In de periode dat ik bezig was mijn rijbewijs te halen is bij mij ook ASS geconstateerd. Dikke pech mee gehad dat ik me net in die periode vrijwillig liet testen. Bij mijn vader is het vlak voor die tijd namelijk geconstateerd en omdat ik veel op hem lijk qua karakter e.d. vonden mijn ouders het verstandig om mij ook te laten testen, ondanks dat er geen problemen waren (die wouden ze juist voor zijn).
Alleen tja, toen kreeg ik ook een aanmerking op mijn rijbewijs en moest ik gelijk ook maar even een complete rijtest doen (was nog niet eens geslaagd
) en even op gesprek bij een psycholoog/psychiater (weet nooit zo goed het verschil daar tussen).Nou fijn, flink wat eurotjes armer (duur gesprekje....), kreeg ik de verklaring dat ik gewoon rijgeschikt ben. Echter toen ik eenmaal geslaagd was en mijn rijbewijs ging aanvragen bij de gemeente kreeg ik hem maar voor 3 jaar.
Nu is die 3 jaar dus bijna om en zou ik eerst weer opnieuw gekeurd moeten worden voor ik mijn rijbewijs weer kan laten verlengen. Echter weet ik dat ze vorig jaar nog zo druk waren om die herkeuring eraf te krijgen alleen nu weet ik niet zo goed of dit er nou ook door gekomen is?
Ik heb mijn vraag al naar het CBR gestuurd met het contact formulier (waarom is er niet gewoon een tel nr. te vinden
) en nu moet ik deze week ergens antwoord krijgen. Maar mijn vraag is dus of er bokkers zijn die hier wellicht ook mee te maken hebben of er meer over weten of dit er nou inderdaad van af is of toch niet? En als je inderdaad bij ASS niet weer opnieuw gekeurd hoeft te worden, kan ik dan gewoon naar het gemeentehuis gaan en mijn rijbewijs laten vernieuwen? Alvast bedankt!

) dan kon ik bij hen aanbellen.
Ik heb de pech gehad dat ik mijn mond wel open heb getrokken nadat ik gezakt was.. Ik gaf aan gewoon iets meer moeite te hebben met drukke kruispunten omdat ik dan alles even rustig op me in moet laten werken waarschijnlijk door mijn Asperger. Overigens gaat het rijden verder prima en vond diegene die toen de rijtest bij mij had gedaan dat er helemaal niks aan de hand was en hij er bar en bar weinig van merkte.... Dusja.. Heb gewoon dikke pech gehad dat die vrouw die dat examen toen afnam vond dat er daarom maar een aantekening moest komen.

Helaas is dat 'eenmalig' zien al een leuk kostenplaatje hoor! Dus liever dat ook al helemaal niet..