Vloeitjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:18

En leeuwentemmer. Dan noem ik mijn leeuw Dobby.
We zullen stad en land afreizen in mijn vrachtwagen.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 02:21

Lowl vergeleken met jullie ben ik wel serieus :Y)
Ik word een doodsimpele huisvrouw :3

Maar ik heb antwoord,
blijkbaar werkt t wel dus maar blijft t vies.
lolz nu ff kieken hoe k kan flikken om t op een slotje te krijgen :'3

Voor conversaties kunnen jullie mij -natuurlijk- altijd een berichtje sturen, ik houd van mijn bisjes :'3
xx

(damn waarom zijn er geen hartjes smileys op bokt?)
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 25-12-13 02:25, in het totaal 1 keer bewerkt

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:23

xEmily schreef:
Lowl vergeleken met jullie ben ik wel serieus :Y)
Ik wordt een doodsimpele huisvrouw :3

Wat een wijze woorden ineens. :')

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:24

goeroe schreef:
xEmily schreef:
Lowl vergeleken met jullie ben ik wel serieus :Y)
Ik wordt een doodsimpele huisvrouw :3

Wat een wijze woorden ineens. :')

Ze leert snel. :')

ralphtdw

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:25

Ik ben al huisvrouw dus moet ik wat anders bedenken he haha.
Maar ik zal het niet weten.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 02:25

goeroe schreef:
xEmily schreef:
Lowl vergeleken met jullie ben ik wel serieus :Y)
Ik wordt een doodsimpele huisvrouw :3

Wat een wijze woorden ineens. :')


Ja toch, VWO (digi+) man x'D
(stiekem vind ik dit topic leuk ondanks alles xd)

Maar op school vindt iedereen het raar dat ik huisvrouw wil worden _O-
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 25-12-13 02:32, in het totaal 1 keer bewerkt

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:31

Ik ben benieuwd wat je van je posts vind als je ouder bent :D
Sigaretten zijn niet lekker, als je dat zo nodig wilt gaan roken zou ik de sigaretten nemen met een chocolade smaakje. Die vond ik zelf wel te doen (voor zover ik me herinner), maar roken om stoer te doen is echt een no go.. En joints al helemaal niet aan beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:32

Volgensmij heb ik in amsterdam bij die souvenir winkeltjes vloeitjes gezien met cannabis smaak? maar dat weet ik niet meer zeker, kan ook gewoon een printje zijn geweest (lang geleden ok :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:32

hamsterfan schreef:
Ik ben benieuwd wat je van je posts vind als je ouder bent :D
Sigaretten zijn niet lekker, als je dat zo nodig wilt gaan roken zou ik de sigaretten nemen met een chocolade smaakje. Die vond ik zelf wel te doen (voor zover ik me herinner), maar roken om stoer te doen is echt een no go.. En joints al helemaal niet aan beginnen.



Ach joh beetje van je jeugd genieten moet kunnen toch :)) dingen uitproberen hoort daarbij :))

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 03:39

Je weet dat breezer taal en al dat soort andere ongein niet toegestaan is op bokt? Je kunt toch gewoon normaal ABN typen?
Maar even voor mijn beeldvorming:
Dus om indruk te maken op een jongen/ vrienden (en om dat je, en ik citeer: "socially akward" bent) wil je shag gaan roken?
Aan al je vragen die je hier stelt is het wel duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat en waar je mee bezig bent, hou dat gewoon zo.
Heb je er al over nagedacht hoe het contact verder verloopt als je straks bij het groepje 'hoort'? Ze zullen je dan vast af en toe een sigaretje aanbieden, en wat dan?
Daarbij leg ik een link tussen dit topic en een ander topic van jou, namelijk: xEmily @ [JH] Ik ben verliefd.. kom gewoon van die roze wolk af, dat gaat je een hele hoop gedoe schelen.
Ik wil je er ook nog even op wijzen dat je erg denigrerend over komt; je stelt hele rare en vage vragen, mensen nemen dan toch de moeite om daar antwoord op te geven en jij komt met opmerkingen als: (en ik citeer weer:) "Moet ik er popcorn bij gaan pakken mensjes?"
Het zal vast de leeftijd zijn :n

Anoniem

Re: Vloeitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 03:49

Breezer taal? waar?

volgensmij is TS helemaal niet van plan om te gaan roken maar wil ze een een of ander geintje uithalen? achjoh laat dr lekker :+

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 03:54

Frederieke_ schreef:
Breezer taal? waar?

volgensmij is TS helemaal niet van plan om te gaan roken maar wil ze een een of ander geintje uithalen? achjoh laat dr lekker :+


Ik schreef: "Breezer taal en dat soort andere ongein" . Dus voor de duidelijkheid, hiermee bedoel ik alles wat niet onder ABN valt.

Appelmoes_11

Berichten: 2340
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 03:55

Ik denk dat TS gewoon lekker wil blowen :))

Vloeitjes met smaakje ben ik nog nooit tegengekomen. Misschien dat een andere filter/tip je helpt, maar verder...

Weissjee

Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Vloeitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 08:59

Ik denk hetzelfde als mn voorganger.
Daar zijn idd smaakvloeitjes voor. Enige smaak die je vaak ptoeft is hetgene wat op je lippen zit.

Kermis
Berichten: 1444
Geregistreerd: 28-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 09:11

Ja vloeitjes met smaak heb je.
Dat heet een blunt. In alle smaken verkrijgbaar.
Te koop in de coffeeshop of smartshop. Maargoed ik weet niet wat je precies bedoel maar ik denk, laat ik maar een duidelijk antwoord geven :')

HannahFrouk

Berichten: 3879
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Vloeitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 09:38

Dat van die vloeitjes met smaak snap ik. Maar de rest van het topic - vooral wat TS allemaal opkrabbelt - snap ik echt geen lor van. En ik ben niet eens blont. Als je een topic opent en er zelf in reageert, zou ik je eigen reacties zo opschrijven dat toch tenminste 30% van de lezers iets snapt van wat je bedoelt.

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:00

Bizzybijtje schreef:
#YOLO #swag #omg
Fijne feestdagen trouwens :')


Hahaha _O-

Natuurlijk blijft roken vies, het is het verslavende effect waardoor mensen ermee doorgaan. Waarom zou je er aan willen beginnen met onzin als vloei met smaak. Er zijn ook andere manieren om indruk te maken op jongens. (als dat je intentie is, ik vind je topic erg onduidelijk)

Fijne kerst! {:)

Ps. Wat heb jij met het woord opportunisme? Je gebruikt het in dit topic, in je andere topic en zelfs in je onderschrift? :=

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Vloeitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:09

Wat een raar topic zeg...!

Ik zou als ik jou was er lekker vanaf blijven.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:12

Bizzybijtje schreef:
#YOLO #swag #omg
Fijne feestdagen trouwens :')

:') :+

Fijne #Kerstmis iedereen #vredeopaarde #eten #kerstdiner

:P

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:13

Hier waar ik woon zegt men vloeitjes tegen een soort van vloeibare XTC, dus ik ben eigenlijk een beetje in de war met jou topic :')

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:25

Het zal er wel weer aan liggen dat ik een enorm oude muts ben, maar ik snap geen kont van dit topic :')
Even samenvattend:

- TS wil vloetjes/vloeitjes met smaak proberen om niet meer te 'choken' en niet meer 'socially awkward' te zijn?
- tegelijkertijd wil ze liever niet meer roken, maar het is heel 'complicated' en zonder roken geen #swag?
- en #YOLO?

:o? :o? :o?

Oja en wat is 'lawl', 'hayat' en 'bisjes'?
Laatst bijgewerkt door Mars op 25-12-13 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:27

Mars schreef:
Het zal er wel aan liggen dat ik een enorm oude muts ben, maar ik snap geen kont van dit topic :')
Even samenvattend:

- TS wil vloetjes/vloeitjes met smaak proberen om niet meer te 'choken' en niet meer 'socially awkward' te zijn?
- tegelijkertijd wil ze liever niet meer roken, maar het is heel 'complicated' en zonder roken geen #swag?
- en #YOLO?

:o? :o? :o?

Oja en wat is 'lawl', 'hayat' en 'bisjes'?


:') _O-

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:34

Mars…ik kan je de hand schudden. Heb werkelijk geen flauw idee waar dit over gaat.
Ik zal wel simpel zijn, maar wat is er mis met normaal Nederlands en gewoon uitleggen waarom je dit wilt weten? (al heb ik geen idee wat je nou precies wilt weten) :+ }:0 :?

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:38

Mars schreef:
Het zal er wel weer aan liggen dat ik een enorm oude muts ben, maar ik snap geen kont van dit topic :')
Even samenvattend:

- TS wil vloetjes/vloeitjes met smaak proberen om niet meer te 'choken' en niet meer 'socially awkward' te zijn?
- tegelijkertijd wil ze liever niet meer roken, maar het is heel 'complicated' en zonder roken geen #swag?
- en #YOLO?

:o? :o? :o?

Oja en wat is 'lawl', 'hayat' en 'bisjes'?


Vergeet vooral niet dat dit allemaal is om indruk te maken op een vriend die opportunist is (wat ik overigens alleen uit de politiek ken) waar ze verliefd op is ondanks dat ze weet dat het een kansloze en gevaarlijke (?) situatie kan worden.

Met andere woorden, lieve meid ga lekker bezig met jezelf zijn in plaats van indruk proberen te maken op een jongen die waarschijnlijk niets goeds zal opleveren. Enne 'socially awkward' zijn stopt ook wel als je gewoon echt jezelf bent in plaats van stoer probeert mee te lopen.

Doe maar gewoon, dan ben je al gek genoeg :)
Laatst bijgewerkt door x_Rebecca op 25-12-13 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:39

You only live once, that's the motto. :)ddd