Datingsites, zie door de bomen t bos niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moi22

Datingsites, zie door de bomen t bos niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 12:14

Omdat ik al langere tijd vrijgezel ben en toch ook wel weer aan de man wil heb ik besloten me toch eens aan te melden op n datingsite.

Ben nu al n paar dagen aan t rondkijken maar op veel sites kun je niet even rondneuzen zonder je meteen aan te melden wat soms meteen een duur en betaald lidmaatschap betekent.

Nu heb ik me erbij neer gelegd dat ik er uiteindelijk voor moet betalen maar voor ik hier geld aan uitgeef zou ik wel wat ervaringen willen weten.

Dus brand maar los. Met welke sites hebben jullie goede of juist slechte ervaring en waarom?

Laurahh

Re: Datingsites, zie door de bomen t bos niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:16

Ik heb mijn vriend gevonden via Paiq.
Gratis en een fijn concept, vind ik :D

Het gaat niet direct om het uiterlijk, want pas na een tijdje chatten krijg je foto's van degene te zien. Ik werd binnen een paar dagen gematched aan mijn vriend en toen kon ik me al snel weer uitschrijven :D

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:16

Je zou is kunnen kijken op; Badoo, Studendating, Paiq, Hot or not en Tinder. :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:19

Farmdate.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:29

Ik ben inmiddels bijna 5 jaar samen met mijn vriend die ik op Paiq heb ontmoet :D :+:
Erg leuk concept :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:53

Of op Knuz :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:10

Ik ben mijn vriend op knuz tegengekomen :j

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:12

Via Tinder (app) heb ik al ontzettend leuke dates gehad :j

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:13

Ik heb ook mijn vriend via Paiq ontmoet. Leuk concept, makkelijk te begrijpen, gratis en toch veel mogelijkheden! :D

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:54

Heb zelf ook wel wat ervaring met datingsites. Persoonlijk zou ik kiezen voor Relatieplanet of Lexa. Op Relatieplanet kun je rondneuzen, alle profielen bekijken, altijd 1 foto van iemand zien en je kunt gratis contact opnemen door 'hartjes' te sturen (en dan natuurlijk hopen dat de ander wel betaald lid is en jouw zijn gegevens door kan geven), en je kunt alle berichtjes die je krijgt gewoon lezen.
Verder vind ik lexa ook een prettige site. Weinig te beleven als je niet betaald, maar ik vind het zeker de moeite waard. Heb mijn vriendin ook daar ontmoet.

Sites die ik zou afraden zijn Pepper en Badoo.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:23

Een familielid van mij is al tien jaar getrouwd met iemand die hij via Relatieplanet heeft ontmoet :) Een vriendin heeft nu een relatie met iemand via Pepper, was daar erg over te spreken omdat het concept anders is (eerste indruk is op basis van foto's van interesses). Een andere vriendin heeft haar partner via Lexa en weer een andere via Paiq. Alle vier vind ik dit persoonlijk betrouwbare datingsites.
Tinder ben ik persoonlijk geen fan van, dat is meer een vleeskeuring dan een datingapp.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:43

Ik heb mijn vriend leren kennen via Knuz, we zijn nu alweer 4 jaar samen. :) Maar ja, het blijft toch meer geluk dan wijsheid heb ik het idee. Ik heb ook verder geen dates gehad via die site.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:35

Ik heb mijn vriend leren kennen op Badoo. :')

Niet een site die ik echt aan zou raden.. Relatieplanet en Lexa zijn meer betrouwbaar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:06

Over badoo heb ik echt slechte dingen gelezen :') accounts die niet opgegeven kunnen worden, misbruik foto's enz.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 01:01

Ik lees even mee:)
Badoo kan ik je ook niet echt aanraden.. wel een leuke date gehad via badoo maar voor de rest een app die jammer genoeg vaak ervoor zorgt dat gegevens niet kloppen etc.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:06

Ik ken alleen Tinder, dat heb ik een blauwe maandag gedaan, maar was echt totaal niet mijn ding.
Nu maar gewoon weer ouderwets via-via :D.

Is het niet wat om in je vriendenkring eens rond te neuzen? Ik zit nu bijv met een gozer die ik eigenlijk alweer 3 of 4 jaar "ken", nooit verwacht dat dat op zoiets uit zou lopen... En dit is niet de eerste keer dathet zo loopt met oude bekenden, dus wie weet..

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:12

Ik heb mijn vriend leren kennen via Paiq. Leuke site waar je ook gewoon gezellig kan babbelen.
Op singlesplace heb ik ook wat rondgescharreld, maar dan moet je je wel voorbereiden op een vleeskeuring.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:13

Ik heb mijn vriend leren kennen via Relatieplanet :) Na nog geen 24 uur ingeschreven te staan was het al raak :+
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 04-01-14 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:15

Relatieplanet :)

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 19:34

Dank jullie wel voor de reacties. Hoewel t bos er wel een aantal bomen bij gekregen heeft vind ik het wel leuk om jullie ervaringen te lezen.

In mijn vriendenkring ga ik hem niet vinden vrees ik. Leef vooral ik een vrouwenwereld waarin de mannen of al bezet zijn of op andere mannen vallen. Over de paardenwereld hoef ik jullie niets te vertellen en op m'n werk kan ik ook niet verwachten dat ik hem tegen kom en vind ik het zeker niet professioneel om met m'n klanten te flirten. Wat heeft u eehm uw hond mooie blauwe ogen _O- .Vandaar dat ik het eens op een andere manier wil proberen.

Wordt t niets is t geen ramp, vind ik wel een leuk iemand is het mooi meegenomen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:36

Moet er persé een vent in je leven? NU? Ik krijg het idee dat je drastisch op zoek bent naar een vent. De ware kan overal zijn... ;) schrijf je gewoon ergens in, is t niet wat, kun je zo weer ergens kijken. :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:46

Je kan het gewoon proberen op een site en wat betreft de reacties over Badoo... Ik heb mijn date (nog niet officeel vriend) op Badoo leren kennen. Dus wil niet zeggen dat Badoo alleen maar negatief is. Er zitten overal wel rotte appels tussen.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:52

Mijn lief en ik zijn tevreden over Lexa haha. Daar hebben we elkaar leren kennen. Vind het een nette site en ben er zelf geen onbetrouwbare of hele rare vogels tegen gekomen.

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:56

Er hoeft maar een leuke man tussen te zitten en je ben er altijd zelf bij op welke reacties je wel of niet ingaat. Creeps gewoon niet op in gaan.
Ik ken mijn date van singlesplace

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 20:19

eenitraM schreef:
Moet er persé een vent in je leven? NU? Ik krijg het idee dat je drastisch op zoek bent naar een vent. De ware kan overal zijn... ;) schrijf je gewoon ergens in, is t niet wat, kun je zo weer ergens kijken. :)

Niets moet :D
Mijn gedachte erbij is ook gewoon kijken wat t oplevert en is dat niets heb ik ook een leuk leven.