Jullie moeten me even helpen, ik weet namelijk niet wat ik moet doen.
Vanochtend rond 07:30 reed ik in de polder en was het dus nog flink donker. Ik probeer de situatie zo goed mogelijk uit te leggen dus hoop dat jullie hem begrijpen! Ik kwam van rechts, en bestuurder reed op voorrangsweg met daarvoor een traktor met een behoorlijk grote lading, die zijn knipperlicht naar rechts aan had! Daarachter zat een auto, ik zag dat hij aan het wachtte was totdat de traktor was afgeslagen, dus wat dacht ik (STOM) ik schiet er gauw even voor naar links! Nou niks aan de hand ging gewoon om de traktor heen met een ruime bocht, vervolgens staat meneer de bestuurder voor mijn gevoel express midden op de weg, waardoor we elkaar raakte. Ik zag meteen dat mijn spiegel in klapte (gelukkig) maar ik stopte natuurlijk meteen en heb me auto aan de kant gezet, zag in mijn spiegel dat meneer ook zijn auto parkeerde. Ik kwam me auto uit en riep meteen '' oh sorry meneer '' licht in paniek want ik schrok me werkelijk kapot. Waarop ik vervolgens een geschreeuw kreeg, '' SPOOR JIJ WEL HEB JE MOOI VOOR ELKAAR DIT GVD '' ik zei nou sorry mijn fout ik dacht dat u gewoon achter de traktor stond, maar kunnen we het oplossen. Waarop meneer weer zei Nee zoek het maar uit ik heb je kenteken ik bel de politie wel! Dus ik vroeg nog meneer ja maar wat is uw schade dan, waarop hij niet meer reageerde en naar zijn auto liep en wegreedt,
Lekker balen dit dus, want onze auto's stonden ver uit elkaar en ik heb dus niet zijn auto kunnen bekijken of een foto kunnen maken van wat zijn schade is, ook zijn kenteken is bij mij niet blijven hangen omdat ik zo schrok. Ik weet haast zeker dat hij geen erge schade kan hebben omdat mijn auto nauwelijks schade heeft...
Nou bokkers, ik weet het niet wat kan ik het beste doen?