Ex blijft me lastig vallen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:39

GUSTIxBILL schreef:
Lusitana, dit dus, mijn ex denkt dus wel dat ik er iets mee heb (en die kameraad die op bepaald moment oppakte omdat ik er volledig doorzat met de volgende opmerking: "Hallo, de nieuwe vriend van ..., wat kan ik voor je doen, want zij is in gesprek met haar leerkracht" heeft daar ook niet echt in geholpen :).

Ja, ongelukkig, maar al was het een meisje geweest, dan had hij je verdacht/beschuldigd van lesbisch zijn. Zo krom denken ze nu eenmaal in zo´n situatie.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 16:11

Bigone: dit heb ik al geprobeert, maar als mijn moeder eenmaal iets in haar hoofd heeft krijg ik het er niet echt meer uit. Zolang ik hem niet moet zien is het voor mij goed :). Die discussie ga ik gwn niet meer aan met mijn moeder

Lusitana, Dat ik lesbisch ben heeft hij mij ook al van beschuldigd, dus dat maakt allemaal niet uit :). Ik maak me gwn meer zorgen om die kameraad moest mijn ex echt tegen hem ook doordraaien. Of nuja, zorgen voor die kameraad, eerder zorgen wat die kameraad gaat doen...

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:41

pfoee lees al een tijdje mee in je topic, respect voor je ts hoe je dit oppakt!

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 16:48

Dank je IvanBacardi, het is voor mij heel moeilijk om rustig te blijven.
Daarom dat ik ook besloten heb om dit even van me af te schrijven.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 18:18

En natuurlijk, net nu het redelijk rustig is (buiten deze zogezegde zelfmoord) krijg ik een pakket met spullen van hem en een brief of schrijven nog wel goed is :s
Mijn geduld is op. En ergste van al, bij mijn kameraard kan ik niet terecht op de manier dat ik het nodig heb, wil hem niet vragen om effe 1-1.5h te rijden om even te praten. Heb het hem wel via sms gestuurd, maar dat is dit keer niet genoeg :)

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:37

Negeren negeren negeren.. alles blijven negeren
En echt totaal NERGENS op in gaan.. geen smsjes terug sturen etc.. niks!

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:58

Pakket afgeven op het postkantoor, retour afzender erop en zeggen dat het niet voor jou is. Even stug vol blijven houden, hoe lastig ook gewoon alle contact uit de weg gaan, je kunt het.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:59

GUSTIxBILL schreef:
Heb het hem wel via sms gestuurd, maar dat is dit keer niet genoeg :)

SKYPE! Nog niet gelijk aan een hug, maar je kunt wel emoties tonen en zien van de ander en je verhaal compleet doen. Dat is al heel wat beter dan sms!

little_king

Berichten: 4091
Geregistreerd: 29-07-11
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:02

Limanade schreef:
Negeren negeren negeren.. alles blijven negeren
En echt totaal NERGENS op in gaan.. geen smsjes terug sturen etc.. niks!

Juist helemaal niks doen, echt niks.

en wel knap dat een dooie een pakket kan sturen en brieven wil schrijven :+
Wat een lozer.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 19:48

Bigone, was dit al van plan :)
Moet gewoonweg niks meer van hem hebben :)

Litlle_king, dit dacht ik dus ook. Hij was tch dood. Wel bewijs naar iedereen dat dit niet zo is ;)

Limanada, dit doe ik op dit moment ook. Maar heb heel dicht op het punt gestaan om dingen te doen waar ik later spijt van zou hebben :)

Lusitana, heb dat al overwogen, maar die kameraad kennende komt hij dan uiteindelijk toch nog naar hier. Heb nu hele tijd met hem zitten smsn, ben al iets kalmer nu. Maar damn wat zou ik nu graag in zijn buurt willen zijn. Gewoom omdat hij de enige is die mij volledig kalm krijgt :)

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:51

Ik heb ook een ex gehad die me lastig bleef vallen nadat het uit is gegaan. Het is uitgelopen op aantal maanden cel voor hem, en hij moest al mijn onkosten vergoeden die ik voor hem heb gemaakt.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 23:41

Vealosz, ik hoop dat het niet zo ver moet komen
Hij heeft echt wel genoeg gedaan voor mij, en probeer het dan ook zo vreedzaam mogelijk op te lossen. Maar op bepaald moment ga ik mijn grens bereiken, en hij zit met mijn grens te spelen op dit moment...

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 18:45

En dan geniet je van de "rust".
Staat hij hier binnen. Met een cadeau bon van 300€, wilt hij verder als vrienden enz...
Ik word echt gewoonweg gek nu...
Hij blijft ook hele tijd bellen, dreigen, bellen, smsje's...
Heeft mijn beste vriendin leugens aangepraat en zo ver gekregen om alle vriendschap stop te zetten met mij. Ach tja, vriendin kan ik dat dan niet meer noemen he...
En mijn beste kameraard krijg ik gewoonweg niet bereikt. En zal wel moeilijk worden ook aangezien die met zijn vader mee is op een internationale rit...
ARGHHHHH. Dan te denken dat hij zo lief was !!!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:47

Probeer dan te bedenken wat je kameraad tegen jou zou zeggen als hij hiervan af wist. En volg die raad op. Meer kan je nu niet doen denk ik.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 18:49

Het is niet zo zeer wat hij zegt (is elke keer hetzelfde: "kalmeer, en doe geen domme dingen"). Maar eerder de manier waarop. Op een of andere manier krijgt hij mij gwn altijd als enige terug aan lachen..
Feit dat ik nu wel continu in mezelf zijn zinnetje zit te herhalen helpt beetje. Maar niet in die mate dat ik zou zeggen; Jeeuj ik ben kalm...

Nu ben ik erover. Hij heeft gvdm ergens een hangertje van mijn overleden paard mee. Als dit echt zo is maak ik hem kapot !!!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:56

Poeh nu wordt het een moeilijke. Ga goed zoeken en anders zou ik direct aangifte doen. Hoe lief HIJ jou ook vind, hij heeft geen recht jouw eigendommen mee te nemen. Misschien probeert hij je zo te lokken maar dan zou het beter zijn als oom agent de hanger op gaat halen of jij met een grote vent. Naar mannetje.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 19:03

Ben met mijn vader gegaan, geen hangertje te zien.
Ga morgen vroeg ook onmiddelijk naar de politie met klacht wegens stalking

Nu is hij erover gegaan. En heeft hij mijn grens overschreden !!!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:48

Goed zo, hopelijk helpt het. En ik hoop dat hij ooit het besef krijgt hoe je wél met mensen om moet gaan en niet wanneer het niet naar je zin gaat je ze lastig gaat vallen. Naar mannetje.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 19:55

Laten we hopen dat het helpt.
Net op FB wat gechat met mijn beste kameraad.
Ben toch al iets of wat kalmer (of beter gezegd, doe alsof voor mijn nichtje die hier blijft logeren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:58

Jeetje wat heftig..

Ik vind het een goede zet dat je naar de Politie bent gegaan hierheen, dat wou ik ook zeggen, naar politie gaan.

Verder inderdaad nummers blokkeren en toch proberen er verder niet op in te gaan..

Sterkte!

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 16:48

Nummer blokeren ga ik niet doen, ik ga gewoon na de feestdagen een nieuwe nummer halen die alleen nog maar gegeven word aan mijn werk en mensen die ik vertrouw. Mijn ouders hebben wat op mij ingepraat om nog niet naar politie te gaan. Maar heb hun ook duidelijk gemaakt dat als ik nog een bericht of telefoontje krijg ik bij de politie sta.

Mijn ouders zijn gisteren nog naar hem toe gegaan. Wat er exact gezegd is geweest weet ik niet. Ik heb hele tijd met mijn beste kameraad zitten te chatten. Zodat ik kalm werd.

Ik hoop dat ik rustige en fijne feestdagen tegemoet kan gaan. En wil jullie alvast ook fijne feestdagen wensen :)

ElenaJuna

Berichten: 434
Geregistreerd: 13-12-10
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:53

Pff, mannen.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 17:03

Dacht ik ook, maar ken ook meisjes die even erg zijn ;)
En ben zeker niet van plan om jongens op te geven :)
Feit dat de persoon die mij opvangt een jong is doet daar veel aan denk ik.
Maar denk dat eerder gewoon iets is van exen ;)

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:27

En heb je hem geconfronteerd met zijn boodschap dat hij 'dood' zou zijn en dat hij nu ineens voor je deur stond? Denkt hij eigenlijk wel aan wat het emotioneel gezien met jou doet en dat hij, als er ooit al een kleine kans was dat je hem terugnam hij het met al dit idiote gedrag juist HELEMAAL verpest?

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ex blijft me lastig vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 19:36

Pearlx
heb hem dit proberen duidelijk te maken. Maar al wat eruit kwam was dat hij vrienden wou zijn. Zodat hij kon zien dat hij veranderd was. Want hij had wel een kado van 300€ voor mij.
Ookal had ik dat NOOIT gevraagd. En we konden dat kado ten minste samen doen volgens hem.
Maar toen ik dit weigerde werd hij weer agressief en kinderachtig. En toen ik gsm uitzette begon hij naar mijn moeder te bellen dat als ik nu niet oppakte ik mijn hangertje met assen van een gestorven paard nooit meer terug zou zien.

Hebben mijn ouders nog maals een gesprek aangegaan bij hem thuis. Met zijn moeder erbij. Heb nu al 24h rust. Hij valt mijn moeder nog steeds lastig. Maar mij laat hij met rust. Gelukkig :)