Help, blind date

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WithinYuuri

Help, blind date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 17:18

Heii, ik ben al een half jaar heel erg verliefd op een jongen uit mijn klas. Alleen ik durf hem niks te vertellen en uit mezelf ook gewoon niet een gesprekje met hem te beginnen ofzo, zelfs op whatsapp durf ik het niet :+ Maar nu heeft mijn vriendin beloofd een date voor me te regelen :) Maarrr, wat moeten we gaan doen? Ik zat zelf te denken aan gewoon iets drinken ofzo, lekker cliché maar ook weer niet zo overdreven :o
Het is voor hem trouwens een blind date, ik weet namelijk wel wanneer het zal plaatsvinden, wat we gaan doen en wat natuurlijk.
Dus iemand enig idee wat we moeten doen en waar we het een beetje over kunnen hebben? En het is natuurlijk een date, dus hij zal het dan al wel weten maar als hij het dan nog niet doorheeft, moet ik hem dan gelijk ook al vertellen dat ik hem leuk vind?
Alvast bedankt voor de tips :D
P.S. ik hoef geen commentaar dat het kinderachtig is om via mijn vriendin te doen ofzo want ik ben van mezelf heel verlegen en durf dat echt niet... :=

Urion

Re: Help, blind date

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:19

Maar kan je vriendin niet beter zeggen dat jij interesse hebt en wilt daten, en dat je dan hem jou laat appen? Dan heb je toch eerst contact en is het niet zo in het diepe springen. Want nu is het voor hem niet duidelijk met wie hij gaat daten?

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:20

O haha ik zie dat je 13 jaar bent. Dan zou ik zeggen geniet ervan en ja... doe het zoals jij het wilt xD

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 17:20

Hij is verder heel aardig en ik ken hem wel aardig goed en mijn vriendin nog beter. Hij doet dat echt wel en ik denk niet dat hij dat heel erg/eng ofzo zal vinden :)

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 17:21

Urion schreef:
O haha ik zie dat je 13 jaar bent. Dan zou ik zeggen geniet ervan en ja... doe het zoals jij het wilt xD

Bijna 14 hoor ;)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:21

Oei, spannend!
Dat kan óf goed uit pakken óf erg verkeerd. Bedenk wel dat ie in je klas zit en als je afgewezen word je daar wel nog de rest van je opleiding mee moet leven.
+ Dat (met de leeftijd van je klas +/- 13 jaar) waarschijnlijk daarna de hele klas het weet

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 17:21

Klopt, maar ik zit nu in de 3e en moet dus kiezen, dus volgend jaar heb ik wel een andere klas

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 17:37

Iemand nog tips? *D

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 20:25

Nog iemand die iets weet?? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:37

Rustig aan hoor.

Maar is toch stom, zit je daar dadelijk bij een tentje op hem te wachten, komt die jongen aanlopen en moet jij 'm alsnog uitleggen dat jij degene bent met wie hij een date heeft :+ .

Succes ts

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:36

naarppc schreef:
Het is voor hem trouwens een blind date, ik weet namelijk wel wanneer het zal plaatsvinden, wat we gaan doen en wat natuurlijk.

:')

Een blind date betekent dat je elkaar nog nooit hebt gezien, niet dat je niet weet wat je gaat doen.