navelpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:48

Als je garantie hebt dat hij mooi geneest zou ik het je echt niet afraden. Maar juist bij een navelpierving heb je die garantie niet helaas.
Misschien dat ik veel optimistischer was geweest als die van mij niet zo'n stomme bult erbij had hoor :+
Het laten zetten valt trouwens wel mee vond ik.

JoellaLoves

Berichten: 698
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 00:48

xApple schreef:
Ik heb de mijne nu 12 jaar en het is altijd goed gegaan. Op mijn 12e heb ik hem laten zetten bij een piercingshop voor 50 euro geloof ik (was een cadeau van mijn ouders).

Deed geen pijn en genas meteen goed. Ik moest hem 2x per dag wassen met water en dan insprayen met calendulan. Nooit ontstoken geweest gelukkig.

Voordelen: mooi sieraad.
Nadelen: je zal altijd iets zien ook al groeit hij uit, kan blijven hangen in kleding.

Met rijbroeken heb ik er nooit last van gehad. Ben wel 1x blijven hangen in een pyjama vestje met alleen knopen.. Toen is hij er in mijn slaap bijna uitgetrokken dat was echt mega pijnlijk.



oei klinkt idd pijnlijk

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:52

Hier heb ik op mijn 16e een navelpiercing laten zetten, zo'n 14 jaar geleden alweer :o. Hij was vrij snel genezen, maar toen het bovenste bolletje (van het staafje) een keer na het bukken achter mijn broek bleef hangen bloedde het. Hoe goed ik het ook dagelijks bleef ontsmetten er kwam een bultje naast het piercinggaatje. Uiteindelijk is die verdwenen, maar het zorgde er wel voor dat het iets wat scheef zat als je goed keek, terwijl hij voorheen kaarsrecht zat.

Na 3 jaar heb ik hem al weer verwijdert en dicht laten groeien, omdat ik hem niet mooi meer vond en er regelmatig last van had. Het gevolg was twee litteken'stipjes', waarvan alleen de bovenste te zien was.
4 jaar later!!!!!! was ik zwanger van mijn eerste. Ondanks dat het al lang was dichtgegroeid is hij toch gescheurd! Het bovenste piercinggaatje is in een V-vorm naar boven wat gescheurd.
Ik baal hier echt enorm van en het is echt niet mooi. Ik heb er echt spijt van.

Denk er dus heel erg goed over na!! Mocht ik het overdoen, dan zou ik het dus nooit meer doen.

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:59

Hier iemand waarbij hij flink is gaan ontsteken niet zo lang na het zetten.
Heb mij serieus afgevraagd waar ik aan begonnen was, uiteindelijk is het goed gekomen maar wat deed hij zeer.
Nu jaren later zit hij er nog steeds in.
Ik twijfel regelmatig om hem eruit te halen.
Hij zit er maar een beetje te zitten en 'doe' er niets meer mee.

DestinyJoy

Berichten: 633
Geregistreerd: 25-03-11

Re: navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 01:04

ik heb er in mei een laten zetten!
ben er nog steeds heel blij mee. hij heeft ook geen ontsteking of iets dergelijks bezorgd, dus dat scheelt een hoop. het deed bij mij alleen de eerste week zeer en daarna voelde ik er niks meer van.
met paardrijden is mij 1x gebeurt dat het balletje eraf is gegaan, maar die kwam ik een week later in de schuur weer tegen 8)7
de prijs was geloof ik 60,- in Delft, bij goede bekenden.

lucifertje

Berichten: 5610
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 01:06

Ik heb hem nu bijna 10 jaar. Toen heb ik er 50 euro voor betaald. Kreeg eerst een ringetje en daarna na 6 weken een staafje. Ringetje had eigenlijk langer moeten blijven zitten maar kreeg er last van met mijn skibroek.

Verder heb ik ook buik vetjes maar blijf het mooi vinden. Heb nu een gouden piercing erin die ik zelf heb ontworpen :)

Ik heb er geen nadelen van ondervonden. Zolang je zelf je hygiƫne in acht neemt, geen rare vloeistoffen erop smeert dan gaat het in 95% van de gevallen goed.

JoellaLoves

Berichten: 698
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Lisse

Re: navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 01:09

haha al die verhalen maken me het wel moeilijk hoor :D

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Re: navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 02:11

Ik heb een jaar of 8 een navelpiercing gehad.
Ik vond hem wel mooi, maar niet altijd handig. Met een paardrijbroek vond ik het wel irritant, al lag het er ook wel een beetje aan wat voor piercing ik in had.
Verder heb ik er weinig last van gehad toen hij er nog inzat.

Het grootste nadeel vind ik dat hij er nu al iets van 4 jaar uit is en dat ik nog steeds een gat in mijn navel heb zitten.

Van binnen zal het vast wel dichtgegaan zijn, maar van buiten niet.
Ik denk ook niet dat het ooit nog weg trekt.
Dus denk er goed over na voor je het doet.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 02:20

Ik had tot 5 weken geleden ook een navelpiercing. Hij moest eruit bij mijn operatie. Nu heb ik een verschrikkelijk lelijke litteken met een hele grote bult erop...

Wat een spijt dat ik een navelpiercing heb genomen

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 08:02