Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Hij was een vd eerste jongens die tegen me begon te praten, heeft me zijn nummer gegeven en hebben toen heel veel gesmst. Na een week op het strand afgesproken (het was mid zomer dus genoeg mensen en ik had zoiets van "tis de canadese country, hier zal het wel meevallen in verhouding met NL") en het klikte gelijk heel goed
kon ook heel goed met hem praten en alles bij hem voelde zo goed en vertrouwt
inmiddels zijn we een half jaar samen

Blacky94 schreef:Hier een via plenty of fish. Mensen op t werk hadden het erover en aangezien ik ook nieuw was in de omgeving had ik ook zoiets van achja, maar eens zien wat het is en misschien ontmoet ik nog wat leuke mensen (ik heb helemaal niks met online daten en nog steeds niet). Hij was een vd eerste jongens die tegen me begon te praten, heeft me zijn nummer gegeven en hebben toen heel veel gesmst. Na een week op het strand afgesproken (het was mid zomer dus genoeg mensen en ik had zoiets van "tis de canadese country, hier zal het wel meevallen in verhouding met NL") en het klikte gelijk heel goed
kon ook heel goed met hem praten en alles bij hem voelde zo goed en vertrouwt
inmiddels zijn we een half jaar samen
(zijn er zo veel die t niet doen!)
En ook zeker leuk om ervaringen van anderen te lezen.
LoveUggs schreef:Saskiaatje schreef:Mijn motto is; hoe groot is de kans dat je de perfecte partner in je eigen omgeving tegenkomt, terwijl er zoveel mensen op deze aarde rondlopen.
Klopt zeker
Maar als je er een tegen komt op een kwartiertje afstand, waarom dan niet? Als het goed klikt enz.
. Ik heb mijn partner ook via een datingsite gevonden en ik ben nu 1,5 jaar samen met haar