Ex blijft me lastig vallen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:39

En heb je je hanger dan ook al weer terug? Heb er misschien overheen gelezen hoor..

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:39

GUSTIxBILL schreef:
Pearlx
En toen ik gsm uitzette begon hij naar mijn moeder te bellen dat als ik nu niet oppakte ik mijn hangertje met assen van een gestorven paard nooit meer terug zou zien.


Jeetje wat een laffe manier om te krijgen wat hij wil en jou te 'raken'. Ben maar blij dat jij het op tijd hebt uitgemaakt. Vroeg of laat was dit gedrag waarschijnlijk ook in de relatie steeds meer naar boven gekomen als er conflicten etc zouden ontstaan.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:48

Pearlx schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Pearlx
En toen ik gsm uitzette begon hij naar mijn moeder te bellen dat als ik nu niet oppakte ik mijn hangertje met assen van een gestorven paard nooit meer terug zou zien.


Jeetje wat een laffe manier om te krijgen wat hij wil en jou te 'raken'. Ben maar blij dat jij het op tijd hebt uitgemaakt. Vroeg of laat was dit gedrag waarschijnlijk ook in de relatie steeds meer naar boven gekomen als er conflicten etc zouden ontstaan.

Inderdaad! Bahbah wat een poedersuiker. Om het maar even zo te zeggen. Blijft je moeder ook met hem praten etc? Want op die manier 'blijft' hij wel bij jou en dan denk ik niet dat dit snel gaat stoppen...

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 19:50

Friendly, nog steeds geen hangertje gekregen :(
Vermoed dat ik het ook niet meer terug zal zien...

Pearlx, dit gedrag kwam ookal lichtjes boven in de relatie. Maar door mijn geschiedenis en verleden durf ik daar niet echt tegen in te gaan. Het is eigenlijk door mijn beste kameraad dat ik er een punt achter heb kunnen en durven zetten.
Hij deed in de relatie heel veel voor mij, maar teglijk was hij ook heel controlerend...

Naomi, jammer genoeg wel. Zij begrijpt wat hij voelt. En volgens haar zou zij het zelfde doen. Nu vond ze zelf dat hij er gisteren ook over is gegaan. En probeert dit ook in zijn kopke te krijgen. Op dit moment zit ze vooral ivm die hanger op hem in te praten.
Van mijn vader mag hij niet meer binnen..

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:52

Ellendeling. Maar sorry dat ik het dan zeg hoor.. Maar ik had toch naar de politie gegaan voor aangifte wegens diefstal. Hij heeft nu, hopelijk per sms/whatsapp, "bekent" dus bewijs genoeg lijkt me. In dat opzicht vind ik het een beetje stom dat je naar je ouders geluisterd hebt. Voor de rest hou je je nog vrij netjes in je reacties naar hem maar diefstal gaan imo een stap te ver.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:54

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hanger via je moeder terug gaat krijgen zonder dat jij hem bijvoorbeeld moet spreken of bellen etc. Ben het met Friendly eens, hij gaat nu te ver en je hebt bewijs dus politie lijkt me de beste oplossing, dit kan zo niet langer.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:57

Ik krijg hier ook gewoon last van plaatsvervangende woede.. Als iemand iets van mij afpakt dan haal ik het met dezelfde snelheid weer terug met iemand óf oom agent mag even op bezoek. 1 kans kunnen ze krijgen van me, daarna los ik het wel op via politie. Wie niet horen wil...

MarvanTom

Berichten: 4253
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:12

Wat mij het meest bevreemd is dat jullie thuis niet op 1 lijn zitten.
Je moeder blijft maar met hem praten, dat is niet goed.
Zo blijft hij in contact met jullie en kom je er nooit vanaf.

Zodra hij weer van zich laat horen: melding maken bij de politie.
Met die hanger probeert hij druk uit te oefenen, maar daar moet je niet in meegaan.
Dan maar geen hanger.

Klinkt hard, maar hij zoekt gewoon contact en dat moet je niet toestaan.
Zoals hier al vaker is gezegd: negeren.
Niet reageren, gewoon negeren.
Dat contact zoeken met jou/jullie kan nog even verergeren, maar zolang er niet wordt gereageerd vanaf jullie kant gaat het over.
Echt. :j

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:21

Wat een nare en bizarre situatie ts.
Heb heel wat rare en achterlijke exen maar dit gaat wel erg ver hoor.
Meest bizar vind ik je moeder in deze situatie, mijne had toen echt wel mijn kant gekozen.
Nu nog steeds al woont hij bij mijn broer.
Wil je veel sterke en wijsheid toewensen.
En zeker zou ik aangifte doen, als ze bij mij aan mijn spullen zouden zitten gaan ze tever.
Wie er ook in het spel is

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:16

hoe is het er nu mee?

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:53

Jeetje heb net het toppic doorgelezen en ben er wel een beetje stil van. Hoe kan hij dit jou aandoen denk ik dan. Hij is vgm echt zijn verstand verloren toen jij het uitmaakte.

En wat belachelijk dat hij je hangertje van je overleden paard heeft meegenomen! :/

Waarom heb je hem toen eig binnen gelaten? Ik had Had hem mooi voor een dichte deur laten staan.

Ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat!

Heb in iedergeval respect voor je hoe je met zijn acties omgaat!

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 00:53

Er is redelijk veel gebeurt de laatste dagen.
Mijn vader had gedreigd dat hij hem iets aan zou doen als hij mij nog eens lastig viel. Hij heeft me dan ook met rust gelaten tot januari, toen heb ik nieuwjaar wensen gekregen, volgend door deel verwijten. En telefoontjes. Heb het gewoon allemaal genegeerd. Toen mijn beste kameraad terug was van vakantie wat met hem hierover gehad. Maar heb me er eigenlijk niet zo druk in gemaakt. Heb 26 dec best goed nieuws gehad (klacht die ik tegen onbekende heb ingediend wegens die dreigementen is ontvankelijk verklaard. Dus hier word wel iets mee gedaan.)
hoe erg ik dit hangertje en andere persoonlijke spullen ook vind. Heb op dit moment echt iets van: hou het maar en steek het daar waar de zon niet schijnt om het netjes te zeggen.
Mijn moeder blijft jammer genoeg altijd beste in mensen zien. Maar ondertussen zegt ze zelf ook dat dit erover gaat. Nu hoop ik dat ze haar beloftes houd. En hem niet meer binnen laat. Maar dit zijn zorgen voor dan.

Heb met mijn beste kameraad een uren lang gesprek gehad dit weekend. En hij heeft me echt laten zien dat ik hem kan vertrouwen. En ben hier zo enorm blij mee. Grof gezegd vind ik het ergens wel jammer dat hij niet meer is als een kameraad. Maar hij is een enorme veilige haven op dit moment.
Dus des ondanks alle omstandigheden gaat het best goed. Hoop dat hij me verder met rust laat.

Quarterboef
Berichten: 246
Geregistreerd: 25-11-10
Woonplaats: ENSCHEDE

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:23

Heb je topic gelezen, ben blij dat het naar omstandigheden al wat beter gaat met je TS! En nu maar hopen dat het doorzet en dat je vanaf nu geen last meer van je ex hebt!! :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:29

GUSTIxBILL schreef:
Grof gezegd vind ik het ergens wel jammer dat hij niet meer is als een kameraad. Maar hij is een enorme veilige haven op dit moment.


Dat idee had ik al. Vind dat uit je posts ook wel op te maken is dat je heel erg op die 'kameraad' hangt. Kijk wel uit dat je daar niet in doorslaat...

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 12:49

Cayenne schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Grof gezegd vind ik het ergens wel jammer dat hij niet meer is als een kameraad. Maar hij is een enorme veilige haven op dit moment.


Dat idee had ik al. Vind dat uit je posts ook wel op te maken is dat je heel erg op die 'kameraad' hangt. Kijk wel uit dat je daar niet in doorslaat...


Ken mezelf en had dit ook al door. Ben zelf ook beetje afstand beginnen nemen. Heb hem ook gezegd waarom. Maar ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan. En hij ook bij mij.

Ben op dit moment ook nog ni klaar voor meer als vriendschap. En zeker niet om iemand terug volledig te vertrouwen. En hij heeft het ook begrip voor :)

heb ook plannen om met paar vriendinnen weekendje weg te gaan. Dus over algemeen voel ik me stuk beter de laatste tijd :)

Dank je voor me ook extra te waarschuwen daarvoor trouwens :p
Als via internet duidelijk is zal het dat ook wel voor onze vrienden duidelijk zijn :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 13:01

Dat was niet zo moeilijk om aan te voelen hoor. Lees je eigen posts eens terug en zie hoeveel en op welke manier je het steeds over je kameraad hebt. Dat is niet normaal voor een gewone vriendschap ;)

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 13:21

had het zelf niets echt door. gewoon omdat hij er echt al lang en altijd voor mij is geweest.
al voor ik er een punt achter heb durven zetten kon ik bij hem terecht als het mis ging.
is pas recent dat ik her van mezelf door had ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 13:41

Misschien handig om het er iig met je kameraad over te hebben, want zo aan iemand hangen is ook niet echt gezond ;)

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 14:09

Cayenne schreef:
Misschien handig om het er iig met je kameraad over te hebben, want zo aan iemand hangen is ook niet echt gezond ;)


heb het met hem hierover gehad.
daarom ook dat ik zo een lang gesprek met hem heb gehad.
en heb hem ook gezegd dat het beter is als er voorlopige minder contact is. Juist omdat ik normaal ni type ben dat op iemand steunt en vertrouwt.
hij heeft hier ook alle begrip voor en snapt het wel.