Een paar jaar terug was ik op een website met allerlei raadsels.je moest zeg maar een raadsel oplossen om naar de volgende pagina te gaan. Het waren niet persee raadsels waarvan je het raadsel in moest typen. Soms moest je wel de url veranderen, maar soms moest je er ook met hints achter komen waar je moest klikken. Ik weet helaas geen raadsel meer uit mn hoofd maar het zou bijvoorbeeld iets kunnen zijn als klik op het kruis. Dat je allemaal kruizen in beeld ziet, maar eigenlijk de page weg moet klikken en opnieuw openen. Weet iemand misschien welke website dit was? Liever geen spoilers voor levels. Wil graag kijken hoe ver mn vriend kan komen.
Moest er laatst nog aan denken. Toen het uit kwam heb ik 3 uur slaap gehad in 2 nachten.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 23:24
Dat is m niet misschien was het in het engels? Het ging ook niet om een vast thema geloof ik. Er stonden ook niet letterlijk raadsels je moest meer een soort uitweg van die pagina vinden door middel van hints.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 09-01-14 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt