Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
DynamiteS schreef:wil wel beginnen, maar voel er ook niet veel voor om zonder schema en hardloopmaatje te gaan lopen..

Tenshi schreef:Ik heb toevallig net mn eerste rondje van het jaar gehad!Een poos niet gelopen, dus voorzichtig begonnen met 2,5km. Ik zoek nog wel een stok achter de deur om het ook echt vol te gaan houden..
naomi_g1998 schreef:Ik wil er ook mee gaan beginnen.Ben alleen nog op zoek naar een goed schema. Ik heb wel conditie maar ik begin liever met een heel makkelijk schema want weet niet hoelang ik hardlopen vol kan houden.

Daar worden je voeten opgemeten enzo en op basis daarvan krijg je schoenadvies. Geen idee of ze dat ook bij andere zaken doen. Wil daar nog wel eens langs, ik loop nu op ouwetjes. Niet veel mis mee, maar ik merk wel dat ik er niet optimaal op loop
Sodeletuut schreef:naomi_g1998 schreef:Ik wil er ook mee gaan beginnen.Ben alleen nog op zoek naar een goed schema. Ik heb wel conditie maar ik begin liever met een heel makkelijk schema want weet niet hoelang ik hardlopen vol kan houden.
http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm Hoe lijkt dit je?
Ik loop trouwens alleen en met nike schoenen. Vind het wel zo fijn om even alleen te rennen omdat het denk ik voor mij een soort uitlaatklep word. Ik doe namelijk ook mijn spieren sinds een maandje trainen en dan heb ik ook even mijn hoofd 'leeg' wat voor mij in deze tijd wel handig is.