Beschadigde SD-Kaart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Beschadigde SD-Kaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 18:15

Ik heb even gezocht, maar ik kon geen recenter topic vinden dan een uit 2011.

Het was prachtig weer vandaag, dus lekker de hele middag bij de paarden doorgebracht. Eindelijk kon ik aan de slag met de tips die ik van en vriendin had gekregen. Dus lekker veel foto's gemaakt.
In de stal maak ik nog een laatste filmpje. Terwijl ik het filmpje beeindig merk ik dat mijn camera wat vaag doet, maar dat zal wel aan de batterij liggen. Terwijl hij een zandlopertje in het beeld laat zien doe ik nog 1 poging om nog een filmpje te maken, maar met het idee dat hij leeg is sluit ik de camera af en berg ik hem op.
Nu ik thuis ben wil ik natuurlijk graag de foto's zien! Dus ik stop het kaartje erin, maar mijn computer geeft geen reactie. Nog een aantal keer geprobeerd en steeds geen reactie en het kaartje is onvindbaar.
Ik stop het kaartje terug in mijn camera en direct weer het zandlopertje... Na het zandlopertje verschijnt de melding dat de kaart beschadigt is en ik een andere kaart moet plaatsen. (Een foto van deze melding kan ik zo geven als dat van belang is)
Snel start ik een (Windows) computer op, steek het kaartje erin en wacht tot er iets gebeurt. Het bekende tudu geluidje komt, maar het kaartje is weer onvindbaar bij verkenner. Als ik het kaartje eruit haal verschijnt hij een paar seconde op het scherm in verkenner, maar verdwijnt daarna weer.

Ook al even gegoogled, maar ik word er niet veel wijzer van.
Ik hoop heel erg dat mijn kaartje te redden is... Had er namelijk echt leuke foto's op gemaakt en ook van het paard van een stalgenoot... :(

Is er dus iemand die mij kan helpen?