Grafisch Lyceum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ryomieko

Grafisch Lyceum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 12:24

Ik weet niet of er veel mensen op Bokt op het Grafisch Lyceum in Utrecht of Rotterdam zitten, maar goed.

Ik doe nu de opleiding Dierverzorging, eerste jaar en ben erachter gekomen dat dit gewoon niks voor mij is,
loop nu stage bij een hondenkennel en eigenlijk ga ik hier met tegenzin naartoe, gelukkig nog maar vier weken
te gaan.

Ik ben een persoon die eigenlijk wanneer ik vrije tijd heb alleen maar teken en dan toch maar besloten dat ik
naar dit jaar naar het Grafisch Lyceum wil, of in Utrecht, of in Rotterdam. Zaterdag heb ik mijn intake op
Rotterdam en 4 februari in Utrecht.

Nog naar geen enkele opendag geweest etc., dus ik zou niet weten wat ik van die school moet gaan
verwachten. Of er dus mensen zijn die op een van deze twee scholen zit en kan vertellen over wat jullie van
de school vinden en alles eromheen :).

Eskimo

Re: Grafisch Lyceum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:26

Welke opleiding wil je gaan doen?

Ik zelf zit op het Grafisch lyceum Utrecht, opleiding Marketing en Communicatie en het bevalt mij tot nu toe prima! Het is een hele gezellige school, niet zo massaal als een ROC, je bent geen nummertje en het is lekker kleinschalig. Er wordt niet gepest en iedereen wordt geaccepteerd zoals die is. Dat vind ik nog het fijnste aan deze school.

Als je meer informatie wilt mag je gerust pb'en :)

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 12:28

Eskimo schreef:
Welke opleiding wil je gaan doen?

Ik zelf zit op het Grafisch lyceum Utrecht, opleiding Marketing en Communicatie en het bevalt mij tot nu toe prima! Het is een hele gezellige school, niet zo massaal als een ROC, je bent geen nummertje en het is lekker kleinschalig. Er wordt niet gepest en iedereen wordt geaccepteerd zoals die is. Dat vind ik nog het fijnste aan deze school.

Als je meer informatie wilt mag je gerust pb'en :)

Ik wil de opleiding Game Artist gaan doen (Rotterdam is jammer genoeg dat je het eerste jaar een algemeen jaar hebt en daarna pas een studierichting.) :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 13:02

Ik zit in Rotterdam, studeer er nu af. Heb me wel ingeschreven 4 jaar terug voor Grafisch Vormgeven, alleen was niet aangenomen. Ben toen mediamanagement gaan doen op deze school, en dat is mij prima bevallen! Hele fijne school, niet heel groot, fijne leerlaren en weinig huiswerk. Soms is het wel een beetje een zooitje qua communicatie nu met afstuderen naar de studenten toe, maar dat hou je denk bij iedere school. Ze organiseren leuke dingen als kamp naar de Ardennen (mijn opleiding iig) en je bent zeker geen nummertje voor ze zoals bij sommige scholen wel het geval is. Voor meer vragen kan je altijd pben!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 13:43

Ik ga waarschijnlijk naar het GLR dit jaar :)