zilveren kruis bellen, jij en 100 anderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

zilveren kruis bellen, jij en 100 anderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:56

Ik probeer al de hele tijd zilveren kruis te bellen maar wordt er na het eerste menu steeds uitgeknikkerd. Het gaat om 071-7510052. Ben ik de enige metdit probleem of zijn er meer die geen verbinding krijgen?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:58

heb je het nummer geprobeerd : 071-751 00 51 ? Dat staat namelijk op mijn zorg pas van hun als klantenservice

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:59

Dit staat er op hun site:
Let op:Op dit moment zijn onze telefoonlijnen overbelast. Dit betekent dat het mogelijk is dat de verbinding wordt verbroken. Probeert u het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Maak een keuze uit onderstaand menu om het juiste telefoonnummer te vinden

Anoniem

Re: zilveren kruis bellen, jij en 100 anderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:00

Oh top ga ik daar even kijken. Ik heb alleen internet op mn telefoon dus t is soms lastig zoeken.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:01

Klopt zag ik anoeska, maar omdat ik een ander nummer heb als joolien,kan het zijn dat het nummer wat ik op me zorgpas heb staan wel werkt.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:01

Op zich ook wel vrij logisch dat zorgverzekeraars op de laatste dagen van het jaar gekgebeld worden.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:02

Ligt aan de tijd van het jaar het is bij alle zorgverzekeraars op het moment zo iedereen wil nog net ff gauw overstappen :j

Anoniem

0713670911

Anoeska27

Nee, alle lijnen zijn overbelast. Het nummer wat jij geeft wordt ook genoemd in de lijst met nummers, maar die kreeg ik niet gekopieerd. Het is een bekend probleem bij alle zorgverzekeringen op de laatste dagen van het jaar, iedereen wil nog even snel overstappen of informatie hebben over de verzekeringen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:03

Hier ben ik al even overgestapt dus was denk ik net op tijd :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:14

Het is inderdaad megadruk! Ik zit op de klantenservice en het loopt maar door :D *zo 5 minuutjes adempauze gehad en we gaan weer door :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:32

Ik probeerde vanmiddag toevallig ook mijn zorgverzekering te bellen maar daar was ook geen doorkomen aan...
Bij mijn zorgverzekering kan je vandaag tot 22:00 bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:34

Waardeloos, van de week online een hele middag bezig geweest onze verzekeringen aan te passen, iedere keer werd ik weer van de site gegooid door verbindingsproblemen van hun kant.. Snap niet dat ze in deze maand niet voor extra capaciteit zorgen!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:59

Relaxed schreef:
Waardeloos, van de week online een hele middag bezig geweest onze verzekeringen aan te passen, iedere keer werd ik weer van de site gegooid door verbindingsproblemen van hun kant.. Snap niet dat ze in deze maand niet voor extra capaciteit zorgen!

doen we wel :) ruim 250 extra mensen zijn opgeleid de afgelopen periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:33

Suuskipje schreef:
Relaxed schreef:

doen we wel :) ruim 250 extra mensen zijn opgeleid de afgelopen periode

Oke, maar dan nog iets meer capaciteit op de site :) Ze willen dat je zoveel mogelijk online regelt, maar dat ging nu wel erg moeizaam..

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:39

Als je in de spits gaat rijden, weet je dat er file is. Ala tot eind december wacht met je zorgverzekering aanpassen, kan je toch ook zelf bedenken dat het dan storm loopt. Een website/callcenter heeft maar zoveel capaciteit. Je kan niet eindeloos opschalen. Ook een beetje je eigen 'schuld' dan hoor.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:41

Anoeska schreef:
Als je in de spits gaat rijden, weet je dat er file is. Ala tot eind december wacht met je zorgverzekering aanpassen, kan je toch ook zelf bedenken dat het dan storm loopt. Een website/callcenter heeft maar zoveel capaciteit. Je kan niet eindeloos opschalen. Ook een beetje je eigen 'schuld' dan hoor.

Inderdaad wat ik ook al dacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:55

Anoeska schreef:

Nou dat ben ik niet met je eens, want ik zit de hele maand al te kijken of we voor de selectief polis gaan kiezen of niet. Maar steeds als je dan wilt kijken welke zorginstellingen hierbij aangesloten zijn (dus vergoed worden) staat er dat de onderhandelingen nog bezig zijn en je tot eind december de site in de gaten moet houden. Dus ja, dan moet je wel wachten he ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:11

Ja precies. In principe weten ze neem ik aan ook wel dat het druk is in december. Ik heb pas ook moeten bellen met Zilveren Kruis en werd asociaal behandeld en er is me onzin aangepraat die helemaal niet waar is. Top verzekering :n