Nieuwe telefoon, I phone?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Nieuwe telefoon, I phone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 22:14

Omdat ik van mijn huidige provider een mailtje heb gekregen dat ik mijn abonnement mag verlengen ben ik even gaan denken wat te doen.

Ik heb besloten dat ik sowieso een nieuw toestel wil. En eigenlijk viel mijn oog op een I phone :D . Onder andere omdat ik er veel positieve verhalen over hoor maar daarnaast vind ik het ook een fijn besturingssysteem.

Maar dan heb je nog een aantal keuzes haha.. En is mijn vraag aan jullie; wat vinden jullie van het toestel? Ik heb zelf de 4s in gedachten. En dacht aan 8gb maar ik hoor van sommige dat dit (te) weinig is. Ik heb mijn geheugen nodig voor standaart apps zoals weeronline etc. En uiteraard dingen als foto's. Spelletjes zal ik voornamelijk op mijn Ipad doen :). En gezien een 16gb meteen een stuk duurder is.. Zal een 8 genoeg zijn of kan ik beter wat bij leggen voor 16gb?

Ik ben overigens van plan om een los toestel te kopen waarschijnlijk, omdat ik dat bedrag nu kan missen en op die manier kan ik dadelijk een simonly nemen wat mijn maandelijkse kosten lager houd, vind ik persoonlijk prettiger :).

Barst los :D

MarlindeRooz

Re: Nieuwe telefoon, I phone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:15

Ik heb zelf een Iphone 4s 16 gb, ik zou zeker een 16gb aanraden! En hij bevalt me goed!
Ik heb het toestel lost gekocht voor 350 euro, via marktplaats. Zat geen krasje niks op! +:)+

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:16

Laatst bijgewerkt door deflin op 07-01-14 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:17

Tja, het is jouw keuze natuurlijk :P

Ik denk dat je met 8gb wel genoeg hebt, maar veel kan je er dan inderdaad niet opzetten. Ik twijfelde eerst ook of ik de 4s wou kopen, maar zo langzamerhand wordt deze ook al "oud" vergeleken met andere telefoons. Daarom heb ik gekozen voor de samsung galaxy s4

Ga eens naar de mediamarkt en test ze uit. Kan veel twijfels wegnemen :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:20

Ik heb de iPhone 4 8 fb en daar heb je meer als genoeg aan ik raad hem je zeker aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:21

Hier een iphone gebruiker! :)
Ik heb dan de 5 ipv de 4 maar vriendlief heeft wel de 4 en die heeft mij over gehaald met z'n telefoon :+
Ik moest er niks van hebben maar nu ben ik d'r echt heel blij mee.

Over het geheugen kan ik weinig zeggen, ik heb zelf de 16 geloof ik, maar moet zeggen dat ik er geen muziek oid opzet omdat ik dat via spotify luister, dus ik gebruik m'n geheugen inderdaad echt voor een zooi apps en verder alleen foto's en video's. Duurt een aardige poos voordat je die volhebt qua apps en foto's. Ik kan even niet zo snel vinden hoeveel ruimte ik nog vrij heb, maar hij heeft nog niet gezeurd om ruimtegebrek en ik ben inmiddels al ver over de 1000 foto's, over de 15 filmpjes en heb 3 schermen vol aan apps... :')

Om nog maar even te benadrukken hoe blij ik ben met m'n telefoon :')

Eigenlijk schandalig dat ik 'm zo misbruik :=

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:21

Ik heb mijn 4 van 16gb net ingeruild voor de 5s met 32gb. De 4 had voor mij te weinig ruimte en was ontzettend traag...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:23

chelle_dora schreef:
Hier een iphone gebruiker! :)
Ik heb dan de 5 ipv de 4 maar vriendlief heeft wel de 4 en die heeft mij over gehaald met z'n telefoon :+
Ik moest er niks van hebben maar nu ben ik d'r echt heel blij mee.

Over het geheugen kan ik weinig zeggen, ik heb zelf de 16 geloof ik, maar moet zeggen dat ik er geen muziek oid opzet omdat ik dat via spotify luister, dus ik gebruik m'n geheugen inderdaad echt voor een zooi apps en verder alleen foto's en video's. Duurt een aardige poos voordat je die volhebt qua apps en foto's. Ik kan even niet zo snel vinden hoeveel ruimte ik nog vrij heb, maar hij heeft nog niet gezeurd om ruimtegebrek en ik ben inmiddels al ver over de 1000 foto's, over de 15 filmpjes en heb 3 schermen vol aan apps... :')

Om nog maar even te benadrukken hoe blij ik ben met m'n telefoon :')

Eigenlijk schandalig dat ik 'm zo misbruik :=

Dan heb je hem nog helemaal niet zo vol staan:) mijn 4 bevatte ruim het dubbele aan Apps, foto's en video's en dan ook nog ruim 1000 nummers. Dus ik had echt ruimte tekort.

Hoe vol hij staat kan je vinden onder instellingen en dan algemeen of gebruik ofzo:)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 22:26

Via marktplaats durf ik met dit soort dingen niet goed. Dan leg ik liever wat bij voor een geheel nieuwe :o .
Samsung heb ik nu en dat vind ik persoonlijk maar een traag besturingssysteem :n . Wat nu leid tot 'app crash'. Heb hem al laten nakijken maar dan gooien ze hem helemaal leeg om na zeer korte tijd weer het gezeur te hebben :+ .

Ik heb overigens een ipod die ik voor muziek gebruik. Maar mocht die sneuvelen ga ik daar mogelijk wel mn telefoon voor gebruiken.. :)

Ik blijf wel sws bij de 4, 5 word me toch iets te duur :)) !

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:27

Hier ook eentje met een iPhone 4, met 32Gb.. die ik met mijn muziek ook wel nodig heb xD.
Denk dat hij anders ondertussen echt ontzettend traag had geweest.

Ik wil niets anders meer, een paar maanden terug eens een week met een Samsung moeten doen, maar echt, ik mis mijn apple besturingssysteem.. Ik ben er in ieder geval happy mee, al ben ik bang dat ik langzaam aan maar toch voor een nieuwe met gaan sparen, haha ^^

Mijne heeft mijn vader ook op marktplaats gekocht, nog nieuw en helemaal in orde ^^

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:31

Ja, als je iets op marktplaats koopt moet je altijd naar de bon vragen en je kan hem daar ook gewoon uittesten.

Het bespaarde mij enorm veel geld, en je hebt gewoon een goede iphone.

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:34

Ik heb ook een iphone 4s, ik heb de 16 gb in het zwart en ben er ontzettend tevreden mee!! Goede keus, al heb ik wel de 16 gb.

De mijne heb ik ook van marktplaats, geen enkel krasje, helemaal in orde en een hele vriendelijke prijs :j

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:56

Ik heb horen zeggen dat de 4S beter is dan de 4.
Marktplaats is een goed idee, maar daar zou ik toch mee oppassen :/
Ik heb hetzelf nooit gedaan, maar ik zou dan toch eerst de gsm willen " uittesten " ter plaatsen

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:58

8gb is weinig hoor.. Dan heb je 30-35 Apps en dat klinkt veel maar valt erg tegen. De 4s is verder wel een fijn toestel vind ik. Ik heb nu de iPhone 5. Bevalt ook prima :)

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:00

Ik heb ook een Iphone4S met 8 gb. Ben van een Samsung Galaxy S2 naar IPhone gegaan en vind het eerlijk gezegd niet veel aan. Het klopt wel dat hij stabiel is en niet vaak vastloopt. Ik heb weinig geheugen vol maar t duurt bij mij soms heel lang voor iets geladen is. Hij werkt perfect maar vind Samsung stukke fijner!! Mijn vriend heeft overigens een Iphone5 en die werkt veel beter.

Succes met je keuze!
Laatst bijgewerkt door assileM op 07-01-14 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:02

Waar je ook nog kan kijken is gms topdeals een internet site daar hadden ze laast de 4s in de aanbieding . Baileys01 ik ben het niet met je eens ik heb zo wat 3 pagina,s met Apps veel foto,s en ook muziek dus dan is 8 gb niet te weinig

belle_boefJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:05

Ik heb de 8gb maar das echt teweing

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 00:01

Ik heb de Iphone4 8GB en is meer als genoeg. Nou heb ik ook geen muziek erop staan en weinig foto's/filmpjes. :=
Heb ook een simonly abbo en de Iphone los bij gekocht. Ben op den duur goedkoper uit :j