Voor de 2de keer dus 
Hallo iedereen

Ik ben de vorige zomers telkens op paardenkamp geweest - altijd superleuke week gehad. Maar deze zomer merkte ik dat ik toch wel een beetje te oud aan het worden ben daarvoor. De anderen zijn gewoon allemaal een stukje jonger dan mij... Dus wou ik eens iets anders proberen, en vrijwilligerswerk was iets wat ik altijd wou doen.
Maar wat? En waar? Het liefst zou ik werken bij verwaarloosde/mishandelde/zieke paarden, op een "natuurlijke" stal lijkt me ook heel leerzaam. Kennen jullie organisaties waar je voor 2/3 weken kan werken? Het handigste zou natuurlijk zijn als ik ergens "intern" zou kunnen blijven, want voor zover ik weet zijn er geen plekken -bereikbaar met mijn fietsje- waar ik zoiets kan doen.
O, en het zou zijn voor de laatste weken van augustus en de eerste van september. (Vroeg, I know, maar ik kan beter tijdig beginnen met info verzamelen, denk ik dan
)Dus, als jullie plaatsen weten waar ze mij ervaring kunnen geven in ruil voor mijn toewijding een aantal weken, laat maar horen!

Alvast bedankt!
Iolanthe
O, en ik hoop dat het hier goed staat, maar ik had geen idee waar het anders moest...