Zoals de titel het al doet vermoeden gaat dit topic over Chrysostomos, of beter bekend als 100 Dagen. Ik zit nu in mijn laatste jaar van het middelbaar en volgende week is het zover voor mij. De gemoederen beginnen in ons jaar erg hoog op te lopen met de laatste voorbereidingen, dus het is stress en ruzie tot en met, maar ik weet zeker dat deze de dag zelf allemaal wel vergeten zullen zijn..

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie 100 Dagen zijn geweest? Hoe vonden jullie het? Wat hebben jullie allemaal uitgestoken met de leerkrachten en leerlingen? Hoe hebben jullie de school versierd?
Laat het me allemaal weten, ik ben erg benieuwd! En stiekem op zoek naar nog wat inspiratie..
100 dagen voor het einde van het schooljaar mag het laatste jaar middelbaar de clown uithangen 
Wij mochten ook niks, het jaar voor ons had iets gedaan met het alarm en bandits en weet ik wat, en wij mochten niets. Ik geloof dat er uiteindelijk iets sufs in de aula is georganiseerd met een thema en weet ik wat... Ik ben wat leuks gaan doen in ieder geval