Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ze faillet zijn verklaard straks dan kan het zo maar zijn dat je, je geld gewoon kwijt bent. botje schreef:Ik lees even mee.
Ik heb in november al een vrije keuzebon betaald, maar nooit een tegoed ontvangen. Vervolgens heb ik gemaild, maar ik ontving geen antwoord (voorheen werden al mijn vragen netjes beantwoord).
Mochten ze indd failliet zijn dan zijn we ons geld kwijt denk ik.
Overigens vind ik het geen enorm probleem, wilde toch al mijn lidmaatschap opzeggen...
toch nog aardig wat geld zo..
Dat is namelijk niet zo, op internet kan ik niet vinden of er een geldigheidsdatum aan zit maar de papieren bon die ik weleens heb gehad was minstens een jaar geldig, deze heb ik augustus oid ontvangen. Klantenservice heb ik zelf niet gebeld, maar schijnt momenteel ook niet bereikbaar te zijn.. Ik denk ook dat zij toch niks kunnen vertellen, dus ik dacht misschien dat hier mensen zijn met soortgelijke ervaringen.. imd schreef:Ik kan niet meer bestellen, moest voor 31 december. Dus als ze m toesturen betaal ik gewoon niet, tenzij ik zeker weet dat ik m in kan leveren. Kost me dan alleen de 25€ van de eerste vk-bon