Oortjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Springs

Oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:16

Hoi,

In 1 maand tijd zijn er 3 paar oortjes kapot gegaan, en jawel, vandaag was nummer 4 aan de beurt.
Ik wil graag Apple oortjes kopen, vooral voor het geluid maar zijn deze ook een beetje stootbestendig?

Verder zoek ik nog iets waarin ik ze (snel) in mijn tas kan opbergen en waarin ze niet stuk gaan. Ik heb al een doosje gehad waar ik ze omheen moest wikkelen en dan een deksel erover, maar dat doosje zelf is in mijn tas stuk gegaan. Als ik haast heb gooi ik ze meestal los in mn tas omdat dat doosje teveel werk was, en oprollen ook. Dan kunnen ze dus ook weer stuk gaan. Weet iemand een handig ding hiervoor?

Groetjes!

Choiix

Re: Oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:16

De nieuwste Apple doppen zijn best OK maar voor het geluid moet je geen Apple kopen ;)

Voor een redelijk budget zijn de Sennheiser MM50IP's heel goed, als je geen iPhone hebt dan de CX300's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:19

Als je iPhone 5 oortjes koopt zit er een bakje bij dat niet zo snel stuk gaat.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:22

Ik heb bij m'n iphone en ipod touch ding ook oortjes gekregen, en echt super zijn ze niet.. Ik zit in de klas met oortjes in en de mensen aan de andere kant van de klas kunnen het horen. zo hard heb ik ze niet eens :+ Het geluid is wel goed hoor, en ze zitten lekker. Maar het enige nadeel is dat je ze op afstand gewoon erg hoort..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:27

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:28

Vorige maand zijn er van mij 9 oordopjes stuk gegaan, en steeds maar nieuwe kopen ..
Media markt NOOIT meer ... Vreselijk die dingen pff -:(-

Koop sws al geen oordopjes meer heb er behoorlijk veel geld aan uitgegeven.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:02

Ik had hele fijne oordopjes van de action, 5 euro, ze zijn kapot gegaan doordat er iemand heel hard aan getrokken heeft -O-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:05

Voor goed geluid moet je inderdaad geen Apple oortjes kopen, maar echt goede oortjes zijn sowieso niet goedkoop. Ik heb meestal Sony of Sennheiser, maar vind Sennheiser de beste :)

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 22:58

Werkt dat afstandsbediening ding ook op Android telefoons? Lijkt mij namelijk apple ''software'', maar maakt mij niet uit als dat het niet doet.
Ik zal ff naar Sennheiser kijken!

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 23:47

Vriendin raadde mij Apple zeer aan, ik heb ze getest en vond het wel goed, maar heb nooit echt super goede oortjes gehad dus kan het niet echt vergelijken :o.
Ik luister voornamelijk dance, daar moet het geschikt voor zijn. Budget is echter klein helaas :\ .
Wordt het geluid beïnvloed wanneer je Apple in Android stopt? Ik heb n LG. Die bijbehoorende oortjes zijn aan 1 kant kapot, levert LG ook garantie op de bijgeleverde accesoires? Want ik heb m nog geen jaar.
Ik heb inmiddels tussenoplossing, heb oortjes van Philips gevonden. Nu nog kijken hoelang die het volhouden, anders is dat mijn 3e paar Philips dat kapot gaat. Vandaag deed ik ander paar uit mn oor, zat de helft ervan nog in mn oor :+.
Bedankt voor de verdere reacties!
Laatst bijgewerkt door Springs op 10-01-14 23:49, in het totaal 2 keer bewerkt

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:49

Dat zou niet uit moeten maken denk ik, Apple oortjes in een Android toestel :)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 09:40

Alleen de afstandsbediening werkt dan niet, maar er zijn ook speciale oordopjes voor Androids :)

Zelf heb ik de Bose MIE2i, de standaard MIE2 oordoppen zijn geschikt voor Android toestellen. Overigens, die dingen van mij zijn behoorlijk aan de prijs en ik ben ook al aan de tweede set toe. Je betaalt meer voor het merk dan voor de kwaliteit zeg maar. Bij Sennheiser heb ik dat gevoel altijd een heel stuk minder.. Meer bang for the buck..

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 18:50

Die oortjes die ik gevonden heb werken ook niet meer goed, bij lage tonen of harde bas zoemt ie aan een kant. Nu zit ik dus helemaal zonder oortjes, heel irritant want ik gebruik ze dagelijks en heb ze ook voor school nodig. Heb inmiddels wel een bakje gevonden.

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:27

Heb er ook last van... had ze van Philips, die deden het goed maar na een tijdje deden die het ook niet meer. Heb ze nu maar gekocht bij de Primark voor 3 euro, geluid is nog best oke maar ook die zullen het niet lang volhouden vrees ik

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 16:34

In totaal heb ik ook al 3 paar Philips kapot. Heb nu weer een paar gevonden, ook Philips...
Ik ga nou gewoon heel zuinig doen, misschien houden ze het wat langer vol dan.

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:54

Hoe bedoel je kapot TS? Als alleen het rubbertje er af is kan je die er namelijk heel gemakkelijk zelf weer opzetten. Dat doet geen afbreuk aan het geluid.

Ik ben een enorme chaoot en heb dopjes gewoon opgerold in mijn tas zitten, maar anders dan af en toe een rubbertje vervangen/vastzetten gaat er nooit iets stuk. Ik heb ze trouwens van samsung. Prima geluid en geen gezeik :)

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 17:09

@ _Mikey_ Kapot in de zin dat het geluid het niet meer doet.

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 07:55

ok. das rot

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:02

Ik heb apple oortjes. De nieuwe versie. Ik ben heel tevreden over alles, meestal zijn die van mij ook zo kapot maar deze niet. Ik rol ze snel rond 2 vingers en dan doe ik ze gewoon in mijn tas

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 18:48