Weer werd ik vandaag ontzettend verrast en deze keer werd het mij echt even te intiem!!
Ik deed het raam dicht en hij rende zo over mijn hand heen, hij was zo snel dat ik te laat was om enorm te gillen. Hup snel de hor er weer voor voordat hij vrolijk mijn kamer in komt wandelen.
Hier is de inmiddels (hoop ik) de overleden tiener spin.

Zo mooi achter de hor hopend dat hij niet in mijn kamer kan komen, maar toen bedacht ik mij dat spinnen toch door elk kiertje naar binnen kunnen komen? dan toch maar even een oplossing bedenken want ik ben alleen thuis en ga hem echt niet pletten. Even denken dus, wel ik kwam op een fantastisch idee (hoop ik anders loopt ie zo als nog op mijn kamer). Ik ben kapster en wat heeft een kapster altijd in huis? Juist haarlak!

En wel zoals je ziet ook nog een XL bus dus ik kan mooi even door blijven spuiten, hopend dat hij dan echt dood gaat en geen bezoek brengt aan mijn slaap kamer.

Hierboven het eindelijke resultaat, zou hij niet weer tot leven komen????
Blij dat hij bij jou in de kamer zat en niet bij mij haha

Ik neem standaard een dik telefoonboek en hoop die dan raak te gooien. Ooit hebben m'n moeder en ik zelfs een kennis uit het dorp opgebeld toen er weer zo eentje zat in de woonkamer. Zijn vrouw was op bezoek en die durfde het ook niet, dus hebben we haar man opgebeld