Vrijdag 1 mei 2015 om 15.30 trouwen mijn vriend en ik. We trouwden graag om 15:15 maar helaas is dat niet mogelijk, dan was het 1/5/15 om 15:15 geweest.
We zijn nu druk met alle voorbereidingen en ik was benieuwd of er meer mensen zijn die dat jaar gaan trouwen, en of we nog ideeën kunnen uitwisselen.
Wij zijn begin oktober verloofd. Vind het ook een raar idee. Had ook totaal geen zin om te trouwen doordat ik erg tegen het regelen enzo opzag. maar nu we er zo mee bezig zijn vind ik het geweldig!!!
Gaaf he Van vriendje, naar verloofde naar man hahaha.
Wij zijn er eigenlijk nog niet heel erg mee bezig, binnenkort op zoek naar een locatie en heb vorige week voor t eerst op internet wat jurken zitten bekijken.
Jurken ben ik nu ook al de hele avond naar aan het kijken, ik weet wel wat ik ongeveer wil. maar nu nog de echt goede jurk ervan vinden. Weet jij al wat je een beetje wil?
Locatie waren we eigenlijk helemaal uit, maar ik begin nu toch ineens te twijfelen of dat is wat ik echt wil. haha, nu al zenuwen?
Ik heb een beetje een idee wat ik zou willen qua jurk, maar denk dat je er gewoon een aantal moet gaan passen. Ik kan nu wel denken dat ik iets erg mooi vind, maar misschien staat dat mij helemaal niet (of juist andersom). Ik heb al een bus vol mensen die mee willen jurken passen haha.
Als je nu al zenuwen hebt dan wordt het nog een zwaar jaar voor je haha
Anne_mieke88
Geplaatst: 08-10-14 16:43
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben vorige week ten huwelijk gevraagd en de bruidskoorts begint aardig heftig toe te slaan.... ook al willen we pas rond het voorjaar 2016 trouwen
zwieke
Geplaatst: 31-10-14 15:29
Ik meld me hier ook!
Mijn vriend heeft me in augustus ten huwelijk gevraagd en onze datum staat vast in september 2015
Ook ik meld me hier! We zijn verloofd sinds juli en we trouwen 28 augustus 2015 . Hier is al wel een hoop geregeld, ook ivm met m'n afstuderen dit jaar, hebben we niet alle drukte vlak van tevoren
In juni ten huwelijk gevraagd en 6 augustus hopen wij te gaan trouwen. Ik vind al het geregel helemaal niets. Vooral niet om het feit dat mailtjes naar onze trouwlocatie niet of heel laat pas beantwoord worden. En ja, DE jurk heb ik inmiddels gekocht! Moet nog een halfjaar wachten voor ik 'm pas mag gaan passen!
Leuk! Ik ga volgend jaar maart trouwen! We hebben eigenlijk alles al geregeld. Nu mn jurk nog!
LinSa
Geplaatst: 08-11-14 11:07
Sammie schreef:
Andere trouwlocatie?
Het is verder exact wat we zoeken. We hebben het aangevraagd als verzoekslocatie en dat is gelukt. Ook is er al een aanbetaling gedaan.ben een beetje huiverig om alles nu om te gaan gooien. Maar frustrerend is het wel!