 andere huizen in de straat had geprobeerd, alleen bij ons was hij binnen gekomen.

Gebeurt er eens iets in huis, mis ik alles.. Flauw hoor! -O-
Zo achteraf vind ik het allemaal maar wat grappig en alles is goed afgelopen, maar wilde het toch even kwijt! Zoiets overkomt je ook niet elke dag! Tip van de week: Altijd dubbel slot op je deur! :D

Anoli

Re: Hahaha! Er is ingebroken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:20

Zo lekker dan :oo

Hier 1,5 week terug inbrekers gehad, ze waren nog niet binnen en dat zijn ze ook niet gekomen omdat mijn vader en ik naar beneden en naar buiten renden om ze achterna te gaan. Helaas waren ze te snel weg.

Maar gelukkig is het bij jullie ook goed afgelopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:22

Owh die reactie van huiskamer genootje 3 :')

Maar serieus ik zou mij echt verstopt hebben onder het dekbed, niet dat zoiets nu veilig is maar das wel het eerste wat ik doe als ik iets hoor snachts :D .

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:23

Ik zou echt trauma's hieraan overhouden, ookal is het nu wel goed afgelopen :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:25

OsMo schreef:
Owh die reactie van huiskamer genootje 3 :')

Maar serieus ik zou mij echt verstopt hebben onder het dekbed, niet dat zoiets nu veilig is maar das wel het eerste wat ik doe als ik iets hoor snachts :D .

Ik dacht ook vaak dat ik een bangerd zou zijn, maar nu ik het heb meegemaakt weet ik dat ik dus zonder pardon naar buiten ren (in pyjama en op blote voeten :') ) om de inbrekers achterna te rennen :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:28

Hahaha die reactie van huisgenoot nr 3 _/-\o_ :')
Dit is wel een verhaal voor op feesten en partijen later :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:29

Ben blij dat wij 2 honkbalknuppels in huis hebben, als ik dit zo lees :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:32

Jeetje, wat een laconieke huisgenoot is dat zeg :') en die inbreker trouwens ook met z'n 'sorry schatje' :=
Ach, je kunt het ook op die manier bekijken ipv hysterisch te gillen natuurlijk :D

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:54

_O- heerlijk wat een verhaal ook zeg!

maar gelukkig dat het zo is afgelopen! :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 01:02

Haha oepsie!

Wat een verhaal. Wel een lieverd die inbreker.. Excuses aanbieden als ie iemand wakker maakt.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:34

Ik vind zulke verhalen echt niet grappig. Bij ons thuis hebben ze 4 jaar en 2 jaar geleden ingebroken, een gewapende overval. Vader in elkaar geslagen, moeder gegijzeld en ik heb een geweer tegen m'n hoofd gehad. Mijn gevoel van veiligheid is compleet weg, ik voel mij 's avonds gewoon niet meer op mijn gemak thuis, zelfs niet bij iemand anders. Dus nee, ik kan echt niet lachen met zulke dingen want je weet nooit waartoe mensen in staat zijn.

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:41

Hahahaa, ik snap de hahahaha. Leuk is het punt inbreker niet, maar het verhaal eromheen :P
Ja mis je de actie weer...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:42

''vrouwe hysterica''
_O- _O_ :')
G E W E L D I G, lig dubbel alleen al daarom :')

_Alarm_wlkp

Achteraf grappig en ook leuk geschreven :D
Maar phoe ik zou helemaal flippen :')

Hier moeten ze al heel wat doen om te kunnen inbreken want heb een goede waakhond zitten die aanvalt wanneer nodig!

Hopke89

Tigress schreef:
''vrouwe hysterica''
_O- _O_ :')
G E W E L D I G, lig dubbel alleen al daarom :')

Het is zeker goed verteld ja! :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:43

Cayenne schreef:
Jeetje, wat een laconieke huisgenoot is dat zeg :') en die inbreker trouwens ook met z'n 'sorry schatje' :=
Ach, je kunt het ook op die manier bekijken ipv hysterisch te gillen natuurlijk :D

Ik denk dat die gozer het vaker heeft gedaan en weet dat dit werkt.
Want geef toe; als je bij iemand in de slaapkamer staat en ze worden wakker van je, wat is dan het handigste om te zeggen? Als de half slapende persoon denkt dat het zijn/haar liefje is slaapt ie zo weer verder.
Dus imo juist een hele slimme zet.

Maar behalve dat, hilarisch. Hoewel ik er toch minder van gecharmeerd zou zijn, gelukkig heb ik hier een hele grote hond die maar wat graag duidelijk maakt dat ze ongewenst zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:45

Hahahaha :') Een fles ranja en twee ijsjes... hij had zeker een vreetbui! :')

Op zich is het wel schattig, inbreker had waarschijnlijk geeneens door waar hij zelf mee bezig was. En dan ook nog z'n excuses aanbieden omdat hij iemand wakker heeft gemaakt :')

Maar goed dat het goed is afgelopen! Hopen dat het niet weer gebeurd, volgens mij tref je niet elke keer zo'n lieve inbreker. :')

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 02:48

Nee tijdje geleden bij een vriendin ingebroken, echt alles overhoop. Weg gevoel van veiligheid.
Deze heeft alleen even laten weten dat het toch iets te makkelijk is voor mensen die niet binnen horen om binnen te komen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 11:53

Ik snap de frustratie van mensen waar ook is ingebroken, maar dan op een gewelddadige manier..
Deze inbreker was niet gewapend en heeft behalve de steen door de ruit van de voordeur ook geen geweld gebruikt, dus vandaar dat ik de lol er wel van in kan zien!

Ik heb heerlijk geslapen moet ik zeggen! :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 15:34

Ontzettend grappig geschreven, ik doe zelf ook nooit mijn kamer deur nog op slot als mijn voordeur al op slot zit, misschien toch een keer doen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 15:45

In mijn oude woning is er ook eens ingebroken, raam uit het kozijn geschoven. Ik was zelf behoorlijk bang toen iemand aan mijn deur liep te morrelen, maar uiteindelijk is er, behalve wat munten uit Tsjechie, niets meegenomen. Terwijl er onwijs veel dure apparatuur stond. Achteraf kan ik er wel om lachen maar ik heb daar nooit meer heel fijn geslapen.

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:05

Ik had vorige week ook wat gerommel rond het huis..
En ja ik was bang haha gelukkig heb ik 3 honden in huis 2 grote en een kleine. En welke doet nu juist wat ze moet doen.. de chihuahua.. hoop dat ze fijn wegblijven nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 17:33

Oh Eef wat een verhaal!!! _O-

En Kwalbert beschreven als semi-mannelijke huisgenoot. RAAP ME OP!!!!! _O- _O- _O-