Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yvank_ schreef:Als je geen niveau 3 diploma haalt dan moet je inderdaad alles terug betalen.
AmoorM schreef:Yvank_ schreef:Als je geen niveau 3 diploma haalt dan moet je inderdaad alles terug betalen.
Maar nu wil ik dus met mijn detailhandel niveau 2 naar secretaresse niveau 3.
Op de site van het alfa college staat: •Diploma van een verwante vakgerichte opleiding op niveau 2.
Dus ik denk dat ik met mijn diploma niveau 2 niet kan instromen.
Wat kan ik nu het beste doen?
Anoniem schreef:Je krijgt geen stufie als je niet studeert (dus niveau 3/4) dus tot september niks. als je weer niveau 3 gaat doen,krijg je weer stuffie. Alleen als je 4 jaar krijgt en je hebt al een half jaar gebruikt, krijg je nog maar 3.5 jaar. Maar ook dat voor de zekerheid natrekken bij duo. Als je snel antwoord wil, moet je morgen bellen naar beide
AmoorM schreef:[naam] schreef:Je krijgt geen stufie als je niet studeert (dus niveau 3/4) dus tot september niks. als je weer niveau 3 gaat doen,krijg je weer stuffie. Alleen als je 4 jaar krijgt en je hebt al een half jaar gebruikt, krijg je nog maar 3.5 jaar. Maar ook dat voor de zekerheid natrekken bij duo. Als je snel antwoord wil, moet je morgen bellen naar beide
Het is waarschijnlijk ook mogelijk om in feb te beginnen. Maar het is nu de vraag ofik niveau 3 mag doen of niet.