Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Margoooo schreef:Ik kan je verder niet echt helpen, maar als je graag iets voor jezelf begint, dan is economie toch juist wel noodzakelijk lijkt mij?
upendo schreef:Als jij culturele antropologie wil studeren, verdiep je dan eens in de mogelijkheden om daar te komen.
Je moet nooit van tevoren een droom opgeven omdat je profiel er niet bij past van de middelbare.
Margoooo schreef:Ja natuurlijk kan het wel, maar het is vast een stuk makkelijker als je wel wat economie gehad hebt!
Is trouwens je VWO nog halen niet een optie? Omdat je zegt dat er veel WO opleidingen uit je testen komen?
Destination schreef:Margoooo schreef:Ja natuurlijk kan het wel, maar het is vast een stuk makkelijker als je wel wat economie gehad hebt!
Is trouwens je VWO nog halen niet een optie? Omdat je zegt dat er veel WO opleidingen uit je testen komen?
Ik gok dat dat niet kan aangezien ze geen wiskunde heeft en dit verplicht is op het VWO
upendo schreef:Welke kant qua beroepen wil je op later?
Vriendinnetje die ik ken van die opleiding heeft nu ook een management functie, zit niet in het onderwijs
Maar zoveel economie krijg je niet hoor! Ik kreeg M&O, maar dat was een kwestie van de omzet berekenen en een balansrekening opmaken. Nou, dat kon ik ook nog wel 
dan lijkt t mij juist een economische studie (bijv international business and languages) wel iets voor jou.. Ook al eens naar iets als toerisme gekeken? Daar komt dan weer het reizen en de talen in terug..Straww_ schreef:Slina schreef:Ik doe punt 4 en alleen in jaar 1 heb je veel economische vakken. It's killing me![]()
Als je geen wiskunde in je profiel hebt, moet je toelatingstest doen.
Ben je dit schooljaar begonnen? Welke economische vakken krijg je nu dan?
Slina schreef:Las wel even te snel, ik doe meer de designkant.
Eerste jaar krijg je 2-3 vakken van Bedrijfskundige Informatica.
Dus een bedrijf opstarten, met allemaal modellen en een heel plan opstellen voor een bedrijf.