Wie heeft er ook wel eens zo'n baalweek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Wie heeft er ook wel eens zo'n baalweek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 08:58

Hoi!

Wie heeft er ook wel eens last van, zo'n week waarin je even helemaal nergens meer zin in hebt. Weer voor 6 uur de wekker, onderweg naar mn werk eerst de paarden mesten en voeren, in de regen en de wind met een zeiknatte bak. Ik wil gewoon in mijn bed liggen, ga ineens twijfelen aan hoe leuk ik het hebben van een paard nu eigenlijk vind, waarom ik niet gewoon rijk ben, waarom normale werktijden niet gewoon twee uur later beginnen. Waarom ik niet gewoon gezond kan eten, kan gaan sporten etc. Ik heb medelijden met mijzelf en bluhhh ik kan alleen maar zeuren en klagen!

Hebben jullie dit soort momenten ook wel eens? Ik heb een heerlijke baan, een lief paard al is de eigenaar momenteel ziek en doe ik alles alleen op stal, en ben gewoon gezond, dus helemaal niets te klagen. Ik ben ook hartstikke gelukkig, dus waarom voel ik mij soms dan zo :+

Herkenbaar?? :D

PenP2014

Re: Wie heeft er ook wel eens zo'n baalweek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:03

Winterdipje :(:) ik herken het wel een beetje.. Vooral het opstaan in t donker en thuiskomen in het donker. Niks aan.
En heb ook een eigen paard, en heb ook niet elke dag zin om te rijden.. Ik ben echt een mooi weer ruiter haha. Maar dat maakt toch niet uit.. Ik ben er wel elke dag en op andere dagen doe ik andere dingen met hem. En eigenlijk altijd al heb ik alleen een aai gebracht als ik er ben geweest ben ik ook weer heel blij met hem.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:07

Het is vooral het hele gedoe van:juiste muts, welke handschoenen, hakjes of weer die niet zo mooie maar wel droge laarzen, raar haar.

Denk winterdip :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:09

melancholisch winterdipje hier :oo

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:13

Jep ik heb het ook wel eens.. Vooral nu omdat ik in beide schouders slijmbeursontsteking heb en dus bijna niks mag doen!

bikkellove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:19

Ja ik herken het zeker, voel mezelf ook wel eens enorm zielig als ik door weer en wind met mestkarren loop te zeulen en dan te bedenken dat de meeste mensen nog lekker in bed liggen.....altijd weer die blubber en troep :D . Maar goed er komt vanzelf weer een betere tijd aan, alweer licht ook al is het pas 6 uur, lekker zonnetje erbij :j dan is het weer genieten....Maar nu in Januari / Februari, kan ik ook een enorme winterdip hebben. Je bent niet alleen :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:20

Wie heeft het zo nu en dan?

Anders is het als je last hebt van depressie.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 10:14

JJane schreef:
Het is vooral het hele gedoe van:juiste muts, welke handschoenen, hakjes of weer die niet zo mooie maar wel droge laarzen, raar haar.

Denk winterdip :+

Haha, meen je dat nou? Als ik me over dat soort dingen druk ga maken is mijn leven voorbij haha

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 10:14

Ik bedoel trouwens niet de eigenaar van het paard dat ziek is, want dat ben ik, maar de staleigenaar :+

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:54

Ik ben meer van jurkje slippers en go

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:01

Oh houd op, zit momenteel juist in zo'n week :+ 50 uur werken met een wekker die om half 5 gaat, huishouden dat niet om aan te zien is, voor het werk zodra het licht is snel snel pony's voeren en uitmesten en waar ik dan gruwelijk shagerijnig van wordt als een van mijn etterbakken weer de omheining gesloopt heeft en dat ook nog effe gauw gemaakt moet worden. En dan denk ik echt waaaarom heb ik die pony's toch en waaarom werk ik zoveel (ja, voor die pony's :') ) Gelukkig is het januari en duurt het nog maar een paar maandjes tot het langer licht blijft *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:06

Ik ken het!
Zit nog net niet de dagen af te tellen voordat het voorjaar wordt :').

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:09

Ja, heel herkenbaar. Iedere maand heb ik wel zo'n week :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:27

Ik herken 't ook :j Niet dat ik zo vroeg met kruiwagens loop te sjouwen maar juist dat ik heel moeilijk m'n bed uit kom. In de zomer sta ik om half 7 op, vol energie, hup aan de slag. Nu in de winter kom ik met moeite om 8 uur m'n bed uit en doe ik 't liefst heel de dag niks -O-

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 12:24

Ik herken het ook! Zit midden in tentamenperiode, vraag me af waarom ik verder ben gaan studeren, wil eigenlijk stoppen maar ook weer niet, voel me eenzaam als ik thuis zit te leren, als ik sociale dingen ga doen voel ik me rot omdat ik nog zoveel moet leren, etc. :D

JJane schreef:

:D Leuk gezegd!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 13:22

Stinkmodder schreef:
Ik herken het ook! Zit midden in tentamenperiode, vraag me af waarom ik verder ben gaan studeren, wil eigenlijk stoppen maar ook weer niet, voel me eenzaam als ik thuis zit te leren, als ik sociale dingen ga doen voel ik me rot omdat ik nog zoveel moet leren, etc. :D

Zoals jij het zegt, zo kan het precies voelen ja!

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:47

Stinkmodder schreef:

JJane schreef:

:D Leuk gezegd!

Hier nog een die het zo doet :')

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:01

Lol, wat ik nu ga schrijven is absoluut géén verwijt hoor, maar eh... had ik jullie probleem maar ;)

Met 29 diagnose ms in 2005, 2 jaar later de ziektewet in en weer twee jaar later volledig afgekeurd :+ . Zou graag werken, maar ben ook blij dat ik nu mijn programma redelijk kan afstemmen op mijn situatie en mijn energiepeil hoor.

Nu heb ik geen paarden om me 'druk om te maken', dat scheelt ook weer.