Al een paar dagen ben ik helemaal in de ban van het zogenaamde Paleo dieet. Eigenlijk is het niet echt een dieet, maar een leefwijze. Een complete switch van je eetpatroon. Het paleo Dieet is gebaseerd op de oermens en er mogen in dit dieet alleen dingen gegeten worden die jager-verzamelaars tienduizenden jaren geleden aten; vlees, noten, fruit, groenten en peulvruchten. Zuivel en graan producten zijn bij dit dieet dan uit den boze. Ik heb me hier zeer sterk over ingelezen en las veel goede ervaringen van mensen. Na de kerstdagen (en stiekem al een beetje ervoor) ga ik hiermee beginnen en ik vroeg mij af of er bokkers zijn die dit dieet ook volgen, of gevolgd hebben, of natuurlijk mensen die gezellig mee willen doen!
Ik wil zelf zo'n 7 KG kwijt, maar ik wil dit daarnaast gaan proberen omdat ik redelijk veel darmklachten heb en veel ziek ben, en het schijnt voor veel mensen vooral voor darmklachten goed te helpen
http://www.hetpaleoprincipe.nl/ (voor meer informatie)

Dus dat koop ik bijna niet meer in ^^
Maar Paleo spreekt me echt heel erg aan, gewoon om ook meer gezon te gaan eten en,ook om na 7 KG gewichtverlies te gaan behouden. Ik hoop dat ik me, door zo te gaan eten, eindelijk weer wat beter ga voelen en dan ook weer kan gaan sporten