Zijn er nog winkels waar deze dingen te koop zijn? Bart smit had ze niet, de Action ook niet.. Is natuurlijk nu ook het seizoen niet maar zijn er nog winkels waar je deze nu kunt kopen?
Fixit/Fixet? Wij hebben een soort Boerenbond in het dorp die ze altijd heeft.Xenos heeft ze ook vaak staan, marskramer ook.
Nou ze zijn nergens meer hoor, 2 actions, bart smit, intertoys, scapino, wibra en tedi hadden ze niet meer.. Dan maar online.. Toch bedankt voor meedenken!
Ik weet niet waar je woont, maar winkeltjes van Centerparcs en landal en dat soort parken hebben ze ook mocht dat in de buurt zitten.
Ook al gekeken, heb er zo'n 4 nodig maar niemand heeft die dingen per 4 stuks.. Alleen een enkele of misschien 2.
chanicha schreef:Intertoys misschien? Denk dat het ook een beetje seizoensgebonden is.Al geweest, had ik ook al gepost. Had het gevraagd maar die mevrouw gaf inderdaad aan dat die pas in het zomerseizoen weer komen.
Ik ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig geworden waar je ze voor nodig hebt. ... Misschien ga je wel gewoon op vakantie en heb je 4 kinderen.....
Die euro winkel is een mogelijkheid. Zo niet heel dom misschien kun je niet een paar overnemen van een zwembad of zo??Of Polly zegt er een heleboel te hebben, misschien wil zij een paar afstaan??