Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:55

kani_ejj schreef:
Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.

( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen

Zo dan, dat is behoorlijk asociaal van je zeg.. Ja, uit reactie kan ik uithalen naar een hond, tuurlijk hij lokt het zelf uit, maar waarom neem je een hond dan mee naar een openbare plek, en laat je hem alleen achter? Wat nu als het een wat kleiner kind was geweest := ? Die vent had makkelijk aangifte kunnen doen en ik had het waarschijnlijk gedaan ook Lh

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:57

kani_ejj schreef:
Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven. Omdat mijn hond zijn tanden trok ( staat alleen bij een wagen en vast kan geen kant op en is eenkennig) als je niet wilt aaien is er niks aan de hand. Hij wilt best ruiken maar je mag m niet aaien.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.

( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen

Ik hoop dat je dit verzint en anders vind ik je belachelijk asociaal!! Prima als je hem daar op aanspreekt maar gaan slaan met een schep? Laat je honden dan lekker thuis, jeetje.

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:58

Ohhh joh gut zo heb ik er ook nog één.

Mijn telefoon had een gezwollen batterij, viel daardoor steeds uit en ik kon er gewoon niet op vertrouwen. Op internet gelezen dat je die batterij gratis om kon ruilen bij een Samsung Service punt.
Kom ik daar, eerst al dik een UUR zitten wachten..
Vervolgens staan we aan de balie.. Zegt 'ie binnen drie seconden: 'Oh, die maken we niet hoor. Zit valschade op. Dus kijk maar of je het via de verzekering kan vergoeden want wij nemen hem niet meer in.'
-:(-
Ik was zo ontzettend WOEST. Ik ben superzuinig met mijn telefoon, enige is dat de coating aan de voorkant eraf gesleten is omdat ik heb altijd in m'n hoesje schuif en die coating eraf gesleten is.
Drie dagen later naar een ander service punt gegaan en daar kreeg ik zonder problemen een nieuwe batterij mee.

Ik heb nog steeds de neiging om terug te gaan als ik erlangs rijd met de auto. :=

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:00

Ashleydk schreef:
Ik heb er ook eentje! :)

Ik ben allergisch voor alcohol en drink het dan ook helemaal niet. Ik had wel trek in een alcohol'ig iets dus haalde een fles Jillz 0.0%
Worden mijn artikelen bij de kassa gescand, word er gevraagd om mijn ID kaart...
"Voor Alcohol vrije alcohol? Dat dacht ik dus ff niet."
Ik kreeg een: "oh, ohja sorry" terug!

Jouw reactie is anders ook best vreemd.

Als ik Jillz zie denk ik ook 'Alcohol!'
Dus niet meer dan logisch dat ze je ID vragen? Je krijgt flink op je flikker als je iemand doorlaat die te jong is hoor.

Pas van een vriendin gehoord dat je bij 3 keer een controle eruit gekickt wordt.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:02

9 vd 10 x staat het dan niet goed in t systeem overigens. Heb ik ook wel eens gehad, scan je inderdaad alcohol vrij bier, krijg je een melding 16+? Tjah dan vraag je het automatisch, kijk je echt niet of er ergens 0.0% staat :')

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:03

naomi_g1998 schreef:
kani_ejj schreef:
Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven. Omdat mijn hond zijn tanden trok ( staat alleen bij een wagen en vast kan geen kant op en is eenkennig) als je niet wilt aaien is er niks aan de hand. Hij wilt best ruiken maar je mag m niet aaien.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.

( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen

Ik hoop dat je dit verzint en anders vind ik je belachelijk asociaal!! Prima als je hem daar op aanspreekt maar gaan slaan met een schep? Laat je honden dan lekker thuis, jeetje.


Omdat ik niet en kar kan vasthouden en een zal brokken kan tillen.
Het was toen een jonge hond van 11 maanden, kinderen doet die niks mee. En als er op staat niet aaien dan is het logisch dat je niet aait.
Dat doe je ook niet met een geleide hond.

Medewerker in kwestie is ook ontslagen hoorde ik laatst. Hij heeft een aantal honden geslagen en geschopt omdat ze gromde naar hem. Terwijl ze even vast staan.

Waarom moet ik mijn hond thuis laten ?
Als je een hond tegenkomt met niet aaien. En ik nog duidelijk zeg niet doen want hij vindt het niet leuk. En dan toch gaat aaien is een actie reactie. En ja ik ben soms een beetje te. Maar niemand maar dan ook niemand geeft mijn hond een klap of schop. Vooral niet tegen een jonge hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:03

Mee eens, zoiets kan gebeuren Ashleydk.

Maar goed, ik ging een keer naar de kapperswinkel voor haarverf, omdat ik een wat rode gloed had nog (heb mijn haar vorig jaar rood geverfd) en vroeg of ik dit er een beetje uit zou krijgen als ik donkerdere verf zou gebruiken. Heel verhaal, kwamen ze vervolgens mijn z'n drieën bij me staan om ontzettend neerbuigend te vertellen dat ik mijn haar dan maar niet rood had moeten verven en twee keer na had moeten denken en dat ik het dan eerst maar moet knippen want och och och de puntjes oei.... Uiteindelijk geen *** opgeschoten en chagrijnig de winkel uit gelopen. Wat een lamstralen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:04

upendo schreef:
Ashleydk schreef:
Ik heb er ook eentje! :)

Ik ben allergisch voor alcohol en drink het dan ook helemaal niet. Ik had wel trek in een alcohol'ig iets dus haalde een fles Jillz 0.0%
Worden mijn artikelen bij de kassa gescand, word er gevraagd om mijn ID kaart...
"Voor Alcohol vrije alcohol? Dat dacht ik dus ff niet."
Ik kreeg een: "oh, ohja sorry" terug!

Jouw reactie is anders ook best vreemd.

Als ik Jillz zie denk ik ook 'Alcohol!'
Dus niet meer dan logisch dat ze je ID vragen? Je krijgt flink op je flikker als je iemand doorlaat die te jong is hoor.

Pas van een vriendin gehoord dat je bij 3 keer een controle eruit gekickt wordt.


Er staat DUIDELIJK en GROOT op de verpakking dat het gaat om 0.0% :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:05

Celiien schreef:
9 vd 10 x staat het dan niet goed in t systeem overigens. Heb ik ook wel eens gehad, scan je inderdaad alcohol vrij bier, krijg je een melding 16+? Tjah dan vraag je het automatisch, kijk je echt niet of er ergens 0.0% staat :')


Ooh dat wist ik niet! :o

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:05

Dus? Foutje, kan gebeuren, is iets anders dan uitgescholden worden bij de kassa of asociaal behandeld worden, right? :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:07

Nee maakt niet uit toch := maar ik keek er nooit meer naar op ene gegeven moment, was t meer van 'oh melding' mevrouw heeft u uw id bij zich :)) ? (Als het tenminste gaan om niet iemand van 25+ :') want ja die marge hield ik aan omdat ik lastig kan schatten :') )

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:07

kani_ejj schreef:
Omdat ik niet en kar kan vasthouden en een zal brokken kan tillen.
Het was toen een jonge hond van 11 maanden, kinderen doet die niks mee. En als er op staat niet aaien dan is het logisch dat je niet aait.
Dat doe je ook niet met een geleide hond.

Medewerker in kwestie is ook ontslagen hoorde ik laatst. Hij heeft een aantal honden geslagen en geschopt omdat ze gromde naar hem. Terwijl ze even vast staan.

Waarom moet ik mijn hond thuis laten ?
Als je een hond tegenkomt met niet aaien. En ik nog duidelijk zeg niet doen want hij vindt het niet leuk. En dan toch gaat aaien is een actie reactie. En ja ik ben soms een beetje te. Maar niemand maar dan ook niemand geeft mijn hond een klap of schop. Vooral niet tegen een jonge hond.

Ben ik ook met je eens hoor maar gaan slaan met een schep gaat veel te ver. Dan had ik persoonlijk aangifte tegen je gedaan. Je had ook gewoon kunnen zeggen op een beetje een boze manier ''Wil je van mijn hond af blijven want hij heeft niet voor niets zo'n hesje om. Bovendien kan ik zelf hun voer betalen.''
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 17-12-13 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:08

Had ik ook gedaan Naomi :j volgens mij mag je overigens niet eens hond mee in meeste filialen. Vind dat sws iets achterlijks laat je hond lekker thuis, tenzij je een blindengeleidehond heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:10

upendo schreef:
Dus? Foutje, kan gebeuren, is iets anders dan uitgescholden worden bij de kassa of asociaal behandeld worden, right? :)


Ik zeg ook zeker niet dat ik zo werd behandeld? :(

Het gaat hier om rare opmerkingen dus ik dacht iets toe te voegen. Ik vond het een vreemde opmerking omdat ik zelf altijd check wat ik scan. (Nou werk ik niet in een supermarkt en heb ook niet echt dat soort dingen in handen maar/dus heb ook geen idee wat voor meldingen etc je daar kan krijgen) :o

JonnaLP

Berichten: 105
Geregistreerd: 07-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:12

Ik stond een keer bij de kaas afdeling te zoeken naar de feta, kon ik niet vinden dus het aan een medewerker gevraagd, komt hij aan met een pak maandverband.. >;)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:13

JonnaLP schreef:
Ik stond een keer bij de kaas afdeling te zoeken naar de feta, kon ik niet vinden dus het aan een medewerker gevraagd, komt hij aan met een pak maandverband.. >;)
Lekker voor op een tosti! :j

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:13

Bij de intratuin toch wel?
Hier mag het iig wel :)

Over rre opmerkingen, ik had eens een ketting gekocht en wilde die afrekenen. Sta ik aan de kassa en pakt ze een apart dossje voor de ketting, dus ik zeg ah wat fijn zo'n doosje.
Ja zegt ze, dat mag ook wel voor dat geld...?....

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:14

Zo had ik wel eens een meisje voor me, was bij etos of kruidvat oid. Die vroeg om een pakje condooms (meisje was een jaar of 13). dus die vrouw achter de kassa keek haar zo aan en zegt tegen haar, heb je je id bij je? Dus dat meisje helemaal
Rood worden en zeggen uh nee? Zegt die mevrouw achter de kassa dan krijg je ze niet mee van mij :=

En daarna keek ze mij aan en gaf ze me een knipoog en gewoon normaal :') . Tjah ik gaf haar ergens toch wel groot gelijk, ze was echt max 14! maar nu de vraag of ze ze wel ergens anders heeft gehaald of toch maar niet := ? Hoop t dan weer wel zegmaar :')

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:14

AaronYve schreef:
Bij de intratuin toch wel?
Hier mag het iig wel :)

Over rre opmerkingen, ik had eens een ketting gekocht en wilde die afrekenen. Sta ik aan de kassa en pakt ze een apart dossje voor de ketting, dus ik zeg ah wat fijn zo'n doosje.
Ja zegt ze, dat mag ook wel voor dat geld...?....

Ligt aan de vestiging, niet alle mogen :) ik vind zelf not done maar goed :=

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:14

Celiien schreef:
Had ik ook gedaan Naomi :j volgens mij mag je overigens niet eens hond mee in meeste filialen. Vind dat sws iets achterlijks laat je hond lekker thuis, tenzij je een blindengeleidehond heb :=


Bij onze mag je binnen met hond.
Was ook echt niet dat ik dacht van oh laat ik hem eens slaan.
Was meer een reactie van.
Ik heb hem ook gevraagd of die niet kon lezen.
Mijn honden worden niet opgeleid voor hulphond. Maar jonge dieren neem je mee naar zo goed als alles. Om te leren kennen.
En ging daarna door maar was brokken vergeten. Dus dan maar even langs.

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:14

Nee ik ook, lekker thuis laten

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:15

Nou dan mag je wel wat doen aan je reactievermogen want ik vind t echt niet okee dat je dan maar een schep pakt en iemand daarmee slaat :=

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 19:16

Celiien schreef:
Zo had ik wel eens een meisje voor me, was bij etos of kruidvat oid. Die vroeg om een pakje condooms (meisje was een jaar of 13). dus die vrouw achter de kassa keek haar zo aan en zegt tegen haar, heb je je id bij je? Dus dat meisje helemaal
Rood worden en zeggen uh nee? Zegt die mevrouw achter de kassa dan krijg je ze niet mee van mij :=

En daarna keek ze mij aan en gaf ze me een knipoog en gewoon normaal :') . Tjah ik gaf haar ergens toch wel groot gelijk, ze was echt max 14! maar nu de vraag of ze ze wel ergens anders heeft gehaald of toch maar niet := ? Hoop t dan weer wel zegmaar :')


Maar je hoeft toch niet een bepaalde leeftijd te hebben om condooms te kopen? Of heb ik het nu fout?

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:16

Nee maar ze deed dus wel alsof :')

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:17

Celiien schreef:
Nou dan mag je wel wat doen aan je reactievermogen want ik vind t echt niet okee dat je dan maar een schep pakt en iemand daarmee slaat :=
:j Ik heb mijn hond als puppy nooit in een winkel meegenomen hoor. Komt die als die groot is toch niet meer, blijft die maar lekker eventjes in de auto.