Welke telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

roombolletje

Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 16:03

Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon alleen ik zie door de bomen het bos niet meer :Y) Het zijn er zooo veel. Hebben jullie ervaringen? Wat vinden jullie een fijne telefoon? Het liefst wel een smartphone met touchscreen. Of heeft een smartphone altijd touchscreen? Budget maakt niet uit, als het maar niet boven de 1000 euries is :$ Ik vind foto's maken ook altijd leuk dus het liefst met een goeie snelle camera. Oh en ook met internet :list:

Alvast bedankt!! :wave:

Choiix

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:29

Met dat budget? Samsung Galaxy S4 of iPhone 5S.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:31

iPhone 5S, momenteel de beste telefoon die je kunt krijgen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:32

Ik zou ook voor een iPhone gaan of Samsung inderdaad. Als ik zou moeten kiezen zou het een iPhone worden, maar heb nu een oude Samsung (Ace) in gebruik en die doet het na een aantal jaar nog steeds prima, erg goede batterij en ook een goede camera, dus ik denk dat dit met alle Samsungs wel het geval zal zijn.

Blackberry wil ik je afraden, erg slechte batterij.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:32

samsung is zeker aan te raden,iphone moet je van houden is weer vind ik telefoon apart, me moeder heeft die als werk telefoon en ik zou hem amma nooit niet willen hebben,nog niet met geld toe. Beste is gewoon even in een winkel kijken zoals phone house,even uitproberen en zien wat jij zelf fijn vind

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:34

Met de iPhone is het een nadeel dat je eigenlijk altijd daarna aan een iPhone vastzit..

HTC One is echt een aanrader :j

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 16:36

Mioux waarom wil je de iphone niet dan?

Bedankt voor de reacties!

Just_Sannee waarom is de HTC One een aanrader? :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:36

Samsung Galaxy S4 maakt echt hele mooie en scherpe foto's :)
Ik heb hem zelf ook, en krijg mijn dwerghamsters er scherp mee op ;)

Jel_R07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:38

Ik zweer bij de Iphone. Heb veel telefoons gehad die niet lang mee gingen omdat ze na verloop van tijd allemaal kuren kregen. En mijn Iphone heeft in 1,5 jaar tijd nog nooit iets gehad, is zelfs nog nooit vast gelopen oid. Bovendien vind ik het een hele prettige en mooie telefoon.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:39

roombolletje schreef:
Mioux waarom wil je de iphone niet dan?

Bedankt voor de reacties!

Just_Sannee waarom is de HTC One een aanrader? :+

Omdat het een aparte telefoon is,ik vind het niet gebruiksvriendelijk voor prive...zakelijk is het verder best een "oke" telefoon. Samsung zweer ik bij, handige makkelijke telefoon niks geen poes pas gewoon een telefoon die makkelijk te gebruiken is. En een goede camera, nooit gedoe mee en kwaliteit vind ik 1 van de beste. HTC heb ik ook gehad, fijn ding nadeel is snel batterij leeg, dus heb die weggedaan en samsung terug genomen. Samsung hoef ik niet overdag op te laden,savonds pas weer en htc moest ik minstens per 24 uur 2 keer opladen... en ik vond de camera kwaliteit minder als van de samsung

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:43

Ontzettend mooie camera, je kan heel veel foto's per seconde maken, dus goed voor actiefoto's. Veel cameramogelijkheden.
Fijn ding om mee te werken.
Problemen met de batterij heb ik niet, gaat netjes een dag mee zoals alle smartphones.
Prachtig beeld ook trouwens!

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 17:41

Zijn er nog ervaringen met de Iphone5s? Mijn vader heeft de HTC One en mijn moeder heeft de samsung galaxy S4 :+ :+
Maar ik heb nu een HTC , het bevalt me wel maar ik wil weer is wat anders. En samsung is misschien niet helemaal mijn smaak. Maar ik zal jullie adviezen meenemen in mijn besluit!

xHoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:44

Ik zou een Iphone aanraden. Ben zelf in het bezit van een Iphone 4S en ben hier zeer tevreden over. Mijn vriend heeft een Samsung Galaxy S4 maar ik vind de iphone gebruiksvriendelijker, is overzichtelijker en strak en makkelijk te bedienen. Ook was mijn aan/uit knop en wifi connector kapot en kreeg gewoon een nieuwe iphone ! Dat noem ik pas service!!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:52

Samsung Galaxy Note 2 of Note 3..
Zelf ben ik in bezit van de Note 2 , super snel en super handig.
En de camera is naar mijn mening top, vooral met de flitser aan maakt die goede foto´s.
Voor vragen mag je altijd PB´en.

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:52

mijn vader heeft de Iphone5s en hij vindt hem super fijn! Super goede camera en een snelle verbinding! Ik heb zelf ook een Iphone maar als je eenmaal een Iphone hebt is het best wel moeilijk om opeens op een Samsung ofzo over te stappen! Natuurlijk is dit altijd zo, maar ik heb dit wel meer met een Iphone! Ik ben wel super blij met de Iphone en ik zou nooit meer iets anders willen :o

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:55

roombolletje schreef:
Zijn er nog ervaringen met de Iphone5s? Mijn vader heeft de HTC One en mijn moeder heeft de samsung galaxy S4 :+ :+
Maar ik heb nu een HTC , het bevalt me wel maar ik wil weer is wat anders. En samsung is misschien niet helemaal mijn smaak. Maar ik zal jullie adviezen meenemen in mijn besluit!

Ik heb dus de iPhone 5S en ik ben erg heel erg tevreden over. Camera is goed! Ik kan in redelijk donkere ruimtes met slechts 1 lampje, nog zonder problemen scherpe foto's maken zonder flits.
Verder makkelijk in gebruik en een iPhone zal niet vastlopen of snel kapot gaan is mijn ervaring. En het unlocken met vingerafdruk werkt super!

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:57

iPhone 4(s), 5, 5c of de 5s. :j

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 18:03

DewiFoto schreef:
En de camera is naar mijn mening top, vooral met de flitser aan maakt die goede foto´s.

Wat is het verschil tussen de note en de galaxy?

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:03

Ik zou kiezen voor een Samsung Galaxy S4 of de Note, beide mooie telefoons en fijn in gebruik! Zelf heb ik nu een HTC One X en dit vind ik absoluut geen aanrader. :n Sinds ik mijn telefoon heb (nu 14 maanden), heb ik alleen maar problemen ermee. Na een update van HTC zelf werkt mijn WiFi nauwelijks tot niet (mits ik heel dicht bij de router zit). Dit is een bekend probleem bij HTC (als je googled naar HTC one X en Wifi dan zul je dat ook zien), maar ze doen niks hier aan. Mijn telefoon is 2 weken weg geweest voor reparatie, maar is weer precies hetzelfde terug gekomen; vol problemen. Daarnaast wil hij af en toe wel eens mensen bellen terwijl ik muziek aan het luisteren ben (dan schakelt hij uit zichzelf over naar microfoon).

Ik was altijd lyrisch over HTC, maar na deze problemen stap ik zelf hierna weer over op Samsung, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:32

roombolletje schreef:
DewiFoto schreef:

Wat is het verschil tussen de note en de galaxy?

Het is de volledige naam,
Samsung Galaxy Note 2
Of Samsung Galaxy Note 3

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 15:38

[/quote]
Wat is het verschil tussen de note en de galaxy?[/qote]

Het is de volledige naam,
Samsung Galaxy Note 2
Of Samsung Galaxy Note 3[/quote]

Oooh :+ :+ :+ :Y)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:45

Ik heb zelf de HTC One en die bevalt prima. Qua camera is het niks, maar dat is met bijna alle mobieltjes zo. Ik heb jaren iPhones gehad en ook die camera's zijn niet veel.
Ik kan volgend jaar weer verlengen en dan ga ik denk ik toch weel voor de iPhone.

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:48

samsung young lekker klein en maar 75 euro 1 ding is zeker je krijgt hem nooit kapot

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 18:00

Zelf ga ik ook een iphone aanschaffen, ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met de 5s en 5

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 18:05

Zelf heb ik een Iphone, SonyEricson en nu de HTC one gehad. Voor mij springt de HTC er boven uit. Qua batterijduur met name.
Mijn aller grootste nadeel van de iphone die ik had was dat die uit glas bestond en de 2x dat die gevallen is het niet overleeft heeft.
SonyEricson is vwb de besturing hetzelfde als de HTC alleen werd deze na intensief gebruik van 1,5 jaar erg langzaam en liep de batterijduur flink terug.