Ik zit nu in het tweede jaar fotografie van de kunstacademie in Rotterdam (willem de kooning academie).
Voor een opdracht heb ik een concept bedacht waarin ik mensen wil ontmoeten die het leven hebben wat ik graag in de toekomst zou willen. Dit omdat ik me veel zorgen maak over hoe ik mijn dromen moet bereiken en of het wel gaat zijn zoals ik hoop.
Ik zoek 3 verschillende mensen die zo leven en alle drie ga ik op een andere manier vastleggen. Van de ene wil ik een autonome film maken met beelden van wat ik mooi vind en de sfeer overbrengen waar ik zo van zou genieten. Van de tweede wil ik analoge kleuren foto's maken en de derde documentaire zwart wit foto's.
Ik wil de voor en na delen van dit leven vastleggen en te weten komen hoe je/jullie deze droom voor elkaar hebben gekregen. Je hoeft niet persé herkenbaar in beeld, ik vind het juist leuk om details te nemen.
Dan nu even stapgewijs hoe mijn droom leven eruit zou zien!
- In een relatie, samen wonend, zonder kinderen
- Een vrijstaande woning/boerderij
- Paarden aan huis
- Een hond
- Andere boerderij dieren zoals kippen, koeien, schapen
- Een groentetuin, stukje zelfvoorzienend
- Een 'normale' baan naast het zorgen voor de dieren
of
- Verwaarloosde dieren revalideren en opknappen en herplaatsen in combinatie met al het bovenstaande of zonder baan.
Ik gok dat op bokt dit soort mensen wel te vinden zijn!
Ik hoop heel heel heel erg dat iemand het leuk zou vinden als ik een middagje kom fotograferen!
Als je niet volledig aan het bovenstaande voldoet, bijvoorbeeld één puntje niet, graag toch reageren
Ben heel erg benieuwd wie ik ga ontmoeten die mijn droom leeft!
Groetjes Emma