.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:28

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:30

Lekker thuis met mijn moeder :)
Eerst gegourmet met z'n tweetjes, en daarna lekker op de bank gehangen.
Ik hou van Holland gekeken, en lekker oliebollen en appelbeignets gegeten :D
En ik heb nog wat vuurwerk foto's gemaakt om kwart over 12

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:31

Ik heb eerst gewerkt tot 22.30 . Heb met de clienten. Vuurwerk afgestoken en oliebollen gegeten. Toen snel naar vrienden van m'n vriend en mij ( vriend was daar al). Daar wat hapjes gegeten en om 12 uur vuurwerk gekeken terwijl de mannen het afstaken. Daarna een lekker gehaktballetje en rond 1.30 naar huis. Kijken hoe de katten het gedaan hadden. Bovendien was ik ook ziek :')

Anoniem

Lekker thuis, op de bank met mijn vriend. Glaasje ijswijn bij gebrek aan champagne, toen lekker vuurwerk gekeken en nog even bij de buren geweest en om 2 uur lag ik in bed :)

MarlindeRooz

Klinkt als een geslaagde avond TS,

Ik zou flink gaan stappen, vriendin zei last minute af... Dus ik zat de hele avond thuis, en lag om 00:30 in bed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:32

Thuis, met de 4 poezels. :) Op de bank met de laptop op schoot en om 00.00 foto's gemaakt van het vuurwerk. Lag er rond half 3 in.

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:33

bij een vriendin, daar kwam nog een gezin + vriendin dus was al helemaal gezellig. toen rond half 2 op een feest aangekomen, en dat was zoooo leuk! super gezellig en iedereen was er, heb een top avond gehad! *\o/*

Akshay

Ik was thuis. Heb wat gewhatsappt met vrienden, en had mezelf verschanst op de zolderkamer om foto's te maken van het vuurwerk :)
[FK] [FOTO] Vuurwerk

Mijn ouders waren ook thuis, dus om kwart voor 12 beneden gaan zitten en afgeteld, gezoend, en toen gingen zij naar bed, en heb ik nog tot half 2 met de camera gerommeld :))
Vond het niet eens erg :D

Anoniem

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Hoe heb jij oud en nieuw gevierd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:51

Om 12u thuis met ouders, oom tante en nichtje. Rond 1u naar een vriendin gegaan die een feest gaf.
Lag rond 6u pas weer in mn nest met mn vriend :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:15

Ik ben 's middags naar het carbid schieten gaan kijken, compleet met bandjes, eten en drinken. Erg gezellig!

's Avonds had ik een groot feest hier in de buurt met veel vrienden. Daarna rond half 3 's nachts nog even naar de kroeg gegaan. Ik was alleen heel erg moe dus ben om 4 uur lekker mijn bedje in gekropen. :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:26

Ik ben met het gezin en aanhang thuis geweest.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:33

In bed. :') Net zoals de vorige 6 jaar. :')
Ik kan sowieso slecht tegen laat opblijven, daarbij vind ik er niks aan om beneden te blijven zitten. Heb er gewoon weinig mee. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:35

Voornamelijk in mijn bed door rotjochies die hier onder het viaduct de hele dag door bommen afstaken. Hondje was helemaal over de zeik. Wel af en toe naar beneden geweest om mama te helpen met de hapjes, stiefvader heeft hele tijd buiten vuur lopen maken en ook vuurwerk afsteken samen met mijn oom en later op de avond kwam de vriendin van mijn oom ook van uit haar werk. Ik heb eigenlijk gewoon de hele tijd in bed gelegen zodat mijn hondje ook onder de dekens ging slapen. Als ik niet onder de dekens lag ging hij trillend, hijgend en plassend rondlopen.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:35

Ik en mijn man stonden om 12u bij de paarden in de weide :) Lekker flesje Martini Brut gekraakt terwijl we de paardenbeesten in de gaten konden houden met het vuurwerk.
Op 1 januari stond ik om 8:30u al weer stallen uit te mesten...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:37

Het grootste deel van de avond was ik mijn vriend aan het ophalen van zijn werk in centrum Amsterdam :') hij was ook nog eens veel te laat klaar dus eer ik thuis was was het 10u. Toen naar vrienden gegaan waarmee ik had afgesproken, oliebollen gegeten en speciaalbiertjes gedronken, toen naar onze ("studenten")vereniging gegaan om halftwaalf. Daar afgeteld en vieze cava uit de fles gedronken :Y) , naar het vuurwerk gekeken op de grote markt (paar van ons hadden ook nog wat vuurwerk). Om 1u begon het NYE-feest in de feestzaal, daar ging ik achter de bar staan en licht doen, en met die twee dingen heb ik me vermaakt tot 6u 's morgens. Toen tig speeches gekregen van de organisatie, hoe blij ze wel niet waren dat we onze oudejaarsnacht hebben besteed aan de vereniging en een flesje champagne cadeau gekregen :)
Toen was het tijd voor de schoonmaak, nog een drankje en een lekkere wrap, en tegen 10u 's morgens lag ik dan eindelijk in bed :z

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:28

Ik ben met de hele vriendengroep naar een Galafeest (1300 bezoekers) in het dorp geweest.. 8-)
Van te voren bij iemand thuis, lekker wat gedronken en gegeten.
Toen was het tijd om naar het Gala te gaan. Het was erg leuk om iedereen uit het dorp en omstreken in pak/jurkje te zien en de 3fm dj`s waren ook erg leuk.. Jammer genoeg kan ik niet vaker een pak aan, zat toch wel lekker :D

Al met al een top oud & nieuw gehad :D :D :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:35

Ik heb eerst thuis lekker wat gegeten met m'n moeder en haar vriendin, en rond een uur of 10 naar een grote fuif hier in de buurt geweest (4000 à 5000 bezoekers) met wat vrienden. Daar gebleven tot een uur of 2-3 en eenmaal thuis nog wat op de bank gezellig tv gekeken :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:41

Met vrienden in Aken, Duitsland. Tot 8.30 heerlijk gedanst op hele harde Duitse techno in een hele vage club en heel veel nieuwe vrienden gemaakt, iedereen was daar zo aardig!