jongens het is weer zover

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:22

ah gossie hopelijk gaat het wel een beetje zeg sanderijn. naar hoor. houd je ons op de hoogte?
is het al 3 maanden aan de gang?? jeetje toch. mijn vader heeft het ook maar sinds we zijn verhuisd geen last meer van, schijnt aan de vloerverwarming te liggen (gedeeltelijk)

Chrystal-gekJarig

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:28

sjeetje, wat sh*t voor jou.
oliebol happens, zeggen ze dan, maar wat heb je eraan.
ik ken het, laat ik zeggen dat van zowat constante pijn dan, nu heb ik toevallig ook hoofdpijn maar dat komt zelden voor bij me. en dan iedereen vragen hoe het met je gaat, al heb je de andere dag diegene nog gesproken, ai, ik word er tegenwoordig kriegelig van, het is wel goed bedoeld hoor, maar soms wil je er niet meer aan denken.
vooral op msn had ik sommige van die dozen, het eerste wat ze vroegen was hoe het met mij en mn buikkie ging, iieeh, vooral als je op dat moment dan last had dan begon het me overal te kriebelen (ik bedoel jou niet hoor MB), vooral als dan het gesprek stil viel.
tja als je niks anders te zeggen hebt, kom dan ook niet met zon doodmakertje.

maarja, ff ontopic, is het een soort migraine oid?
op alternatieve tour gaan helpt soms, of doe je dat ook al?
het is eigenlijk best wel moeilijk reageren op iemand met zo'n chronisch probleem, anders zou je zeggen van snel beter worden he enzo, maar dat kan dus niet, dan maar weer snel de ouwe Sanderijn in een goeie periode worden zeg ik dan maar.

Sanderijn, veel sterkte en beterschap.
*Marije


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Chrystal-gek op 2001-09-04 21:41 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 03:05

bedankt iedereen voor jullie lieve berichten!
tja toen der tijd(3 maand terug)had ik al uitgelegd wat en hoe maar ik zal het er nog even neerzetten.
in eerste instantie dacht de dokter en bedrijfsarts dat de aanhoudende hoofdpijn spanningshoofdpijn is en door het werk kwam.dus ik moest thuis blijven.maar daarnaast had ik óók migraine aanvallen(veel).ik kreeg fysio.een heleboel pijnstillers.medicijnen tegen migraine>hielpen niet
medicijnen tegen pijn>hielpen niet
medicijnen om te slapen>hielpen niet
tot ik gek werd van de pijn én die pillen,heb ik alle medicatie afgebouwd en kreg ik antroposofische middelen>hielpen even maar toen ook niet meer.
fysio>hielp ook niet
toen dacht de dokter dat de spanningshoofdpijn aan mijn houding lag dus ceasar terapie>werkt gedeeltelijk.idd door mijn houding kan ik de spanning op mijn nek en hofd vermindere.
ander bed>werkte niet
nu probeer ik een ander kussen(sinds vandaag)dus das afwachten.tja ik slaap ongelooflijk slecht en heb overdag bijna geen energie.
nu denken we dat het ook psychisch is.oftwel doordat ik niet goed in mijn vel zit gaat de hoofdpijn ook niet over.
tja en nu?weet t niet.
ik zie wel waar ik terecht kom,anders maar weer naar de dokter,weer wat nieuws proberen.......