Mijn leven bestaat enkel uit paardrijden, school en mijn vriend, en als ik dan eens thuis in mijn vrije tijd ben zit ik ofwel de hele dag te gamen, ofwel series te kijken. Af en toe ga ik eens iets doen met vrienden, maar dat is eerder iets zeldzaams geworden aangezien de paarden bij mij op de eerste plaats komen. Ik vind het niet eens erg dat ik mijn vrienden zo weinig zie. Ik krijg de laatste tijd steeds vaker het gevoel in een sleur zijn terecht te zijn gekomen, dat ik spanning mis in mijn leven, maar ik weet gewoon niet hoe ik hier uit geraak..
Daarom ben ik naar hier gekomen, in de hoop dat er hier nog Bokkers zijn die zich vervelen en op zoek zijn naar spanning in hun leven.
Heeft iemand hier tips?

vaste ritme vind ik echt niet erg! Ben het verbouwen van ons huis echt spuugzat. T is een hele nieuwe stap in ons leven, maar pfff wat een werk. Ik verlang stiekem terug naar de rust hihi
dat je afspreekt dat je minimaal 1 keer in de maand iets anders gaat doen; misschien een dagje klimmen, etentje of spontaan een fikse wandeling maken met je vriend of vriendinnen

Je hoeft maar een reden op te geven en ze sturen je door. Je kan ook vragen om een verwijzing zonder naam zodat je zelfs een zelfstandige psychiater kan bezoeken.