Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 17:52

Ik was laatst mn wenkbrauwen aan het harsen en was niet goed op aan het letten en toen bleek een stuk van mn wimpers aan het stripje geplakt te zijn. Au! := Prachtig gat mn wimpers.

Graag meer beautyblunders dan voel ik me niet zo allenig en blond. :P

Stiekem nog wel eentje van een oud huisgenootje van me: zij had foundation op gedaan toen we gingen stappen, maar ze gaf opeens licht in het donker toen de black light lampen aan gingen. :')

TurdusMerula

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:53

Telt haarlak onder je armen ipv deo...? :')

Die laatste is wel geniaal... haha

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:54

Ik wou bij mijn wenkbrauwen een paar haartjes weg halen die alle kanten op groeien, schoot ik uit :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 17:56

TurdusMerula schreef:
Telt haarlak onder je armen ipv deo...? :')

Sttt, die wilde ik helemaal niet melden. :oo
Ik heb de hele dag ondanks goed wassen met plakkende oksels gelopen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:57

Och die foundation! Wat erg!
Wat is dat voor foundation? Merk graag, zodat we dit kunnen voorkomen :')

TurdusMerula.. Auw :')

Heb ooit is doorzichtige nagellak op gedaan dat bleek licht te geven in blacklight..dat vond ik al erg, maar valt in het niet bij die foundation..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 17:59

Ik heb geen idee meer welke het was, ze had m op vakantie meegenomen.
Ik heb mezelf rot gelachen, het leek wel een alien!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:59

Al de hele tijd lippenstift op je tand hebben of mascara volop in je oog steken. :')

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:00

Las de titel van het topic en moest gelijk denken aan dit o zo bekende filmpje :')

Mijn ergste beautyblunder was dat ik ooit een keer zo'n zelfbruiningscrème heb gekocht en dit heel fanatiek op mijn benen heb gesmeerd zonder het van te voren even op een klein plekje op mijn huid uit te proberen. Het gevolg was dat ik de hele zomer rond heb gelopen met oranje benen. Hoezo bruiningscrème? Oempaloempa creme :\
Laatst bijgewerkt door GrumpyCat op 02-01-14 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:00

Denken dat je wel even je eigen pony bij kunt knippen en dan een stukje van je wimpers meenemen. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:01

Haarlak in m'n oog of mond, lippenstift op de tanden, mascara ontzettend uitschieten waardoor je een beste streep op je gezicht hebt. :Y)
Kort plukje haar dat de hele tijd omhoog stond waardoor het leek alsof ik een antenne had..:')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:06

Te donkere foundation.. :+
En geen waterproof mascara op doen als je in de regent fietst levert ook mooie plaatjes op :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:10

Oja, op een klassenfeest hebben me ze een keer helemaal groen gesmeerd met foundation :=

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:10

Volgens mij de blunder die elke 16-jarige wel eens maakt... te donkere foundation op doen en erbij lopen als een wortel!

Dat met die bruiningscreme heb ik ook wel eens gehad alleen had ik dan zeg maar een streepje vergeten uit te smeren. LELIJK!

Verder (hopelijk :D ) geen beauty blunders!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:29

Ja de blunder van de foundation heb ik ook wel eens gemaakt :D . Vlug vlug en op stap. En ik zag het pas achteraf toen er een foto was getrokken waar ik mee op stond, nooit meer gedaan :') .

Ik was een paar weken terug naar de sauna gegaan. Daar liep nog een koppel rond. Heel leuk als je er altijd opperbest wilt uitzien voor je vriendje, maar zorg dan tenminste voor waterproof make-up of laat het toch maar helemaal uit als je naar zo'n plaatsen gaat :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:31

Weet niet als dit telt :') Maar mijn vader heeft een paar jaar terug de ontharingscrème gepakt ipv tandpasta :')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:33

of bij je wenkbrauwen te veel weghalen :j zag dr niet uit :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:34

love_western schreef:
Weet niet als dit telt :') Maar mijn vader heeft een paar jaar terug de ontharingscrème gepakt ipv tandpasta :')

Ohh!! noooit! en toen? :')

xVerax

Paar haartjes uit je wenkbrauw weg willen halen en vervolgens een heel 'gat' hebben..
Edit: larissa was me net voor :=

Patty14

Hahahaha mijn moeder laastst:

Haar tube gezichts creme en de tube tandpasta hebben zo ongeveer de zelfde kleur :+. Nou hoorde ik haar laatst heel hard proesten. Had ze crème op de tandenborstel gedaan en in haar mond gestopt :').

Alleen laatst had ik het andersom. Had ik tandpasta om mn gezicht ipv crème :=

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:35

love_western schreef:

eewww haha

Mijn ergste blunder is toch wel lippenstift opdoen en dan je mond afvegen. Ik liep rond met een enorme rode vlek om m'n mond. :')

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:37

geniaal topic dit!!!

ik wilde een keer mijn pony bijknippen en knipte boven mijn vingers ipv eronder...sja toen was me pony echt veels te kort:(

wenkbrauw bij willen werken aan bovenkant met scheermesje (had ff niks anders bij de hand) sja toen net even teveel wenkbrauw mee genomen:( gelukkig groeit het weer aan haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:39

Oooh ik heb tijdens het uitgaan na een paar uurtjes altijd walgelijke panda-ogen := Terwijl ik exact dezelfde make-up en oogpotlood/eyeliner gebruik als altijd en er anders nooit last van hebt. Echt afschuwelijk als je er na een tijd achter komt dat je al 2u rondhost met zwarte vlekken onder je ogen :')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:41

ik had eerst een snorretje :o afgeschoren. nu word ie alleen maar erger. ik zeg nooit meer doen :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:43

larissa288 schreef:
ik had eerst een snorretje :o afgeschoren. nu word ie alleen maar erger. ik zeg nooit meer doen :')

Als je scheert, dan groeien de haartjes altijd heel dik weer terug omdat je ze afsnijdt ipv de hele wortel eruit te halen. Waxen kan beter werken, dan trek je de haartjes volledig uit en groeien ze dunner terug :j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:44

ik had lippenstift op toen ik de eerste keer sinds ik mijn rijbewijs had gehaald moet rijden naar de kroeg. Ik een vriendin eerst ophalen, door alle zenuwen zat de lippenstift overal behalve op mijn lippen haha, net pipo de clown. of eerst je lippenstift opdoen en je dan bedenken dat je je tanden nog moet poetsen. Of eerst je nagels doen, en dan je sokken aantrekken haha.

Ik vergeet ook heel vaak mascara op te doen. Dan doe ik wel de rest van de make up maar mascara vergeet ik dan haha. Vind het er altijd erg dom uitzien, ook al valt het niemand op.

Ik vind het ook altijd leuk om plaatjes te zien van mensen die echt lelijk zijn opgemaakt.
https://www.google.nl/search?q=make+up+ ... 80&bih=858

Ik wil eigenlijk nog een keer voor de lol een unibrow tekenen en daarmee gaan stappen haha, lijkt me hilarisch