Nieuwe website pensionstal: jouw mening?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Nieuwe website pensionstal: jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 20:15

Na veel bloed, zweet en tranen is hij er dan: onze nieuwe site.

Ik hoop dat jullie als klant zouden willen rond kijken en mij kunnen vertellen wat je wel en niet prettig vind aan de site! Mis je info? Staat er juist teveel info?

En vooral: wat voor indruk krijg je? We hebben de site namelijk wel opgezet met een bepaald idee in ons achterhoofd, het zou dus leuk zijn als dat overkomt :) ( ik wil dat later ook best noemen, maar wil eerst zien wat jullie denken )

Alle kritiek is welkom! Als het kritiek is m.b.t. de technische kant: ik heb de site in eigen beheer via webklik, omdat ik niks kan met html, daar zit dus een beperking qua mogekijkheden. Wij vinden het echter zeer belangrijk zelf te kunnen updaten, dus daar is weinig ruimte in.

Ook spellingsfouten of dingen die niet duidelijk zijn hoor ik graag!

Www.staldegroenemeer.nl

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:22

Bovenin,bij de aanklikbare woorden,staat accommodatie maar met 1 m.

Ik heb op mobiel gekeken en daar opent hij traag en niet alle foto's.

Mooie stal hoor!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:25

Hee wat grappig. Jou stal zit hier om de hoek.
Over de site; ik vind het best een aardige site. Alle informatie staat er op, wel vind ik de foto's soms wat rommelig. Bijvoorbeeld op de homepage, en daarbij is de foto rechtsonderin op mijn computer niet even groot als de andere foto's op die bladzijde. Bij de foto's op de bladzijde 'wie zijn wij' vind ik de kaders ook niet alles, en ook hier vind ik de foto's rommelig. Misschien een tip om het bijschrift van de foto (het schuingedrukte) onder de foto te zetten in plaats van er naast.

Verder komt het bij mij over als een stal die voor iedere ruiter/paarden liefhebber geschikt is. Niet alleen voor de wedstrijd ruiter.

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:30

Ik vind de site heel erg gezellig, recreatief en vrij overkomen. Wel zie ik op de startpagina dat er iets niet klopt met de komma's, daar zou ik nog even naar kijken. Verder zou ik het ook fijn vinden om de prijzen gewoon op de site te zien en er niet helemaal een mail voor te hoeven sturen.

Verder ziet het erg mooi en natuurlijk uit! +:)+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:38

Technische dingetjes: je kunt de foto's best even resizen naar een beschaafd formaat, en dan het verkleinde bestand opslaan. Dat laadt sneller en wordt ook erg gewaardeerd door mensen die mobiel kijken. (Ze zijn nu iets van 4000px breed en bestandsgrootte weet ik niet, maar niet leuk als je per MB afrekent. Maar zelfs mijn verbinding / computer wordt er niet gelukkig van in combinatie met streaming radio.)

Verder zou ik het logo boven elke pagina zetten (niet te groot, maar wel zo dat je op elke pagina kunt zien op welke site je eigenlijk zit), de contact-pagina helemaal rechts in de lijst met inkjes want daar zoeken mensen vaak het eerst. Op die contactpagina zou ik de gegevens opnemen in gewone tekst, zodat je die makkelijk kunt kopieren. Eventueel ook voorzien van kvk en rekeningnr (kvk is dacht ik verplicht.) Van de facebook-pagina meteen een link maken. En voor de toekomst is een linkje naar google maps ook leuk :)

En als je geen prijzen geeft op de pagina zelf, zou ik de pagina gewoon 'contact' noemen. En dan wel melden dat prijzen op aanvraag zijn, en dat ook op de 'box vrij' pagina nog toevoegen, met een linkje naar de contactpagina.

Verder geeft het een aardig beeld lijkt me :j

Voor mobiel zou je verder nog een schaalbare versie aan kunnen bieden of in elk geval de linkjes iets groter. Er gaan geheid mensen zijn die onderweg zijn en even wat info nodig hebben.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:39

He hallo oud-docent! haha
En de foto's toonde inderdaad soms wat rommelig neergezet, maar verder wel een site met genoeg informatie die je wilt weten! Heel gaaf!

ruitje

Re: Nieuwe website pensionstal: jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 20:49

Echt bedankt tot zover! Er staan al veel bruikbare tips tussen. Even uit mijn hoofd antwoorden:
De kaders op de 'wie zijn wij' pagina wil ik tzt verwijderen, ze passen niet zo goed meer bij de rest :)
kvk hebben we natuurlijk ( 85 paarden zonder vergunning heeft de gemeente wel door denk ik :') ) , is het verplicht dit op je site te hebben?

Foto's ga ik aanpassen en taalfoutjes ook.
Shadow bedankt voor je technische tips, ga ik zeker wat mee doen!

En dan nu even in het profiel van een oud-leerling spieken :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:24

Ik vind de website niet heel erg mooi gebouwd, dat kan beter/overzichtelijker, denk ik, maar ik heb daar geen verstand van, ik kijk ernaar als potentiële klant. :D
Wel vind ik het leuk, dat ik door de vele foto's wel een indruk krijg van de locatie en mogelijkheden.
Ik mis wel wat informatie, als prijzen, het aantal boxen, worden er wedstrijden georganiseerd en service (voerbeleid, buiten/binnen zetten, dekens wisselen enz.) En ik zou wat meer foto's willen zien van de mogelijke boxen.
Maar ...... het lijkt mij een leuke stal op een goede locatie met veel mogelijkheden, ik wens jullie veel succes.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:47

Eerste wat ik denk: dat is vast een heeeule dure stal :)) prijzen zou idd prettig zijn.

Verder 'stoor' ik me aan de '-' streepjes tussen de aanklikbare kopjes bovenin. En idd de foto's zoals Shawdow0 zegt. Maar fijn dat er zoveel informatie opstaat!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:55

Op de home pagina gebruik je de woorden U en jij door elkaar, gebruik op de hele site of U of jij . Dit is uiteraard een kleinigheid, je vroeg om advies. Verder een prima website, foto's is altijd fijn om een beeld van de stalling te krijgen. Prijzen erbij vermelden is denk ik ook niet verkeerd, dat scheelt een hoop over en weer gemail met klanten die dan uiteindelijk het toch niet kunnen of willen betalen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 19:55

Electra63! Bedankt! Je noemt een aantal punten op die ik er zeker nog in kan verwerken :) ! Ik ga wat doen aan de foto's!

En ojee :o , is dat nou goed of niet als je denkt dat het een dure stal is :+ ?

We zijn niet de duurste in de regio, maar we zitten wel in een van de duurste regio's van NL natuurlijk, dus Bokt zal het vast prijzig vinden :o

Ik weet dat het vervelend is dat er geen prijzen bij staan, maar wij hebben daar echt een voor ons passende filosofie achter, ik ga 'm hier niet uitgebreid bespreken maar voor ons werkt het :) .

Of willen jullie gewoon stiekem weten wat het kost? Want dat wil ik best zeggen hoor :D

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:58

2 dingen vallen mij op:

Op de homepage staan geen paarden. Als je alleen afbeeldingen kijkt, zou het net zo goed een geitenstal, koeienstal of schapenstal kunnen zijn. Dat vind ik zonde. Ik zou er voor kiezen om in ieder geval iets van een paard te tonen, hetzij in de header (Mijn persoonlijke voorkeur) of in een logo of een afbeelding,

Verder loopt de volgende zin heel slecht:
Citaat:
( onze eigen paarden kunnen eventueel van box wisselen, ook kun starten in een vacante box en je met "bestaande-klanten"voorrang op de wachtlijst voor een box in de door jou gewenste stal laten zetten) ).

Citaat:
Het hekwerk en lint wordt goed onderhouden.
moet volgens mij "worden" zijn.

Ik heb snel een paar teksten gelezen, misschien zijn er nog meer taalfoutjes.

Daarnaast mis ik ook echt de prijzen. Klinkt misschien banketstaaf, maar als ik overweeg om mijn paard te verhuizen is het wel een van de eerste dingen waar ik naar kijk. Als ik het niet kan betalen houdt het snel op.

Veel succes met het verder uitwerken van de site!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:02

bij mij bestaat de website niet... ??

link werkt niet via tel

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:04

Wat mij als eerst opvalt is als ik de pagina open het gebruik van u/uw en je in dezelfde alinea. Doe of u, of je. Doorelkaar staat slordig.
Verder een nette site en als ik daarergens opzoek was zou het me zeker trekken!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 20:05

Vreemd, bij mij wel.

Header is helaas van webklik, ik kan daar helaas niks aan veranderen maar ik ga iets doen met het geitenstal idee, dat willen we niet :')

Thanks voor de zin/spelfouten, soms zie je het zelf niet meer na weken typen en veranderen :)

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:06

Ik heb niet de hele site doorgespit om de eventuele taalfouten te vinden, maar meer naar de algemene 'look and feel' gekeken......

Ik vind het erg vriendelijk en toegankelijk overkomen, met goede faciliteiten maar zeker niet (alleen) gericht op de wedstrijdruiter. De huisvesting in verschillende gebouwen zou mij erg aanspreken, denk dat misschien wat extra info over de verschillende stallen (bij de beschikbare boxen wordt ineens over de 'gamma-stal' gesproken) leuk zou zijn.

Algemene indruk is voor mij dat jullie echte 'paardenmensen' zijn, waar in overleg veel mogelijk is. En dit gevoel uitstralen is denk ik belangrijker dan de perfecte website creëren.......

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:07

Ik vind het jammer dat je geen prijsopgaaf geeft via de site. Dat zou mij ervan weerhouden contact op te nemen omdat ik dan denk dat het een erg dure stal is.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:10

Op een website van een pensionstal is het eerste wat ik bekijk de prijzen. Als er geen prijzen vermeld staan, word ik altijd achterdochtig. Komt door een gevalletje hier in mijn buurt. Die plaatsten voortdurend advertenties en vernieuwden hun website, maar de pensionprijs werd altijd (angstvallig) verzwegen. Later bleek dat die stal dus inderdaad een belachelijk hoge prijs vroeg (en denk dan echt maar aan belachelijk hoog).

Ik wil gewoon meteen weten wat er aangeboden wordt en voor welke prijs en dan beslis ik wel of ik dat er aan wil geven. Niet alleen bij stallen, maar ook gewoon bij producten die ik koop.
Openheid is in deze echt belangrijk. Als je achter je prijs staat, sta je achter je prijs, punt. ;)

Verder krijg ik van de website het gevoel dat jullie de pionier willen zijn als een paardvriendelijke stal in de randstad. Niet meer of of, maar en en. De gezelligheid en paardvriendelijkheid van een stal ergens op de buiten, maar dan in 1 van de drukste gebieden van Nederland waar paarden nog standaard opgehokt worden.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:36

Aranel schreef:
Ik vind het jammer dat je geen prijsopgaaf geeft via de site. Dat zou mij ervan weerhouden contact op te nemen omdat ik dan denk dat het een erg dure stal is.

Ik heb precies hetzelfde. Vind altijd heel vervelend als er geen prijs staat. Ga ik meteen denken dat het duur is en meestal waag ik dan geen mail of belletje. Ik heb toch een max budget per maand en moet daar op sorteren als ik een nieuwe stal zoek. Als ik dan een lijstje heb met stallen, dan haal ik de stallen er af die boven mijn budget zijn en die geen prijs vermelden.

Verder ziet het er gezellig uit.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:04

Hee! Een stal in mijn omgeving. Ziet er goed uit, ik vind de site hier en daar wat rommelig overkomen door de foto's, maar dit zorgt wel voor een goed beeld van de accommodatie. Verder vind ik bijna alle informatie die ik wil weten er terug.

Ik zou het inderdaad ook erg fijn vinden om de prijzen op de site te zien, maar zoals je zei hebben jullie daar een eigen gedachte over. Ik ben wel benieuwd wat de prijs is, mocht er weer een paard komen dan klinkt jullie stal erg geschikt!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:15

Als ik op een website van een pensionstal kijk, kijk ik altijd wat het kost.
Dat mis ik hier wel.
Als je de prijs weet, heb je meteen een idee van kwaliteit en aanbod/prijsverhouding.
En daarbij, de prijs is gewoon belangrijk, zelf weet je wat je kan betalen dus als je een prijs ziet weet je meteen of de stalling een mogelijkheid zou zijn.
En inderdaad, zonder prijsopgave krijg je het idee dat het wel heel duur zal zijn. :D

Ook staat niet in de website (of over het hoofd gezien) of er pakketten zijn qua prijzen.
Dus zelf mesten bijvoorbeeld goedkoper?
Moet je zelf krachtvoer kopen of is er een standaard brok die door de pensionstal wordt gegeven.
Moet je zelf je paard buiten zetten of binnen halen?

Trailerstalling (of ook over het hoofd gezien).

Verder vind ik het een mooie website met de foto's.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 02-01-14 22:40, in het totaal 3 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:28

Jaaaaaa issie eindelijk af *\o/*

Ik ga. Even kijken :))

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:34

Leuke site, helaas laden de foto's bij mij niet of extreem traag. De stal ken ik van de buitenkant (hemelsbreed zit je enorm dichtbij, er ligt alleen een A4 en een paar weilanden tussen.) maar via de site kan ik eens zien hoe het er verder uit ziet. Wel vind ook ik het jammer dat er nergens prijzen staan.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:56

Wat me ook nog opvalt is het logo op de contact pagina, hij is erg pixelig, misschien zou je dit kunnen veranderen naar een HQ afbeelding? Dat staat wat netter denk ik! Het zou helemaal mooi zijn als hij verwerkt zou worden in de header oid, zodat je hem op iedere pagina ziet :j