Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij de volgende 'situatie';
Een van mijn beste vrienden heeft al een aantal jaar een relatie, waarbij ze heel erg hecht zijn. Alles samen doen enz.. Nu kan ik ook heel goed met zijn vriendin, maar toch vinden we het heel leuk om samen eens op stap te gaan en bij te kletsen. We zijn al bijna 10 jaar dikke buddies en zijn erg gek met elkaar (puur vriendschappelijk!).
Nu had ik het er laatst met hem over en hij vertelde mij dat ze hem ook wel erg kan benauwen en hij ook wel eens zijn eigen ding wil doen. Dus een keer in de week stappen, of wat anders leuks doen met mij (en andere vrienden), lijkt hem ook hartstikke leuk.. Alleen, zij is gewoon erg bezitterig en wil overal mee naartoe. Nu vroeg hij aan mij of ik niet een idee had voor een 'alibi'. Gewoon voor 1 avond in de week ofzo, misschien 2. Ik zat zelf te denken aan een hobby (voetbal ofzo) alleen dan moet je weer allemaal smoezen gaan verzinnen enz.... Want dan moet je natuurlijk teamgenoten hebben, wedstrijden, veel te ingewikkeld. We gaan graag samen de stad in dus ja, dan wil het ook wel eens wat later worden! Ik zat zelf te denken aan een avond sauna ofzo? Wat denken jullie? Dan kun je ook wat later weg - en weer thuis komen. Kun je het niet erg laat maken maar oke, het is in ieder geval iets... Maar het lijkt mij dan wel weer opvallend als hij 'ineens' heel vaak naar de sauna gaat en dat eerst nauwelijks deed. Haha het is best wel lastig!!
Wie oh wie heeft een goed idee? Thanks voor het meedenken