Ik ben een beetje zenuwachtig, hihi. Ik vertrek zondagavond samen met mijn vriend naar de alpen, hier komen we dan maandagochtend aan. Vanaf de middag kunnen we dan ons hotel in. Donderdagochtend leveren we de sleutel weer in en vertrekken we savonds weer naar huis.
Nu vind ik het wel een beetje spannend, want dit word onze eerste echte vakantie met zn tweetjes. Ook zijn we bijna een jaar samen op het moment dat we daar zijn. Hiervoor wil ik graag wat leuks verzinnen (na onze vakantie begint het gewone leven weer van school en werk dus is er bijna geen tijd voor). Maar nu het probleem, wat kan ik hier doen? Ik vid uiteten en n wandeling enzo een beetje te cliche, en bovendien kan dat ook in Nederland
. Ik wil wel iets interessanters doen dan dat.Wat handig is om te weten;
- Hotel kijkt uit over de piste (dit weet ik 100% zeker aangezien ik vorig jaarin ditzelfde hotel zat).
- We zitten in een 6-persoons appartement (lekker de ruimte met zn 2en), waar er 1 slaapkamer is, een gang, een woonkamer , badkamer, keuken en balkon.
- Hij doet vaak een middagdutje voor het eten en slaapt aardig diep, dus word niet zomaar wakker.
- Hij weet dat ik nog wat dingen voor school moet leren (examen de week na terugkomst) en heeft al aangegeven dat hij op deze momenten zal slapen en anders zn eigen ding gaat doen (drankje in de apres ski bv).
- We zijn geen ervaren skiers, maar zijn wel van plan om de gehele dag zo lang mogelijk op de pistes te blijven.
Dit is wel genoeg info dacht ik zo!
Zelf had ik het idee om misschien zodra de pistes geprepareerd zijn een tekst of zijn naam in de sneeuw te gaan maken, maar misschien dat dit nietgaat lukken of anders loopt dan gepland.
Hebben jullie misschien nog ideeen?
Ik wacht met smart op jullie creatieve ideeen!
.Als jullie nog meer willen weten kun je het altijd vragen!
Ohja, mijn vriend is 23 en is een heerlijke nuchtere hollandse gozer, met een breed gevoel voor humor. Hij vind dus een hoop dingen wel prima! Haha.
Nou barst los, en alvast bedankt voor jullie hulp!
.