Nu zit alleen het probleem hier:
Dit contract gaat waarschijnlijk een 0 uren contract worden. Maar aangezien ik alleen woon, en op mezelf heb ik gewoon zekerheid nodig. Maar aangezien ik vanaf 30 januari op straat sta van mn andere werk, heb ik liever iets dan niets.
Nu heb ik ook nog ergens anders gesolliciteerd waar ze meerdere mensen zoeken en dit is fulltime werk, met een uren contract. Dus dit past mij veel beter eigenlijk.
Maar goed.. Stel dat ze straks bij het sollicitatiegesprek zeggen: Je mag hier komen werken
En dan? Stel ik zeg nee, en hoop dat het andere werk mij belt, zul je zien dat ik er niks van hoor of een afwijzing krijg.
Stel ik zeg: Ok graag, en ik begin hier te werken.. En vervolgens krijg ik dan een telefoontje van dat andere werk of ik daar op gesprek wil komen...
Nu dacht ik: Stel dat ze me hier willen aannemen waar ik vandaag op gesprek moet, en ik zeg dus ja.
En dat bij heeeeel veel geluk die andere werkgever mij ook een baan zou aanbieden.. Kan ik dan in mijn proeftijd opstappen bij deze baan?? Of zit ik dan weer met een opzegtermijn?
Weet iemand hoe dat zit in de proeftijd??
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is
Ik ga me nu gauw even klaarmaken voor straks!Mijn dank is groot alvast voor de antwoorden!