Kan van een domme actie zijn of een serieuze. Ik ben gewoon benieuwd!

Zal dan maar beginnen met mijn verhalen

Ik heb er nu 3 ongewilde (helaas) op mijn hoofd.
De eerste kreeg ik van toen ik 1 jaar was, ik lag op een matje naast een hond en ze hadden me niet op tijd weg gehaald en de hond heeft in mijn gezicht gebeten in/door mijn mond heen
En ik moest zonder verdoving genaaid worden. Nu zie je nog altijd tanden staan in mijn rechter kaak op de plaats van mijn jukbeen.De tweede actie was echt de domste actie ooit
(onder 10 jaar). Ik moest super dringend naar de wc waardoor ik als een gek door het huis heen liep, knal, tegen de muur van de wc aan (een hoek
).Ook onder de 10 jaar, ik was alleen in de stallen een paardje aan het aaien (alleen Joyce want het ander paard was niet zo vriendelijk in omgang). Toen vond ik het sielhug dat het andere paardje geen aandacht kreeg uiteindelijk. Ze stond met haar hoofd opzij gedraaid zodat ik dr kaak aaide en opeens liet ze haar tanden zien en knalt ze tegen mijn hoofd aan, ik vlieg tegen de poort, al dat bloed over mijn gezicht heen, drama drama!
Op naar de dokter en in de auto zat ik vrolijk penny te wezen bij elk paard da we passeerden 'oh wat een mooi paardjuh!'

Dus, wat zijn jullie verhalen?
(ik voel me nu wel echt lomp
Ik heb dat beest ook echt van me af moeten duwen, die liet gewoon niet los, vond het dood eng toen! Wonder boven wonder is het maar een vrij klein litteken, echt zo'n mini wit streepje