Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41643
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:38

Iets zegt me dat het TS niet om dat laatste te doen is :+.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:41

_San87_ schreef:
Iets zegt me dat het TS niet om dat laatste te doen is :+.


Dat denk ik ook niet :')
puur eigen belang.
Daarom vind ik het ook raar dat ze vraagt of mensen het zouden willen weten als hun partner vreemdgaat, want dat is niet hetgene wat haar interesseert, hoe die ander zich voelt, maar alleen puur uit eigen belang het willen vertellen.
Althans, zo lees ik de openingspost :). Kan ernaast zitten natuurlijk.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:46

Ceriadwen schreef:
ik zou het ook willen weten, maar ik denk niet dan jij de persoon bent om dat tegen haar te vertellen. Je wist dat hij een vriendin had en je bent zo stom geweest om toch met hem iets te doen. Ik vind persoonlijk ook dat je helemaal geen recht heb op huilebalkgedrag over dat jij je gebruikt voelt en daarom geneigd bent dit tegen zijn vriendin te zeggen.
Als ik die vriendin was en jij kwam het wel even tegen mij zeggen, dan ben ik bang dat je wel een probleem hebt.

Mee eens, ook en van de redenen voor mensen om niet met iemand te gaan die een relatie heeft. Dan kun je in dit soort situaties terecht komen.

Johanna59

Berichten: 1673
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:52

Dat mannen vreemd gaan is verschrikkelijk. De vrouwen die een man laten vreemdgaan zijn ook verschrikkelijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41643
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:56

Johanna59 schreef:
Dat mannen vreemd gaan is verschrikkelijk. De vrouwen die een man laten vreemdgaan zijn ook verschrikkelijk.

Moet je als vrouw wel weten dat de vent waar je mee scharrelt een relatie heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:56

TS, jij hebt niets met de relatie tussen hun tweeen te maken. Dus bemoei je er niet mee zou ik zo zeggen.
Je benen wijd doen voor een bezette vent, is vragen om problemen.

Kerels die vreemd gaan zijn vreselijk, bakvissen van vrouwen die denken door sex een man wel te krijgen ook.

Orsje

Berichten: 876
Geregistreerd: 10-01-06
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:57

Ja ik wil het weten, maar dan van mijn eigen vriend..

Vreemdgaan is in mijn ogen een van de ergste dingen die je in een relatie de ander aan kunt doen. Vertrouwen is voor mij heel belangrijk.. Mijn ex heeft het woord vertrouwen bij mij behoorlijk beschadigt. Hij ging vreemd met jongen en meisjes. Dat was zeer pijnlijk om zelf achter te moeten komen. Ik vertrouwde hem.. toen ik merkte dat sommige dingen niet klopten, heb ik hem erop aangesproken. Toen werd ik dus ook keihard voorgelogen.. Na 1,5 jaar had ik de bewijzen in handen en ben vertrokken met een zeer gekwetst vertrouwen en gebroken hart. Heeft ook mijn nieuwe relaties beïnvloed. Ik werd de achterdochtige vriendin die alles nacheckte. Bij mijn huidige vriend is dit uiteindelijk beter geworden. Ik wou geen wachtwoorden van hem weten of zijn telefoon oppakken. Want dan werd ik gewoon gek en ging ik dus checken. Daarna voelde ik me altijd zooo slecht. Heeft een tijd geduurd voor ik de knop kon omzetten en weer leren vertrouwen. Ook nu heb ik soms nog moeilijke dagen waarop ik neig terug te vallen in die slechte gewoonte. Maar het wordt steeds makkelijker om me bij elkaar te rapen. Veel bespreken met mijn vriend hierover, die het begrijpt.
Je hebt geen idee hoe vreemdgaan aankomt bij de benadeelde partner. Het verwoest gewoon je leven en je draagt het altijd mee.. Zo snap ik dus ook niet hoe je in hemelsnaam met een bezette jongen het bed in duikt. Dat is not done.. Van beide kanten niet..

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:00

Hij is fout, maar jij net zo goed. Je bent er samen bij ..

Maar als ze dit van jou hoort zal ze het waarschijnlijk niet geloven.
En zien als iets van jaloezie ...

Bravour89
Berichten: 132
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:01

Als ik een vriendin zou hebben dan wil ik het sowieso weten. Het is dan meteen einde relatie. Ik ben iemand die mensen niet zo snel vertrouwd en daarom niet zo snel een relatie aan gaat. Dit zou alleen maar mijn wantrouwen naar andere mensen bevestigen.

NRJ

Berichten: 1526
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:03

Johanna59 schreef:
Dat mannen vreemd gaan is verschrikkelijk. De vrouwen die een man laten vreemdgaan zijn ook verschrikkelijk.


Het zijn niet alleen de mannen die vreemdgaan hoor ;)

TS om je vragen te beantwoorden vanuit mijn perspectief, waar er 2 vrijen hebben er 2 schuld. Hij omdat hij in een relatie is, en jij omdat je je hebt laten verleiden door hem.
Of je het haar, de onwetende partij, moet laten weten? Moeilijk. Ik zou het liever van hem zelf horen. Maar aan de andere kant, het is altijd een klap in je gezicht. Ik weet ook niet of ik je zou geloven.

En dan nog iets anders... Ben jij de enige waar hij mee vreemdgegaan is? Of zijn er nog anderen? En hebben jullie het wel veilig gedaan? Want als dit niet zo is, komen er misschien nog hele andere problemen om de hoek kijken...

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:08

TS, ten eerste...hij gebruikt je niet. Jij laat je gebruiken.

En verder zeg je het zelf eigenlijk al wel...de reden dat je het wilt vertellen is niet, omdat je nu zo betrokken bent bij zijn vriendin (die je eigenlijk nieteens echt mag), maar uit wraak...niet doen dus...dingen doen uit wraak levert alleen maar ellende op...gewoon maken dat je wegkomt uit hun relatie en ze het zelf uit laten zoeken.

Johanna59

Berichten: 1673
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:12

Zelf zou ik nooit vreemd gaan. Ben ook nog nooit vreemd gegaan. Vind namelijk, dat je dat zelf in de hand hebt. Je wilt iets wat niet kan, dus doe je het niet. Van iemand die bezet is, blijf je dus af.

ElanJV

Berichten: 203
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Angeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:17

Ja, als mijn vriend vreemd gaat, wil ik dat weten. Maar wel van hem. En niet (sorry dat ik 't zo zeg) van de sloerie die met hem vreemd is gegaan.

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:19

Het vertellen is een geweldig plan... "Ik ben de .... die met je vriend heeft geslapen" doet het vast goed...

Even serieus weer... Willen weten hangt van dingen af. De reden waarom die vreemd gaat, is het gewoon een "foutje" van hem of vindt ie de ander echt leuk. Er zit een heel verschil tussen vreemdgaan en vreemdgaan naar mijn mening.

Ik zou het iig niet willen horen van de vrouw met wie die vreemd zou gaan... Want denk dan heel eerlijk dat je eens bij jezelf na moet gaan... Je bent verliefd en alles, jij zocht het waarschijnlijk op.. En is het niet het "graag willen dat hij single is" of is het dat je echt medelijden met haar hebt? Zou me persoonlijk er niet mee gaan bemoeien.. Zijn relatie, zijn ding. En ik zou ook afgeknapt zijn dan :') Iets met hoe je eraan komt, zo kom je er ook vanaf ;)

Als een vrouw mij dan zou vertellen, dan had ZIJ een probleem.. Want ik zou mijn vriend geloven... En ik ben dan een enorme bitch die te ver zou gaan :')

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:19

Ik zou het willen weten als mijn man vreemd gaat, maar ik zou het wel van hem willen horen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41643
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:21

ElanJV schreef:
Ja, als mijn vriend vreemd gaat, wil ik dat weten. Maar wel van hem. En niet (sorry dat ik 't zo zeg) van de sloerie die met hem vreemd is gegaan.

Als die sloerie single is, dan gaat ze niet vreemd :+.

Ik zou eigenlijk helemaal niet boos zijn op de persoon waarmee mijn vriend vreemd zou zijn gaan. Als zij het niet is, dan wel een ander. Hij kan daarentegen dood neervallen voor mijn part.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:25

Op het moment dat het meisje dat met mijn vriend mee naar bed zou gaan en zou weten dat hij een relatie had zou ik erg pissed zijn. Als zij het niet weet, zou ik eerder boos zijn dat hij was vreemd gegaan met haar, dan dat zij met hem naar bed was geweest, en zou ik het als zij het mij kwam vertellen haar ook niet kwalijk nemen.

little_king

Berichten: 4091
Geregistreerd: 29-07-11
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:25

_San87_ schreef:
ElanJV schreef:
Ja, als mijn vriend vreemd gaat, wil ik dat weten. Maar wel van hem. En niet (sorry dat ik 't zo zeg) van de sloerie die met hem vreemd is gegaan.

Als die sloerie single is, dan gaat ze niet vreemd :+.

Ik zou eigenlijk helemaal niet boos zijn op de persoon waarmee mijn vriend vreemd zou zijn gaan. Als zij het niet is, dan wel een ander. Hij kan daarentegen dood neervallen voor mijn part.

Als het iemand is die niet weet dat de ander een relatie heeft vind ik het geen sloerie. Maar weet de ander dat wel kan ik er ook geen begrip voor opbrengen.
De man moet zijn slurf bijhouden, dat zeker, maar een vrouw die weet dat een man een relatie heeft vind ik ook geen knip voor de neus waard als die er lekker voor gaat liggen.

Voor Ts, ik zou het wel willen weten, maar stond je bij mij voor de neus miste je wel daarna je voortanden.
En de vent kon kon buiten op het gazon blijven slapen of fijn gaan slapen met de persoon die de voortanden mist :+
Ik vind het van jou uit echt de boel opstoken.
Laatst bijgewerkt door little_king op 22-12-13 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:26

Dat hangt er ook maar vanaf of je die persoon kent en hoe je daar tegenover staat, en natuurlijk idd of die het wist dat hij bezet was. Als het je beste vriendin betreft, denk ik niet dat je er dan luchtig tegen kan doen.

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:28

Ik heb het meegemaakt, en ik zou willen dat ik het eerder wist. Nu voel ik me al die tijd dom en voor l*l gezet omdat ik het niet wist. Alsof hij dan de hele tijd heeft gedacht "Ghehehe, dat domme kind gelooft alles". Je voelt je zo ontzettend dom en voor de gek gehouden als je er later achter komt. Nee, dan liever meteen. Doet misschien meer pijn op dat moment, maar dan behoud je ten minste je waarde nog een beetje..

Ik ben ook niet boos op degene waarmee hij is vreemd gegaan. Of ze het nou wist of niet. Het is haar zaak niet met wie hij iets doet. Hij is degene die 'nee' had moeten zeggen.

ElanJV

Berichten: 203
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Angeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:30

_San87_ schreef:
ElanJV schreef:
Ja, als mijn vriend vreemd gaat, wil ik dat weten. Maar wel van hem. En niet (sorry dat ik 't zo zeg) van de sloerie die met hem vreemd is gegaan.

Als die sloerie single is, dan gaat ze niet vreemd :+.

Ik zou eigenlijk helemaal niet boos zijn op de persoon waarmee mijn vriend vreemd zou zijn gaan. Als zij het niet is, dan wel een ander. Hij kan daarentegen dood neervallen voor mijn part.


Ik bedoel ook de situatie die nu speelt. Dus dat ze er van af weet dat hij een relatie heeft.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:31

Mijn ex heeft het na 6 maanden relatie uitgemaakt op de 28ste van de maand. 3 dagen erna, op de 1ste van de volgende maand had hij al een nieuwe relatie. Via een datingsite haar leren kennen, net zoals mij destijds. Ik kwam er na anderhalve maand achter via facebook. Hij had geen fb, maar zijn tante waar ik nog steeds mee bevriend was, was nu bevriend met zijn vriendin. Ik klik op haar profiel, en bam, wie staat daar zielsgelukkig op de profielfoto? Hij heeft dus met haar gedate en gechat terwijl ik nog met hem ging. Hij deed dit via de computer van zijn ouders, onder het mom dat hij administratie ging doen met zijn vader met wie hij samen een bedrijf heeft.

Ik heb betreffende meisje toen een berichtje gestuurd met de waarheid, zij heeft mij meteen geblokt en alles. I got over it, maar hoorde 8 maanden later ofzo van een vriendin die nog steeds op die site zat, dat hij er weer op stond. Uit nieuwsgierigheid zijn vriendin opgezocht, en het bleek nog steeds aan te zijn, terwijl hij weer op die site stond. 2 maanden later is hij met haar getrouwd. Ik heb toen ook getwijfeld, zal ik haar een berichtje sturen dat hij weer op die datingsite staat terwijl hij met haar gaat? Om haar te behoeden voor wat mij overkomen is?

Ik heb het niet gedaan, het was niet aan mij om dat te doen. En een beetje dacht ik ook van, stik er maar in meid, want je vond het blijkbaar ook niet erg wat hij mij aangedaan had...

PM1
Berichten: 78
Geregistreerd: 11-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 20:34

Wat een reactie's :-) nog even voor de duidelijkheid, hij heeft mij verleid.Ik vond hem al maanden leuk, maar hield afstand. Na een incident met z'n vriendin heb ik iets minder afstand genomen, maarhij nam het voortouw. Ik weet dat ik hoe dan ook fout zit, maar ik ben niet degene met een relatie. Ook nadat ik het afhield bleef hij contact zoeken en eigenlijk met mooie praatjes me proberen in te palmen (ik wil met je praten, hoe nu verder, ik mis je).

En ja, mijn motieven om het te vertellen zijn inderdaad niet zuiver, ik ben boos, jaloers, maar vind het ook wel sneu voor haar.

Ik hoopte echt dat hij ook verliefd was mij en bij haar weg zou gaan. Ik ben het niet eens met 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.
Laatst bijgewerkt door PM1 op 22-12-13 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:36

Ja, maakt me niet uit van wie. Maar als de man veelvuldig vreemd gaat dan is dat wel fijn om te weten voor je met zo iemand verder gaat of wil.
Wat mij altijd vies tegenvalt is dat heel veel mensen hun mond houden al is het hun beste vriendin, dochter, zus of wat dan ook. Ik snap dat niet zo goed. Als je op degene moet wachten die vreemd gaat dan kan je vaak lang wachten. Denk dat je jezelf onwijs poedersuiker voelt als "de hele wereld" het weet en jij als vriendin niet. En dat je er dan als nog zelf achter moet komen. Fijne mensen heb je dan om je heen. Wat moet je dan denken. Dan sta je toch werkelijk alleen op de wereld als niemand zich blijkbaar om je bekommerd.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 22-12-13 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

ElanJV

Berichten: 203
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Angeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:36

Maar TS, hij gaat dus op deze manier met relaties om. Hoe kun jij daar dan iets mee op willen bouwen?
Hij is niet betrouwbaar, dat is een feit. Jij bent de volgende hoor. Gun jezelf een betere vent dan dit.