Mirjam79 schreef:Mijn vriend werkt bij één van de grootste autoslopers van Nederland die recente auto's slopen.
Hij geeft mij als tips om niet voor de VW's van tegenwoordig meer te gaan. Deze blijken kwalitatief gewoon niet meer zo te zijn als vroeger. Geldt ook voor de 'broertjes' van VW: Seat, Audi en Skoda.
Wat wel goed lijkt tegenwoordig zijn idd de Franse auto's als Peugeot, Renault en Citroën, de Duitse Opel en de Oosterse merken als Toyota, Hyundai. Kia is ook prima geloof ik! Italiaans is nog steeds niet zo degelijk. Wel vaak leuke designs, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Ja klopt wij hebben een vw uit 2008 wat een bak ellende. En deze motoren zitten ook in seat audi.Skoda. ik ken er al erg veel die allemaal een nieuwe motor er in hebben zitten en wij dus ook.
Onze auto is al voor bijna 30.000 euro aan gesleuteld. Gelukkig allemaal garantie.
En mijn vriend is schade hersteller en komt dus dagelijks bij meerdere auto bedrijven want hij komt langs klanten en de auto's die ik net op noemde staan er altijd wel een paard van op de brug met problemen.
en Mercedes zal ik ook afraden zijn de grootste roestbakkenn die er zijn
en wij doen onze vw golf ook weg en gaan een nieuwere BMW kopen maar eerst nog even sparen haha
Laatst bijgewerkt door ralphtdw op 10-01-14 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt