goedkoop nieuwe kleding kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

goedkoop nieuwe kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 10:28

Ik hou van winkelen, maar vooral van goedkoop winkelen voor toch wat kwaliteit (iig sla ik primark meestal over maar ook ivm de drukte). Nou had ik gisteren geshopt en kwam thuis met:
Een spijkerrok van esprit 20,00
Een spijkerbroek van c en a 20,00
Een lekkere dikke trui van c en a 10,00
Een dikke panty van hema plus magneetjes 5,40
En oké het is geen kleding maar een droogrek stond een sticker op van 29,00 maar ze scande 39,00. Na een discussie kreeg ik m toch voor 29,00

Ik had een fashioncheque van 20,00 dus heb eigenlijk maar 64,40 uitgegeven.

Letten jullie ook altijd op koopjes en met hoe veel komen jullie thuis voor hoe veel geld

Eleionomae

Re: goedkoop nieuwe kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:00

Ik koop vrijwel nooit meer kleding die duurder zijn dan 15 p stuk. Alleen met bh's en spijkerbroeken wil dat niet altijd. Kwestie van goed zoeken en wachten tot de sale :))

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:10

Ik koop heel veel online met bv kortingscodes of in het buitenland. Ik heb bv. heel wat spullen van Desigual die ik uit Spanje haal of laat verzenden. Per stuk kost het daar gemakkelijk 20 euro minder. Ook via Vente Exclusive of bv. de Zalando lounge of zo... Laatst nog een jurk van 99 voor 30 op de kop getikt :-)
Als je het online shoppen aandurft en goed zoekt tot je goede prijzen/korting/verzendingskosten vindt, kan je een massa geld besparen.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:36

Tieneke schreef:
Ik koop heel veel online met bv kortingscodes of in het buitenland. Ik heb bv. heel wat spullen van Desigual die ik uit Spanje haal of laat verzenden. Per stuk kost het daar gemakkelijk 20 euro minder. Ook via Vente Exclusive of bv. de Zalando lounge of zo... Laatst nog een jurk van 99 voor 30 op de kop getikt :-)
Als je het online shoppen aandurft en goed zoekt tot je goede prijzen/korting/verzendingskosten vindt, kan je een massa geld besparen.

Vooral de Zalando Lounge ben ik gek op!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:47

Ik zweer bij de basis van de Primark en dat aavullen met leuke dingen uit de sale (of niet)..

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:59

Uitverkoop :)) en ook outlets. Af en toen wat goedkopere merken maar die combineer ik dan weer met merk kleding dus valt imo niet zo op dan.

Ik had de laatste keer:
2 treggings (vero moda)
1 shirt lange mouwen (vero moda)
1 paar zwarte leren enkel laarzen
1 paar blauwe enkel laarzen

Voor: €62,50

I love it! Veel voor weinig betekent na het winkelen nooit sjagareinig! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:09

Jaaa ik ben altijd heulemaal happy als ik een koopje kan scoren. Daar kick ik echt op! :D

Heb twee superfijne broeken van de H&M die ik vrijwel altijd draag, echt mijn favorieten. Waren 10 euro per stuk.

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:28

Ik heb net op internet 5 skinny's en 8 shirts gescoord voor 100 euro.. Vind ik best meevallen als je kijkt naar de lengte die ik moet hebben. Vind zelf vaak dat vooral jeans erg duur zijn met een lengtemaat

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:35

Leuk topic! Ik heb altijd mn vaste winkeltjes die leuk en niet duur zijn en we gaan altijd voor de uitverkoop

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:38

Uitverkoop, Zalando en Primark! De Primark hoeft niet altijd druk te zijn. Ik ga meestal s morgens vroeg om 9 uur zodra ze open gaan en dan kun je nog heerlijk rustig kijken. (Maar ik woon dan ook op 8 min fietsen van de Primark)

Bij de Mango hadden ze laatst giga uitverkoop. Heb een hele mooie broek van 50 voor 20 op de kop getikt :D De Vero Moda heeft ook vaak voor kleine prijzen leuke kleding, zeker nu met de uitverkoop. Of het prijzencircus bij de V&D. De V&D in de grotere steden (o.a Amsterdam en Utrecht) heeft vele merken waaronder ook esprit en mango. Oh en ik hou van de uitverkoop!

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:07

Ik heb totaal geen zicht op waar de Primark nu allemaal zit.. Wil er graag naar toe, een keer in Londen geweest, erg goedkoop! Heb alleen geen zin in die drukte

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:13

Gisteren wezen shoppen in Maastricht en werkelijk overal was sale :))

Ben met hele leuke dingen thuisgekomen maar ik baalde er wel ontzettend van dat ik geen leuk paar laarzen kon vinden. Of ze waren boven mn budget of niet in mijn maat.. Jammer!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:18

Ik heb ook veel gekocht bij Primark, 5 broeken voor 5 tot 10 euro per stuk, helaas wel een ietwat dunnere stof, maar doe er nu al een tijdje mee :j ook voel ik me een stuk dunner door primark doordat je de broeken daar 1/2 maten kleiner moet nemen :D
ook ga ik vaak naar de new Yorker, h&m enz. Vaak hangen daar koopjes tussen(shirtjes voor 5 euro oid. Het is goed zoeken maar je kan ze vinden :D

vaak is ook halverwege een seizoen (nu dus) overal sale, omdat de nieuwe collecties er alweer in moeten, maar deze kleding kun je nog een hele tijd dragen!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:06

Toevallig vandaag nog gewinkeld. Ben bij de Primark, H&M en C&A geweest.
Was 96 euro kwijt voor een dik fleece vest, 3 broeken, een vest, 5 shirtjes, een legging, 10 paar sokken, 2 tassen, een linnen tas, een pyjamabroek en een sjaal :D

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:07

Anna schreef:
Was 96 euro kwijt voor een dik fleece vest, 3 broeken, een vest, 5 shirtjes, een legging, 10 paar sokken, 2 tassen, een linnen tas, een pyjamabroek en een sjaal :D

:wow:

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:09

Eoweyn_x schreef:
Ik heb totaal geen zicht op waar de Primark nu allemaal zit.. Wil er graag naar toe, een keer in Londen geweest, erg goedkoop! Heb alleen geen zin in die drukte

Op dit moment heeft Primark winkels in: Almere, Eindhoven, Hoofddorp, Rotterdam, Zaandam en Zoetermeer. Ik heb toevallig laatst ook gehoord dat ze een filiaal willen gaan openen in Alkmaar (waar de Bijenkorf zat/zit) en Enschede. In België zit hij in Luik (Liège) :) Als je gaat, ga dan zo vroeg mogelijk en probeer weekenden en vakanties te vermijden, want dan is het meestal stampvol!

Jeetje Anna, dat is pas cheap shopping :wow:
Laatst bijgewerkt door GrumpyCat op 03-01-14 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:10

wij hebben hier de fiftysix outlet, van villa en veromoda tot tommy hilfiger super trash en Dept, ze verkopen er zoveel! Het zijn allemaal rest partijen die in de gewone winkels niet meer verkocht wordt en die gaan hier voor schijntjes de outlet weer in :) Heb hele mooie jeans van Kuyichi voor nog geen 25,- p stuk en een rok van bv Fornarina voor maar een 10tje terwijl ik hem in de gewone winkel voor 150,- zag hangen :+

Laatst ook een leren (suede) jasje van Goosecraft, van 150 naar 25,- afgerprijst :))

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:11

Ik hoorde ook dat ze op het moment 1 in den haag aan het bouwen zijn :))

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:13

xZiva_ schreef:

toch ook in Amersfoort? van plan? :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:14

Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is :\

GrumpyCat

larissa288 schreef:
xZiva_ schreef:

toch ook in Amersfoort? van plan? :D

Amersfoort? Dat wist ik niet! Ik ging even googlen en kwam dit tegen:

http://www.dichtbij.nl/eemland/regionaa ... oort-.aspx

Dus ik ben benieuwd :D

LastDream

Lynnepinny schreef:
Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is :\

ik dacht altijd dat ze het zo goedkoop konden houden omdat ze dr geen reclame voor maken.. :j :\

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:15

Uitverkoop bij primark! i love it! 8 stuks kleding voor hooguit 20 euro <3

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:15

M_hartje_M schreef:
Anna schreef:

:wow:

Ja, dat dacht ik toen ook inderdaad :')
Het meeste komt van de Primark. Zowel de pyjamabroek, de legging en de tas kostten op het kaartje 8 euro, maar de kassa rekende voor elk artikel maar 3 euro af. Nou prima, mij hoor je niet klagen dan :Y)

In Den Haag komt er eentje op Spui, ideaal :D

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:16

Ja, en Breda. Dat is het meest gunstige, maar da's pas in 2017.....
Rot op, Bijenkorf. Je bent toch te duur. :+

Ik denk dat 80% van de kleding onder slechte omstandigheden wordt gemaakt.
Als je daarop moet gaan letten kun je naakt over straat gaan, want ik heb het geld niet voor die duurzame kleding die niet door die kinderen zijn gemaakt. En trouwens, waar blijven zij, als ze dit niet kunnen doen? Ze hebben nu werk en wat inkomsten al is het niet veel.