Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik zal eens wat om me heen luisteren
Ballard_L schreef:bedankt voor de tips!
is particulier niet heel erg duur? hoe vind je eigenlijk een particulier? Zijn daar ook sites voor?
en bij een makelaar vragen die een koophuis gaat verhuren voor de verkopende partij omdat ze dat huis niet kunnen verkopen voor de gevraagde prijs. Met name appartementen rond de 100.000 euro zijn vaak niet zo populair om te kopen dus die willen nog weleens verhuurd worden. Vaak is het wel duurder dan via de woningbouw. WillemYntJee schreef:Wij hadden ook binnen 3 maanden een nieuwbouw huurhuis via Woonfriesland. Nu sinds begin dec verhuisd naar ons koophuis, maar wel wat spullen achtergelaten ter overname. Dit gaat wel ontzettend traag, t interesseert ze volgens mij niks dat t huis al een maand leeg staat.
Fred_Kroket schreef:WillemYntJee schreef:Wij hadden ook binnen 3 maanden een nieuwbouw huurhuis via Woonfriesland. Nu sinds begin dec verhuisd naar ons koophuis, maar wel wat spullen achtergelaten ter overname. Dit gaat wel ontzettend traag, t interesseert ze volgens mij niks dat t huis al een maand leeg staat.
Inderdaad, ik heb ook huizen anderhalve maand leeg zien staan van WoonFriesland, zou je zeggen dat het sneller zou moeten kunnen.
, woonfriesland heeft duidelijk een andere mentaliteit