weg willen doe ik dus ook echt niet.maar we hebben 1 gezin hier in de straat waar ik en de rest van de straat nogal de piepppp van hebben.
Hij is van mening dat hij iedere vrijgezelle dame hier in de straat kan domineren, en je zelfs midden in de winkel te verantwoording probeerd te roepen dat hij dacht dat je, je geldde volgende dag pas kreeg
dit negeer ik maar.
maar zei, was eerst een vriendin van me.
maar vaak zat mensen bij me gehad die zeiden dat ze over me liep te roddelen en meer en deel nog dingen waar geen kern van waarheid in zit. als ik dan verhaal ging halen was ik een slechte vriendin en ik hoorde eerst aan haar te vragen hoe of wat, tja dat kom ik dus doen, maar na 25x is dat niet echt meer geloofwaardig en heb ik er een punt achter gezet.
het geroddel gaat door, maar daar sta ik wel boven. ik weet beter en dat is wat telt.
maar als je ook maar ergeens wat van zegt krijg je een grote mond, zo ook gister weer als voorbeeld.
hun dochtertje scheurt nog al over de stoep, dat gebeurt vaker en heeft al heel wat beschadigde auto's op d'r naam, verzekring bellen doen ze niet want ze had de auto net niet geraakt. zo gaat het altijd. ik heb geen auto dus maak me er niet druk om. maar gister was ik even naar de winkel gewandeld. en ik kom terug, en werd zowat voor me sokken gereden. ik was op tijd aan de kant gesprongen, en heb rustig tegen dat meisje gezegt dat ze wel goed moet op letten als ze zo hard fiets. (kinderen staan er buiten en daar ga ik dus ook echt niet banketstaaf tegen doen)
nu ben ik van menig dat dit ook een taak is als ouder zijnde, om je kind er op te wijzen en er toe zicht op tehouden. dus heb dit ook even tegen moeder gezegt dat dit gebeurt was. nou hoppa daar krijg ik weer een grote mond wat hun kinderen doen dat soort dingen niet, en wie ik wel niet dacht te zijn iets over hun kinderen te zeggen terwijl ik mijn kinderen van 1,5 en 4 alleen thuis laat en dood leuk naar de winkel ga.
me kinderen zijn een weekje bij hun vader, maar ben er maar niet op ingegaan want heeft toch geen nut.maar ik kook ondertussen van woede, omdat dit maar een voorbeeld is uit de hele rits die we al gehad hebben.
haha!
.